Retards, avaries i deficiències a TMB
Dues estacions de la línia 3 del metro van estar set hores sense servei
EL PUNT.. Barcelona.
Les estacions de Zona Universitària i Palau Reial de la línia 3 del metro van estar ahir set hores sense servei, de les dotze del migdia fins a les set de la tarda. Al migdia es va detectar una avaria a la zona de canvi d'agulles de Zona Universitària, que va afectar un tren que circulava per aquella àrea. El comboi sortia a les dotze de Zona Universitària en direcció Canyelles i va quedar aturat justament a la sortida de l'estació, en el punt on es fa el canvi de vies. Les dotze persones que viatjaven en aquest tren el van abandonar des dels últims cotxes i es van dirigir cap a l'andana de l'estació, «sense patir cap dany i sense necessitat d'assistència», segons informaven fonts de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). Mentre els tècnics del metro treballaven per resoldre aquest problema i poder restablir el servei, els trens van utilitzar temporalment el canvi de vies de Maria Cristina, terminal provisional de línia. TMB no va posar cap servei de bus substitutori. Tot i això, es podia fer el recorregut amb els autobusos 7,33,67 i 68. De fet, la línia 3 va funcionar amb normalitat des de Maria Cristina a Canyelles. L'avaria va durar set hores, però segons responsables de TMB va afectar pocs usuaris perquè «era festiu, era un extrem de línia i, a més, és una zona poc poblada». Fonts de Transports Metropolitans creuen que el problema està a la via «però cal ser cauts», deien. Com és habitual en aquests casos, es revisarà el tren per si és necessari fer alguna actuació més.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2221022
EL PUNT.. Barcelona.
Les estacions de Zona Universitària i Palau Reial de la línia 3 del metro van estar ahir set hores sense servei, de les dotze del migdia fins a les set de la tarda. Al migdia es va detectar una avaria a la zona de canvi d'agulles de Zona Universitària, que va afectar un tren que circulava per aquella àrea. El comboi sortia a les dotze de Zona Universitària en direcció Canyelles i va quedar aturat justament a la sortida de l'estació, en el punt on es fa el canvi de vies. Les dotze persones que viatjaven en aquest tren el van abandonar des dels últims cotxes i es van dirigir cap a l'andana de l'estació, «sense patir cap dany i sense necessitat d'assistència», segons informaven fonts de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). Mentre els tècnics del metro treballaven per resoldre aquest problema i poder restablir el servei, els trens van utilitzar temporalment el canvi de vies de Maria Cristina, terminal provisional de línia. TMB no va posar cap servei de bus substitutori. Tot i això, es podia fer el recorregut amb els autobusos 7,33,67 i 68. De fet, la línia 3 va funcionar amb normalitat des de Maria Cristina a Canyelles. L'avaria va durar set hores, però segons responsables de TMB va afectar pocs usuaris perquè «era festiu, era un extrem de línia i, a més, és una zona poc poblada». Fonts de Transports Metropolitans creuen que el problema està a la via «però cal ser cauts», deien. Com és habitual en aquests casos, es revisarà el tren per si és necessari fer alguna actuació més.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2221022
Avui, a la L1...
Hola!
Avui cap a les 7:15-7:30 la L1 només prestava servei entre Hospital de Bellvitge i Fabra i Puig. Desconec quan s'ha reestablert.
L'avaria m'ha deixat penjat a Sant Andreu i he hagut de caminar fins a Sant Andreu Arenal (aka Fabra i Puig), perdent l'últim tren que em podia dur a l'Alstom a temps i arribant uns 45 minuts tard a la feina (quines freqüències les de la línia Barcelona-Vic-Puigcerdà; 40 minuts entre dos trens consecutius... )
Salut!
Avui cap a les 7:15-7:30 la L1 només prestava servei entre Hospital de Bellvitge i Fabra i Puig. Desconec quan s'ha reestablert.
L'avaria m'ha deixat penjat a Sant Andreu i he hagut de caminar fins a Sant Andreu Arenal (aka Fabra i Puig), perdent l'últim tren que em podia dur a l'Alstom a temps i arribant uns 45 minuts tard a la feina (quines freqüències les de la línia Barcelona-Vic-Puigcerdà; 40 minuts entre dos trens consecutius... )
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
En quant al tema del rapero barato...sincerament...no sona xenofob, sona a realitat. Entenc perfectament a l'autor del post, i el recolzo firmement. Jo treballo en un bar d'hospitalet, i per veins tenim un bar de sudamericans(no es x discriminar, pero ja sabeu que alla hi ha una gran concentracio de població llatinoamericana)i practicament faig vida a hospitalet (la meva novia viu alla) així que en casos d'aquests, ja ho he vist tot. El problema, no es de xenofobia, ni raça, es de cultura. Per a ells, la dona no es res més que un objecte que ha d'estar completament a la sumissió de l'home. Aixo queda demostrat en la seva cultura, en la forma en com es tracta a la dona, a qui es pot escridassar lliurement (i a sobre, vist de forma positiva pels seus compatriotes...si aixi es pot dir) una cultura on tot es soluciona amb violencia...i a on sembla k tothom tingui k escoltar el reggeaton(o com s'escrigui) als seus telefons movils al mig del vago (ara mateix tornava de collblanc amb un posant musica a tota caqueta al movil...k dius si els regalen amb mans lliures xk serà) Ja no demano que escoltin o deixin d'escoltar, simplement que es respecti a la resta del passatge. No vull que es pensi que aixo es una critica, o un comentari com s'ha dit, xenofob, simplement es una denúncia a la trista realitat que hi ha avui en dia.(I sincerament, gracies als VJ's k van tallar la bronca a temps)
La rao principal del meu post es relatar el que he vist avui, cap a les 9 del vespre al cotxe 5020 amb torn 501. Jo i la meva novia l'hem agafat a diagonal, direccio Cornella...i ens hem fixat k hi havia un paio (que crec k ha pujat a H.Clinic) ratllant a un pobre noi que estava trankilament escoltant musica amb el seu ipod(els reconec de lluny els auriculars...em van robar el meu fa una setmana...xo aixo e suna altra historia) que si no se que no se cuantos...i el noi pobre (d'uns 23-25 anys) amb una cara de desesperat. JO ja estava "al tanto" ja k casos d'aquests em tingut bastants al bar...i el noi li ha respost...si si si...i jo pensant...bua le has contestado? ya la has cagado, ahora te va a estar rallando horas ...total, k a plaça de sants, que el metro anava bastant plenet, ha entrat un pakistaní (sincerament, es una comunitat que encara k tingui els seus trapicheos, pel k jo he vist son la mar de trankils) i aixo que ha sense voler, com demanant pas x entrar al vago, ha empes al home aquest...que al moment ja l'ha estampat contra la mampara de la cabina, l'ha començat a escridassar, a dir-li k "para que me tocas ahi? que me quieres robar eh? tocame aqui que es donde tengo la cacharra, que te vacio un cargador encima" el pakistani s'ha tirat enrera, i alguna ent del vagó els ha separat (el pakito estava contra la mampara, ambuna cara d'acollonit, de jo no he fet res..) total, que el tio, tot enrabiat ja, s'ha anat a buscar-lo un altre cop, fins que hem arribat a badal, on l'ha llençat fora del tren, i seguint escridanssant-lo...que te meto un cargador en la cabeza. Molta gent del passatge s'ha baixat a Badal, mig acollonida, i després el tram Badal-Collblanc, el tio ha seguit intimidant a tots els inmigrants que hi havien amb el mateix, que te meto una bala...tocame aki k te mato...Total que ha acabat apropant-se a on estavem la meva novia i jo.(que per precaució ja ens haviem apartat) i ja m'he pensat el pitor..."ya veras como este le dice algo a mi novia o a mi, y yo ya no me voy a callar" xo bueno, ha tingut la decencia, hem baixat del tren...i hem anat a avisar als VJ's k estaven al vestibul, que sense cap més pregunta que..."que turno me has dicho" han passat l'avis.
Segurament, no l'hagin trobat...pero bueno, al menys que TMB estigui al lloro del que passa als seus trens, ja que molts VJ's a les andanes, als vestibuls, xo als trens, que es on poden passar les coses mes grosses, i on no tens "escapatoria" la majoria de vegades no hi ha cap agent de seguretat.
(es graciós que hagi tornat cap a casa en el 5020, torn 501 i no hagi vist un VJ en tot el tren durant el trajecte)
La rao principal del meu post es relatar el que he vist avui, cap a les 9 del vespre al cotxe 5020 amb torn 501. Jo i la meva novia l'hem agafat a diagonal, direccio Cornella...i ens hem fixat k hi havia un paio (que crec k ha pujat a H.Clinic) ratllant a un pobre noi que estava trankilament escoltant musica amb el seu ipod(els reconec de lluny els auriculars...em van robar el meu fa una setmana...xo aixo e suna altra historia) que si no se que no se cuantos...i el noi pobre (d'uns 23-25 anys) amb una cara de desesperat. JO ja estava "al tanto" ja k casos d'aquests em tingut bastants al bar...i el noi li ha respost...si si si...i jo pensant...bua le has contestado? ya la has cagado, ahora te va a estar rallando horas ...total, k a plaça de sants, que el metro anava bastant plenet, ha entrat un pakistaní (sincerament, es una comunitat que encara k tingui els seus trapicheos, pel k jo he vist son la mar de trankils) i aixo que ha sense voler, com demanant pas x entrar al vago, ha empes al home aquest...que al moment ja l'ha estampat contra la mampara de la cabina, l'ha començat a escridassar, a dir-li k "para que me tocas ahi? que me quieres robar eh? tocame aqui que es donde tengo la cacharra, que te vacio un cargador encima" el pakistani s'ha tirat enrera, i alguna ent del vagó els ha separat (el pakito estava contra la mampara, ambuna cara d'acollonit, de jo no he fet res..) total, que el tio, tot enrabiat ja, s'ha anat a buscar-lo un altre cop, fins que hem arribat a badal, on l'ha llençat fora del tren, i seguint escridanssant-lo...que te meto un cargador en la cabeza. Molta gent del passatge s'ha baixat a Badal, mig acollonida, i després el tram Badal-Collblanc, el tio ha seguit intimidant a tots els inmigrants que hi havien amb el mateix, que te meto una bala...tocame aki k te mato...Total que ha acabat apropant-se a on estavem la meva novia i jo.(que per precaució ja ens haviem apartat) i ja m'he pensat el pitor..."ya veras como este le dice algo a mi novia o a mi, y yo ya no me voy a callar" xo bueno, ha tingut la decencia, hem baixat del tren...i hem anat a avisar als VJ's k estaven al vestibul, que sense cap més pregunta que..."que turno me has dicho" han passat l'avis.
Segurament, no l'hagin trobat...pero bueno, al menys que TMB estigui al lloro del que passa als seus trens, ja que molts VJ's a les andanes, als vestibuls, xo als trens, que es on poden passar les coses mes grosses, i on no tens "escapatoria" la majoria de vegades no hi ha cap agent de seguretat.
(es graciós que hagi tornat cap a casa en el 5020, torn 501 i no hagi vist un VJ en tot el tren durant el trajecte)
un consell: per si alguna vegada heu d'identificar un tren per dir-li alguna cosa al cap d'estació o als VVJJ, milor que dir nº de torn (?) i el nº del motor, digueu-li el nº DE TREN i si el problema ha estat en cap o en cua EN LA DIRECCIÓ DE LA MARXA DEL TREN, que per a ells es mes entenedor i ràpid de transmetre. (La majoria del VVJJ no saben en quin ordre estan disposats els motors, per la qual cosa si li dieu el nº del motor, s'ententindran a l'andana buscant-lo, però si li dieu que van en cap en la direcció del tren, ja es col.locaran allí mentre esperen qua arrivi el tren, m'enteneu oi?).
Una parecida a las anteriores.
Ayer sábado 13/01/2007 a las 11.30 AM (hora normal donde las haya). Pues eso que a las 11.30 cogí la L4 en Besós tras haber probado la T5. Todo normal, poca gente en el vagón R donde iba dirección Trinitat Nova. llegamos a Besos Mar y suben 5 individuos o con perdón 5 desgraciados, en 2 grupos, uno de 3 y otro de 2. Aspecto indecente, iban hasta arriba de todo. Tal como entran se sientan ( o ponen el culo) en los asientos del 1400 como no con los pies en los asientos de enfrente, fuman, gritan,... y van hablando que si a ti no te vendo una clencha, sacando papelitos y "cosas" de unas latas como de tomate, q contigo pierdo pasta, q si eres un desgraciao, q si mira q móvil he pillao.
NADIE, repito NADIE, entre los que me incluyo se atrevió a decirles nada, incluso de la fumatta blanca q padecíamos. A llegar a Llacuna bajaron, todos respiramos y cuando llegamos a Ciutadella subieron los VJ, que curioso suben en zonas más o menos céntricas.
Lo dicho , yo pasé miedo pq aquellos en cualquier momento se liaban a mamporros allí con cualquiera . La cosa recordaba a películas de aquellas americanas de NY con la gente mirando para todos lados obviando el tema.
Apostaría mi sueldo del mes a que no llevaban billete o curiosamente se les olvidó validarlo.
Ayer sábado 13/01/2007 a las 11.30 AM (hora normal donde las haya). Pues eso que a las 11.30 cogí la L4 en Besós tras haber probado la T5. Todo normal, poca gente en el vagón R donde iba dirección Trinitat Nova. llegamos a Besos Mar y suben 5 individuos o con perdón 5 desgraciados, en 2 grupos, uno de 3 y otro de 2. Aspecto indecente, iban hasta arriba de todo. Tal como entran se sientan ( o ponen el culo) en los asientos del 1400 como no con los pies en los asientos de enfrente, fuman, gritan,... y van hablando que si a ti no te vendo una clencha, sacando papelitos y "cosas" de unas latas como de tomate, q contigo pierdo pasta, q si eres un desgraciao, q si mira q móvil he pillao.
NADIE, repito NADIE, entre los que me incluyo se atrevió a decirles nada, incluso de la fumatta blanca q padecíamos. A llegar a Llacuna bajaron, todos respiramos y cuando llegamos a Ciutadella subieron los VJ, que curioso suben en zonas más o menos céntricas.
Lo dicho , yo pasé miedo pq aquellos en cualquier momento se liaban a mamporros allí con cualquiera . La cosa recordaba a películas de aquellas americanas de NY con la gente mirando para todos lados obviando el tema.
Apostaría mi sueldo del mes a que no llevaban billete o curiosamente se les olvidó validarlo.
Això mateix jo vaig fer un cop, fa anys, quan vaig veure que de sota d'uns seients, uns nanos van obrir la porta, a on es suposava que havia d'haver un extintor, i van treure uns pots d'esprai grafitero. Al sortir, vaig donar al cap d'estació el número de torn, i també el del cotxe.El LLOP wrote:un consell: per si alguna vegada heu d'identificar un tren per dir-li alguna cosa al cap d'estació o als VVJJ, milor que dir nº de torn (?) i el nº del motor, digueu-li el nº DE TREN i si el problema ha estat en cap o en cua EN LA DIRECCIÓ DE LA MARXA DEL TREN, que per a ells es mes entenedor i ràpid de transmetre. (La majoria del VVJJ no saben en quin ordre estan disposats els motors, per la qual cosa si li dieu el nº del motor, s'ententindran a l'andana buscant-lo, però si li dieu que van en cap en la direcció del tren, ja es col.locaran allí mentre esperen qua arrivi el tren, m'enteneu oi?).
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
AVARIA D'UN 5.000 A LA L3 NO NOMES ELS 1.000 FALLEN!!!
Divendres dia 19 de Gener 18:05, estic a l'estació de Passeig de Gracia andana Canyelles L3 i ja fa 10 minuts que no passa cap tren en ambdos sentits, als plafons PROCESANT NOVA INFORMACIO, UMHHH malament, per megafonia es diu que una incidencia tecnica a Catalunya provoca retards a la linia (malauradament ja sabem que vol dir aixo "d'incidencia tecnica") als 2 minuts un altre cop la megafonia i diu que la avaria d'un tren a Catalunya esta provocant retards, be per l'informació, al cap d'un parell mes de minuts passa un 5.000!!!! sense llums ni passatge sense aturar-se, Vinga un 5.000 cami de sant Genis JI JI!! no he vist mes que la numeració del ultim cotxe el 5148 torn 321, despres un 3.000 "Aborregat" i ja que no he pujat m'he fixat i els cotxes 3003 i 3004 tenien trencat el que en els cotxes es diria el "vierteaguas" en català seria el trencaaigües, minvell o el escopidor paraules forÇa estranyes i de poc us.
Despres he pujat a un 2100 i cap a casa, vaja megamix d'unitats sembla els temps daurats del GMB.
FI DE L'INCIDENCIA.
Divendres dia 19 de Gener 18:05, estic a l'estació de Passeig de Gracia andana Canyelles L3 i ja fa 10 minuts que no passa cap tren en ambdos sentits, als plafons PROCESANT NOVA INFORMACIO, UMHHH malament, per megafonia es diu que una incidencia tecnica a Catalunya provoca retards a la linia (malauradament ja sabem que vol dir aixo "d'incidencia tecnica") als 2 minuts un altre cop la megafonia i diu que la avaria d'un tren a Catalunya esta provocant retards, be per l'informació, al cap d'un parell mes de minuts passa un 5.000!!!! sense llums ni passatge sense aturar-se, Vinga un 5.000 cami de sant Genis JI JI!! no he vist mes que la numeració del ultim cotxe el 5148 torn 321, despres un 3.000 "Aborregat" i ja que no he pujat m'he fixat i els cotxes 3003 i 3004 tenien trencat el que en els cotxes es diria el "vierteaguas" en català seria el trencaaigües, minvell o el escopidor paraules forÇa estranyes i de poc us.
Despres he pujat a un 2100 i cap a casa, vaja megamix d'unitats sembla els temps daurats del GMB.
FI DE L'INCIDENCIA.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Patètic això de l'STOP.
Un senyal que no és senyal però que els motoristes assumeixen.
Un senyal que no és senyal però que els motoristes assumeixen.
Pere wrote:A en Jordilar i a mi també ens ha afectat, i curiosament, aquest, era amb el 5000, que hem anat de Catalunya a Canyelles.
Ens hem trobat a Palau Reial amb el senyal d'STOP, i despres ens hi hem tornat a trobar a Liceu.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N2
- Posts: 13
- Joined: Sunday 21/01/2007 16:34
- Location: Tocant els tèrmics del serbomotor
Hola a tothom...
Com que és patètic això de l'STOP? I el disc roig també és patètitc?
La veritat que l'STOP és força útil en quan a poder reorganitzar el tràfic en una linia quan hi ha una incidència per a no afectar el carrussel més encara deixant tots els trens en un extrem de la linia.
L'STOP que és tant patètic forma part del Reglament de Circulació de l'FMB (Art S10), on es recullen totes les senyals, junt al també patètic disc roig, que els motoristes també assumeixen com a senyal.
Com que és patètic això de l'STOP? I el disc roig també és patètitc?
La veritat que l'STOP és força útil en quan a poder reorganitzar el tràfic en una linia quan hi ha una incidència per a no afectar el carrussel més encara deixant tots els trens en un extrem de la linia.
L'STOP que és tant patètic forma part del Reglament de Circulació de l'FMB (Art S10), on es recullen totes les senyals, junt al també patètic disc roig, que els motoristes també assumeixen com a senyal.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Ha ocurrido algo raro esta noche en la L5. A las 21:30 he ido a coger el metro en Badal, estaba la línea parada y tras unos minutos esperando en el andén, ha bajado el empleado de TMB a pedirnos que desalojáramos rápidamente la estación, al tiempo que lo decían también por megafonía.
En el andén contrario (sentido Horta) estaba un 5000 parado repleto de viajeros, que también han sido desalojados.
En el andén contrario (sentido Horta) estaba un 5000 parado repleto de viajeros, que también han sido desalojados.
Y tan raro lo de la L5...yo cuento mi punto de vista.
He cogido el metro en Hospital Clinic a las 9:10 aprox como cada domingo para acompañar a mi novia hasta Pubilla Cases. He llegado al anden cuando faltaban 56 secs para k llegase el tren, y en el otro anden habia una frecuencia de paso aproximada de 6 minutos...por tanto el tren que iba detras del mio estaria a la altura de SF o Verdaguer (por tanto, segun creo yo, estaba en el ultimo tren, un 5000, que ha circulado hoy por ese tramo)
En plaza de sants se ha parado...y ha estado un rato con las puertas abiertas...pero bueno, eso en la L5 es bastante normal...hasta que a y media han empezado los avisos por megafonia (tremendisima calidad...que en el anden no se entendia media mierda de lo que decian, xo bueno )Total, que he decidido bajarme del tren y salir a la calle, xa k mi novia hiciese una llamada, ya que segun hemos entendido de la megafonia, daban para 10 minutos o asi de espera...total que hemos vuelto al anden y el 5000 estaba alli parado, con las luces apagadas y todo el pasaje fuera, cuando han dado el aviso de que el tramo Collblanc-Diagonal estaba sin servicio. Entonces ya hemos decidido coger un bus (un 157 que se ha puesto a rebentar de gente) para acercarnos hasta nuestro destino.
Dato curioso que la parada de buses que hay delante de la boca de Sant Ramon en la estación de Collblanc estaba llena de gente (partido del Barça+averia del metro...buen dia pa fallar ha escogido TMBxD)
De vuelta a Hospital Clinic, en Pubilla Cases me han informado que habia un bus substiturio que hacia ese tramo, pero iwalmente he optado x el tram (no sin sus 18 minutos de espera en Can Rigal) Cuando he pasado x la boca de metro de Hospital Clinic la estacion ya estaba cerrada (dejando a mucha gente desconcertada)
I dic jo...k collons ha passat aquesta nit en aquest tram xk hagin fotut un tall d'aquesta manera...fins a forçar a TMB a fotre busos substituris...(quan normalment aixo no ho fan, a no ser que sigui alguna cosa grossa...ja em veig 4 dies sense servei en aquest tram ) i quin tipus d'averia o incident han tingut per a tanca d'aquesta manera un dels trams mes utilitzats de la L5, i finalitzar el servei a les 9:30?
Per megafonia deien que el problema estaba a Estacio de Sants...pero que ha passat? (com sempre, TMB amb la seva intriga)...a mi em pinta a problemes a la via/catenària, xk un tren avariat alla sempre el poden guardar al tunel de servei que conecta L5-L3 pel costat Horta i permetre a la resta del carrousel circular...xo weno...Ja veurem que diuen!!!
He cogido el metro en Hospital Clinic a las 9:10 aprox como cada domingo para acompañar a mi novia hasta Pubilla Cases. He llegado al anden cuando faltaban 56 secs para k llegase el tren, y en el otro anden habia una frecuencia de paso aproximada de 6 minutos...por tanto el tren que iba detras del mio estaria a la altura de SF o Verdaguer (por tanto, segun creo yo, estaba en el ultimo tren, un 5000, que ha circulado hoy por ese tramo)
En plaza de sants se ha parado...y ha estado un rato con las puertas abiertas...pero bueno, eso en la L5 es bastante normal...hasta que a y media han empezado los avisos por megafonia (tremendisima calidad...que en el anden no se entendia media mierda de lo que decian, xo bueno )Total, que he decidido bajarme del tren y salir a la calle, xa k mi novia hiciese una llamada, ya que segun hemos entendido de la megafonia, daban para 10 minutos o asi de espera...total que hemos vuelto al anden y el 5000 estaba alli parado, con las luces apagadas y todo el pasaje fuera, cuando han dado el aviso de que el tramo Collblanc-Diagonal estaba sin servicio. Entonces ya hemos decidido coger un bus (un 157 que se ha puesto a rebentar de gente) para acercarnos hasta nuestro destino.
Dato curioso que la parada de buses que hay delante de la boca de Sant Ramon en la estación de Collblanc estaba llena de gente (partido del Barça+averia del metro...buen dia pa fallar ha escogido TMBxD)
De vuelta a Hospital Clinic, en Pubilla Cases me han informado que habia un bus substiturio que hacia ese tramo, pero iwalmente he optado x el tram (no sin sus 18 minutos de espera en Can Rigal) Cuando he pasado x la boca de metro de Hospital Clinic la estacion ya estaba cerrada (dejando a mucha gente desconcertada)
I dic jo...k collons ha passat aquesta nit en aquest tram xk hagin fotut un tall d'aquesta manera...fins a forçar a TMB a fotre busos substituris...(quan normalment aixo no ho fan, a no ser que sigui alguna cosa grossa...ja em veig 4 dies sense servei en aquest tram ) i quin tipus d'averia o incident han tingut per a tanca d'aquesta manera un dels trams mes utilitzats de la L5, i finalitzar el servei a les 9:30?
Per megafonia deien que el problema estaba a Estacio de Sants...pero que ha passat? (com sempre, TMB amb la seva intriga)...a mi em pinta a problemes a la via/catenària, xk un tren avariat alla sempre el poden guardar al tunel de servei que conecta L5-L3 pel costat Horta i permetre a la resta del carrousel circular...xo weno...Ja veurem que diuen!!!