Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
jejej em sembla que lo del civia alpino nomes ho te clar la ministra de foment jajajaj. en tot cas ahir vaig enviar un email a renfe rodalies per preguntarlis si sabien algo
Renfe Rodalies tampoc coneix res sobre els Civia Alpinos, ahir els i vaig enviar un email sobre si en sabien alguna cosa i m'han respost que encara no tenen informacio
En el web de Trenscat hi surt una foto a l'estació de Parets d'una 447, en el peu de foto s'indica que aquell tren anava destinat a la Tor de Querol.
Si és així, les 447 sí estan "mínimament" preparades pel tram Ribes-la Tor, encara que sigui en casos excepcionals.
Per tant, potser no cal tant Civia "especial-per-grans-pendents", que el cap i a la fi és del que es tracta, i potser és més raonable preparar algunes 447 per aquesta línia, a mida que entrin els Civies a la resta de rodalies.
jn4519 wrote:En el web de Trenscat hi surt una foto a l'estació de Parets d'una 447, en el peu de foto s'indica que aquell tren anava destinat a la Tor de Querol.
Si és així, les 447 sí estan "mínimament" preparades pel tram Ribes-la Tor, encara que sigui en casos excepcionals.
No, quan una 447 puja anunciada amb destinació a la Tor de Querol en realitat faran transbordar la gent a Ribes de Freser. Això ho fan quan no hi ha prou 440 de dos cotxes disponibles, concentrant-les a la zona on és imprescindible que aquestes unitats circulin.
jn4519 wrote:En el web de Trenscat hi surt una foto a l'estació de Parets d'una 447, en el peu de foto s'indica que aquell tren anava destinat a la Tor de Querol.
No, quan una 447 puja anunciada amb destinació a la Tor de Querol en realitat faran transbordar la gent a Ribes de Freser. Això ho fan quan no hi ha prou 440 de dos cotxes disponibles, concentrant-les a la zona on és imprescindible que aquestes unitats circulin.
Gràcies per l'aclariment, era massa bonic per ser realitat.
jn4519 wrote:Gràcies per l'aclariment, era massa bonic per ser realitat.
L'única esperança que tenen els francesos per a veure una 447 al seu territori és a Cervera de la Marenda quan s'escapa alguna d'aquestes unitats en lloc d'una 440R.
Tot això del Civia Alpino és molt bonic, i ho reconeixo però, segons vaig escoltar de una conversació "maquinista-pica" el pica li deia al maquinista que encara trigaran temps a veure's en circulació els Civia si més no, a partir de Ribes cap amunt.
Tot això del Civia Alpino és molt bonic, i ho reconeixo però, segons vaig escoltar de una conversació "maquinista-pica" el pica li deia al maquinista que encara trigaran temps a veure's en circulació els Civia si més no, a partir de Ribes cap amunt.
Salutacions.-
Present a aquesta conversació xDD es més.. el revisor li deia que tot era per publicitat...
Un altre aclariment més: quan vaig fer la foto a aquella 447 ni tan sols arribava a Ribes de Freser, es quedava a Torelló perquè el tram de Torelló a Ripoll estava tallat per les obres de renovació. Però el tren oficialment anava a La Tor.
Però entre les fotografies de l'antic baixador d'Aigües de Ribes, sí que n'apareix una. Jo tota l'estona em pensava que us estaveu referint a aquesta...
Lo dels civia alpino no es virtual.... es una cosa pressupostada en aquests pressupostos, i que ja m'he encarregat de preguntar a una diputada del congres que conec personalment
Normal que no surti res perque encara no s'han adjudicat, en tot cas e preguntat a la diputada que conec si em podia buscar informacio sobre aquests trens i sobre a qui s'adjudicarien