Prova per a frikis metreros

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Post Reply
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Benvinguda

Post by JaMiRo! »

Benvingut, faristol!

Veig que no sóc l'únic friki metropolità... :D ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

caram com ha crescut aquest fil des d'abans de les vacances, i veig que la vaig encertar :D

per cert, a veure si algú va a fer fotos a Fernando :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Mortadel·lo wrote:per cert, a veure si algú va a fer fotos a Fernando :D

Algú de nom o de cognom?
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Estaria prou bé, així tothom podria veure les rajoles fantasmes, que són tant difícils de trobar , però soc testimoni que existeixen :D
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

A Fernando Cortés.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

El LLOP wrote:
Mortadel·lo wrote:per cert, a veure si algú va a fer fotos a Fernando :D

Algú de nom o de cognom?
de sobrenom em sembla :)
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

EL LLOP, és factible fotografiar aquestes rajoles?
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Jo tembé les he vist un dia que el tren anava força lent. Son dificils de trobar...
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

metring wrote:EL LLOP, és factible fotografiar aquestes rajoles?
Collons noia, per demanar les coses no dones gaires voltes, eh? :x :x
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

El LLOP wrote:
metring wrote:EL LLOP, és factible fotografiar aquestes rajoles?
Collons noia, per demanar les coses no dones gaires voltes, eh? :x :x

Ja de pas, Sr. Llop, no ens podria cartografiar fotogràficament l'enllaç de les línies 3 i 4, antic inici del ramal de Correos? Amb detall de totes les possibles restes de ponts, antigues catenàries o tercers carrils, etc...


xD
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Alacreu
N4
N4
Posts: 64
Joined: Monday 05/06/2006 10:21
Location: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Post by Alacreu »

Jo he passat diverses vegades per el tram de Catalunya a Passeig de la L3 en cabina i et puc dir que es veu perfectament el pont metàlic de ferro i l'antic enllaç cap a la L4 per via 1. Fixant-s'hi molt, encara s'hi pot veure un tram de vía del GMB, mig enterrada a aquest mateix túnel d'enllaç.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Platanito wrote:
El LLOP wrote:
metring wrote:EL LLOP, és factible fotografiar aquestes rajoles?
Collons noia, per demanar les coses no dones gaires voltes, eh? :x :x

Ja de pas, Sr. Llop, no ens podria cartografiar fotogràficament l'enllaç de les línies 3 i 4, antic inici del ramal de Correos? Amb detall de totes les possibles restes de ponts, antigues catenàries o tercers carrils, etc...


xD
Les fotos no son gaire bones, però es el que hi ha.
Jordilar

Post by Jordilar »

Impresionant!

La segona captura, és el desviament de la L4 que es té que passar a 10km/h, no?

Salut,
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Platanito, en conya i a les 10:06 wrote: Ja de pas, Sr. Llop, no ens podria cartografiar fotogràficament l'enllaç de les línies 3 i 4, antic inici del ramal de Correos? Amb detall de totes les possibles restes de ponts, antigues catenàries o tercers carrils, etc...
El LLOP, a les 13:09 wrote:Les fotos no son gaire bones, però es el que hi ha.
:plas

Collons, quina velocitat! I pel que fa a les imatges... impresionants! Moltíssimes gràcies!

Metring, em sembla que la propera vegada hauràs de ser més persuasiva...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

El LLOP wrote:
metring wrote:EL LLOP, és factible fotografiar aquestes rajoles?
Collons noia, per demanar les coses no dones gaires voltes, eh? :x :x
Coi, si que va ràpid! :D Però que consti que em referia a si era possible fer fotos a Fernando, fos qui fos, no només EL LLOP, eh? ;) Tot i així, aplaudeixo l'eficiència! :plas
User avatar
viscaelcat
N6
N6
Posts: 258
Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
Location: Mataró

Anar a la cabina

Post by viscaelcat »

Alacreu wrote:Jo he passat diverses vegades per el tram de Catalunya a Passeig de la L3 en cabina i et puc dir que es veu perfectament el pont metàlic de ferro i l'antic enllaç cap a la L4 per via 1. Fixant-s'hi molt, encara s'hi pot veure un tram de vía del GMB, mig enterrada a aquest mateix túnel d'enllaç.
Pregunta, des de la ignorància. Com es pot fer per anar a la cabina en el metro??
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Re: Anar a la cabina

Post by entfe001 »

viscaelcat wrote:Pregunta, des de la ignorància. Com es pot fer per anar a la cabina en el metro??
Ésser conductor del Metro :D

(perdona, no ho he pogut evitar)
Alacreu
N4
N4
Posts: 64
Joined: Monday 05/06/2006 10:21
Location: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Post by Alacreu »

No soc motorista (encara que ho voldria ser), vaig a la cabina perque tinc un amic motorista que em deixa passar i alguns dissabtes vaig amb ell i em faig unes 3 o 4 voltes la L3.

Salut!
User avatar
viscaelcat
N6
N6
Posts: 258
Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
Location: Mataró

Una volta si us plau

Post by viscaelcat »

Osti quina sort.
I no ens podria fer una volta a algú de nosaltres? Segur que a més d'un li agradaria molt. D'un en un esclar.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Re: Anar a la cabina

Post by Denisuko »

entfe001 wrote:
viscaelcat wrote:Pregunta, des de la ignorància. Com es pot fer per anar a la cabina en el metro??
Ésser conductor del Metro :D

(perdona, no ho he pogut evitar)
o ésser ex-conductor del metro :D:D o coneixer ex-companys teus del metro :D:D
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”