Prova per a frikis metreros
Benvinguda
Benvingut, faristol!
Veig que no sóc l'únic friki metropolità...
Veig que no sóc l'únic friki metropolità...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
El LLOP wrote:Collons noia, per demanar les coses no dones gaires voltes, eh?metring wrote:EL LLOP, és factible fotografiar aquestes rajoles?
Ja de pas, Sr. Llop, no ens podria cartografiar fotogràficament l'enllaç de les línies 3 i 4, antic inici del ramal de Correos? Amb detall de totes les possibles restes de ponts, antigues catenàries o tercers carrils, etc...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Les fotos no son gaire bones, però es el que hi ha.Platanito wrote:El LLOP wrote:Collons noia, per demanar les coses no dones gaires voltes, eh?metring wrote:EL LLOP, és factible fotografiar aquestes rajoles?
Ja de pas, Sr. Llop, no ens podria cartografiar fotogràficament l'enllaç de les línies 3 i 4, antic inici del ramal de Correos? Amb detall de totes les possibles restes de ponts, antigues catenàries o tercers carrils, etc...
Platanito, en conya i a les 10:06 wrote: Ja de pas, Sr. Llop, no ens podria cartografiar fotogràficament l'enllaç de les línies 3 i 4, antic inici del ramal de Correos? Amb detall de totes les possibles restes de ponts, antigues catenàries o tercers carrils, etc...
El LLOP, a les 13:09 wrote:Les fotos no son gaire bones, però es el que hi ha.
Collons, quina velocitat! I pel que fa a les imatges... impresionants! Moltíssimes gràcies!
Metring, em sembla que la propera vegada hauràs de ser més persuasiva...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Coi, si que va ràpid! Però que consti que em referia a si era possible fer fotos a Fernando, fos qui fos, no només EL LLOP, eh? Tot i així, aplaudeixo l'eficiència!El LLOP wrote:Collons noia, per demanar les coses no dones gaires voltes, eh?metring wrote:EL LLOP, és factible fotografiar aquestes rajoles?
- viscaelcat
- N6
- Posts: 258
- Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
- Location: Mataró
Anar a la cabina
Pregunta, des de la ignorància. Com es pot fer per anar a la cabina en el metro??Alacreu wrote:Jo he passat diverses vegades per el tram de Catalunya a Passeig de la L3 en cabina i et puc dir que es veu perfectament el pont metàlic de ferro i l'antic enllaç cap a la L4 per via 1. Fixant-s'hi molt, encara s'hi pot veure un tram de vía del GMB, mig enterrada a aquest mateix túnel d'enllaç.
Re: Anar a la cabina
Ésser conductor del Metroviscaelcat wrote:Pregunta, des de la ignorància. Com es pot fer per anar a la cabina en el metro??
(perdona, no ho he pogut evitar)
- viscaelcat
- N6
- Posts: 258
- Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
- Location: Mataró
Una volta si us plau
Osti quina sort.
I no ens podria fer una volta a algú de nosaltres? Segur que a més d'un li agradaria molt. D'un en un esclar.
I no ens podria fer una volta a algú de nosaltres? Segur que a més d'un li agradaria molt. D'un en un esclar.
Re: Anar a la cabina
o ésser ex-conductor del metro :D o coneixer ex-companys teus del metro :Dentfe001 wrote:Ésser conductor del Metroviscaelcat wrote:Pregunta, des de la ignorància. Com es pot fer per anar a la cabina en el metro??
(perdona, no ho he pogut evitar)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....