Canibalització UT 211
I la R10?No surt de la zona 1 i hauria d'estar adaptat a PMR,i no hi ha cap tren a la R10 apta per PMR circulant,ja sé que és la renfe,peró..
Per cert si segons diuen que els TP urbanshan d'estar adaptats a PMR aquest any,solució,211 fent S8.ñ
A més si dimarts hi havia un colló de 213's a martorell(més de due segur),amb 22 213 tene prou per cobrir tots els serveis de la LL-A?A més aquell dia de Molí Nou cap a barcelona no vaig veure cap 211
Per si de cas m'apunto aquesta data:29/12/06 últim dia de servei de passatgers de les 211,espero no apuntame'l
Per cert si segons diuen que els TP urbanshan d'estar adaptats a PMR aquest any,solució,211 fent S8.ñ
A més si dimarts hi havia un colló de 213's a martorell(més de due segur),amb 22 213 tene prou per cobrir tots els serveis de la LL-A?A més aquell dia de Molí Nou cap a barcelona no vaig veure cap 211
Per si de cas m'apunto aquesta data:29/12/06 últim dia de servei de passatgers de les 211,espero no apuntame'l
Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).Mako448 wrote:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.aarongilp wrote:Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).Mako448 wrote:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor
Però el L95 no va per autovia? Un urbà per autovia???UT596001 wrote:Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.aarongilp wrote:Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).Mako448 wrote:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Crec que els ajuntaments deleguen a la EMT les seves competències en transport urbà o una cosa així... d'aquí que es doni la paradoxa de que BCN-Castelldefels, tot i anar per autovia, es consideri urbà.aarongilp wrote:Però el L95 no va per autovia? Un urbà per autovia???UT596001 wrote:Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.aarongilp wrote:Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).
Sort que vaig deixar ben clar que als interurbans no els afectava, que si no...Mako448 wrote:FGC sembla que passa de la normativa.
Si ja ho sé, però una cosa és dir que el PratExprés o el de l'aeroport van per autovia, que més o menys és raonable, i l'altra és dir que el L95, que té un recorregut d'uns 25km sigui considerat urbà, sobretot, tenint en compte que la major part del recorregut sigui per autovia.Entfe001 wrote:La nova línia de TMB a l'Aeroport també va un bon tros per autovia, així com el PratExprés... i el 60 va néixer circulant per la Ronda de Dalt.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ahir al matí vaig poder pujar a una 211, a les 10:10 del matí. El tren era el 211.04, que juntament amb el 06 deuen ser els únics que queden; dic jo, perquè sempre que esmentem el número per haver-lo vist és un d'aquests dos...
A aquella hora el tren anava gairebé buit, i com que a fora feia un ventet que ja m'estava començant a congelar, vaig agrair molt poder-me seure al costat de les característiques estufes achicharrapeus que singularitzen aquestes unitats... Hmmm, jo em trobo tan còmode amb aquell seient sense ningú al costat i amb l'estufeta calentant, que no m'importaria que el viatge durés una horeta...
Ara, l'estat de conservació del tren... De debó, eh? Els grafiteros han esdevingut una plaga a FGC i no respecten res. Si ja les 213 estan que fan pena, sobretot els vagons de cua en direcció Pl. Espanya, les 211 tampoc se'n salven, i algun graciós hi ha anat deixant els seus tags alegrement.
Quan ho veig, sempre em ve al cap el que seria el càstig ideal per a aquesta gent, que de pas és una de les poques frases que recordo literalment del llibre de text de grec clàssic: apoxorate tas xeiras
Au, a veure si algu sap quina solució proposo per als grafiteros...
A aquella hora el tren anava gairebé buit, i com que a fora feia un ventet que ja m'estava començant a congelar, vaig agrair molt poder-me seure al costat de les característiques estufes achicharrapeus que singularitzen aquestes unitats... Hmmm, jo em trobo tan còmode amb aquell seient sense ningú al costat i amb l'estufeta calentant, que no m'importaria que el viatge durés una horeta...
Ara, l'estat de conservació del tren... De debó, eh? Els grafiteros han esdevingut una plaga a FGC i no respecten res. Si ja les 213 estan que fan pena, sobretot els vagons de cua en direcció Pl. Espanya, les 211 tampoc se'n salven, i algun graciós hi ha anat deixant els seus tags alegrement.
Quan ho veig, sempre em ve al cap el que seria el càstig ideal per a aquesta gent, que de pas és una de les poques frases que recordo literalment del llibre de text de grec clàssic: apoxorate tas xeiras
Au, a veure si algu sap quina solució proposo per als grafiteros...
Mako448 wrote:És recomana visitar la 213.15,m'he trobat aquest matí a les "tauletes pegades a la paret",en els seients de 4,doncs bé,en més de 3 molts grafitis.
I a la 213.02 lo mateix.
De vegades em fo que quan es una bona companyia, que sempre ho ha evitat, se li fot la culpa a FGC, quan es dels vandals...
És que soprèn que a FGC hi haguin grafitis,per a mi és alguna cosa increïble,peró sembla que el personal de neteja de FGC no estigui molt a la guait,cada via veig més trens d'FGC amb grafitis.
Tot i aixó,la culpa són dels maleducats que és dediquen a pintar els trens,peró jo em pregunto,no és pot evitar aixó?I la seguretat,on és en aquests casos?
Dir també que si comparem l'estat de brutícia de FGC i Renfe o metro,guanyen per patades els dos últims,on els trens fan pudor a "pipi"en moltes 447 i 4000,on he vist firmes groses dins de 447,o vidres fets pols als 4000 de la L1.Ús heu acercat a un labavo d'una 451?Quan passo per davan,em tapo el nas fins i tot.
Tot i aixó,la culpa són dels maleducats que és dediquen a pintar els trens,peró jo em pregunto,no és pot evitar aixó?I la seguretat,on és en aquests casos?
Dir també que si comparem l'estat de brutícia de FGC i Renfe o metro,guanyen per patades els dos últims,on els trens fan pudor a "pipi"en moltes 447 i 4000,on he vist firmes groses dins de 447,o vidres fets pols als 4000 de la L1.Ús heu acercat a un labavo d'una 451?Quan passo per davan,em tapo el nas fins i tot.
Avui,S4 que passa per les 5:53 del matí i que arriba a Espanya a les 6:32,s'ha fet amb la 211.04
Fa 1 i mig que no vaig amb 211 de Barcelona a Sant Andreu,i a més quan menys mo l'esperava,per fi m'ha tocat
M'he emocionat i tot en veure-la entrat,i amb lo calentet que s'estava ja que aquella hora fora feia un fred.
Després de que arribès a Espanya(per vía 2,cosa rara),s'ha anat a fer un S8 a Martorell.
Fa 1 i mig que no vaig amb 211 de Barcelona a Sant Andreu,i a més quan menys mo l'esperava,per fi m'ha tocat
M'he emocionat i tot en veure-la entrat,i amb lo calentet que s'estava ja que aquella hora fora feia un fred.
Després de que arribès a Espanya(per vía 2,cosa rara),s'ha anat a fer un S8 a Martorell.