Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Si diuen al febrer, es a desembre, en un tren... perquè portemdos anys que tenim la L9...
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Post by pokeroms »

George85 wrote:Millores al metro
Avui, 06.01.07
Relacions externes de TMB.

En relació amb la carta de la senyora Rosa Rodríguez (AVUI, 18 de novembre), volem informar que dins del pla d'actuació 2006 en el transport públic de Barcelona i els municipis metropolitans s'han portat a terme diversos compromisos de millora en l'àmbit del metro al llarg del 2006, entre els quals destaca el pla de millora de freqüències que té per objectiu reduir l'interval de pas entre els trens per augmentar així la capacitat de transport i el confort dels usuaris.

Per assolir aquestes fites s'ha hagut d'incorporar nou material mòbil a la circulació, adequar les infraestructures, actuar sobre les xarxes d'energia i millorar els sistemes de seguretat. Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens). A la línia L1 la millora de freqüències es durà a terme el segon semestre de l'any 2007, moment en què s'incorporaran 10 nous trens que es troben en procés de construcció.

El pla de millora de freqüències s'està assolint segons el que estava programat. De les tres fases previstes, actualment s'està acabant de desenvolupar la darrera i en el moment en què s'hagi assolit aquesta darrera fase del pla, les línies L2, L3 i L5 funcionaran amb intervals de pas inferiors als 3 minuts.

D'altra banda, s'han programat altres actuacions pel que fa a la neteja i seguretat dels trens i instal·lacions, i la formació i atenció al client, entre d'altres, sempre amb la finalitat de poder oferir un millor servei.
:fuig

Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Post by Platanito »

pokeroms wrote: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Post by Mortadel·lo »

Platanito wrote:
pokeroms wrote: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.
mmmmmmmmmmmmmmmmmm no n'estic molt segur jo!
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Post by Guigui »

Platanito wrote:
pokeroms wrote: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.
Ara, que si d'això en diuen més còmodes i espaiosos que els que ja hi havia... :mort
TMB wrote:Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

Repassant la llista de mils de la L5, hi havia 3 1100s, dels quals un ha sigut vist a la L4, l'altre està apartat i l'altre està missing in action...

no, si algú haurà de fer un llistat de mil-cents... (a mi no em mireu!)
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Post by El LLOP »

Platanito wrote:
pokeroms wrote: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.
Platanito, els 2 1100 que corrien a la L5 no han corregut mai a la L4 després de tornar. Van ser depositats a la cotxera del triangle i els van fer servir per agafar components per altres trens. De fet, encara hi son però mig desballestats i grafitejats.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Ops! :oops:
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Home però aquests trens molt nous, no ho son...
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

I visibles...

Post by JaMiRo! »

El LLOP wrote:Platanito, els 2 1100 que corrien a la L5 no han corregut mai a la L4 després de tornar. Van ser depositats a la cotxera del triangle i els van fer servir per agafar components per altres trens. De fet, encara hi son però mig desballestats i grafitejats.
I visibles des de fora (al menys l'estiu passat), I have to say... :(
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Mortadel·lo wrote:no, si algú haurà de fer un llistat de mil-cents... (a mi no em mireu!)
Tu ets l'única persona capaç de muntar (i mantenir) una macro-estructura com la que cal, i caldrà, quan comencin a caure en combat (trinxadora) els 1100, i ja no diguem quan comenci el ball de plaques. Solvència contrastada al tema de seguiment dels 1000, oiga.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
alexbn
N6
N6
Posts: 230
Joined: Wednesday 04/05/2005 12:41

Post by alexbn »

Por cierto, comentar que el martes 9 a las 12:30 en Besòs L4 (sentido Trinitat Nova) vi un 2100 en pruebas que no aceptó pasaje. O sea, que en breve empezará a circular definitivamente.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Breiking nius doncs!!!

Veure una 2100 per la L4, no es com veure una 5000 a la L5 al maig del 2005 o una 9000 a la L2 però serà curiós :D

Vox
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

wow, merci alex por la info. A veure si els veiem ben aviat. XD que amb els 1000 del estruend que foten ... XD algun dia podré escoltar "proxima estacio: El Maresme Forum" i a veure si treuen ja tots el trens amb obertura de portes automatiques, finestres que s'obren dins el vagó i incomunicacio de vagons, i pestanya segadora de peus sota les portes que quina vergonya que al segle XXI encara quedin aquestes reliquies fent servei normal!! Les 1000 a un museu on se li fagin honors pel seu servei a la ciutat de Barcelona!!!
alexbn
N6
N6
Posts: 230
Joined: Wednesday 04/05/2005 12:41

Post by alexbn »

EUKibo wrote:algun dia podré escoltar "proxima estacio: El Maresme Forum"
Eso ya lo puedes oír porque los 1100 llevan megafonía desde hace algún tiempo: "Pròxima estació, el Maresme-Fòrum, enllaç amb Tram".
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

l'ATO-ATP de la L2 es més modern que a la L4, no? o directament a la L4 encara no tenen tot això?

Vull dir, les 2100 fa anys que van en plan robot per la L2, suposo que si les posen a la L4 aprofitaràn per actualitzar el tema ATP-ATO.

Vox
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

l'ATP de la L4 es de freqüència AM, i el de la resta de línies es FM. La sort, es que l'equip instal.lat en els trens moderns pot funcionar amb les dues freqüències, encara que, com es lògic, es modificarà l'ATP de la L4 en un futur pròxim.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Preeegunta!

Post by JaMiRo! »

Preeegunta: a la L4 només hi ha ATP no pas ATO. Llavors la conducció dels 2100 no serà igual que a la L2 ara per ara, no? :oops:

Tenia entès que a la L4 l'ATO està en procès d'implantació. :?:
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Jordilar

Post by Jordilar »

Doncs veurem els 2100 amb conducció manual i les llums blaves enceses :D

Salut,
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

alex, ja ho se que tenen megafonia textualment vaig posar que algun dia sentire, perque sonar sona, pero no se sent del soroll que foten els trens vells
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”