regionals espanya
En el fons és una xorrada, però que dóna fe de fins a quin punt pot arribar la propia deixadesa de la RENFE en segons quines linies.
Recordes que uns quants cops s'ha comentat que a la megafonía de Barcelona Sants, els trens que van a Puigcerdà i La Tor de Querol s'anuncien senzillament com a Trens (no com a Regionals, ni com a Regionals Delta)? Doncs... en les caselles dels horaris amb les sortides i arribades a aquesta estació, de tots els trens de llarg recorregut, a on s'especifica quina classe de tren correspon a cada circulació, senzillament no hi posa res.
I jo em pregunto... TANT ELS HI COSTAVA MANTENIR LA DENOMINACIÓ REGIONAL DELTA?????????????????
Recordes que uns quants cops s'ha comentat que a la megafonía de Barcelona Sants, els trens que van a Puigcerdà i La Tor de Querol s'anuncien senzillament com a Trens (no com a Regionals, ni com a Regionals Delta)? Doncs... en les caselles dels horaris amb les sortides i arribades a aquesta estació, de tots els trens de llarg recorregut, a on s'especifica quina classe de tren correspon a cada circulació, senzillament no hi posa res.
I jo em pregunto... TANT ELS HI COSTAVA MANTENIR LA DENOMINACIÓ REGIONAL DELTA?????????????????
haviam la linia estava cada cop mes xunga, regionals renfe no invertia ni ******* duro, per no fer ni va reformar les seves unitats 440 que tenia adjudicades, a aquest ritme el tancament de la linia hagues estat inmediat. Per aixo van pasar la linia a rodalies, perque tenen mes prioritat i presupost d'inversio
Aquí s'en va fer càrrec Rodalies BCN, perque al cap i a la fi es tractava de l'extensió de la línea R3 de rodalies. Total si es duia "sense problemes" la gestió de la línia fins a Vic, tampoc n'hi haurien d'haver gaires mès problemes per dur-la fins a Puigcerdà / La Tor. Però en el cas que comentes, el Soria - Castejón, Quina gerència s'en hauria de fer càrrec, o mès concretament, quina gerència de rodalies hi hauria d'intervenir (si es això el que preguntaves)?. Soria ? (nomès mitja distància i depenent de Madrid)?, rodalies Madrid (no tindria gaire sentit)?, rodalies Bilbao (menys sentit encara)?, La Junta de C. y L.i la C.F. de Navarra ? (seria el mès lògic, però, a Espanya, per posar d'acord a dues comunitats autònomes diferents..., ai!..., tremolo... ) .Jordi Freixas wrote:El què no és tant fàcil?
Com pots veure, en aquest cas concret, es molt i molt complicat.
Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.