Civia Alpí
Estem parlant dels seients de les 440R i 440 de 2 cotxes, els quals són els que duen les 470, entre d'altres? Perquè d'ésser així, en Pere té raó. I si no, aleshores la segueix tenint però no ho has entès bé.Jordi Freixas wrote:Això no és veritat, i si has utilitzat en un temps relativament freqüent aquesta línia, ho sabràs .
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Sí, però no. Estem parlant de les 440 reformades amb els seients encoixinats.
I els seients de les 440 de dos cotxes reformades, són exactament els mateixos de les 440 originals, que senzillament s'haurien retirat de la versió antiga del tren en qüestió, i els hi han tornat a posar allà amb el vagó reformat, sense ni retapissar-los ni res.
Mentrestant, els pobres seients, s'estan caient a trossos.
I els seients de les 440 de dos cotxes reformades, són exactament els mateixos de les 440 originals, que senzillament s'haurien retirat de la versió antiga del tren en qüestió, i els hi han tornat a posar allà amb el vagó reformat, sense ni retapissar-los ni res.
Mentrestant, els pobres seients, s'estan caient a trossos.
Els seients de les 440R de dos cotxes, que són els mateixos de la versió sense reformar, es solen trobar en un estat força bo (molt millor que a les 440 de Regionals de la zona de Galicia). De fet, en la 440.132M estan molt bé, pel que sé (és la 440 sense reformar que més agafo). I en les reformades, doncs millor també.Jordi Freixas wrote:Sí, però no. Estem parlant de les 440 reformades amb els seients encoixinats.
I els seients de les 440 de dos cotxes reformades, són exactament els mateixos de les 440 originals, que senzillament s'haurien retirat de la versió antiga del tren en qüestió, i els hi han tornat a posar allà amb el vagó reformat, sense ni retapissar-los ni res.
Mentrestant, els pobres seients, s'estan caient a trossos.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Bé... uns quants trens d'aquests, n'he arribat a agafar jo. Em sembla que si dic que estan en mal estat, no és perquè sí.
Els dels Catalunya Exprés de Figueres en canvi, corregiu-me si m'equivoco, però em sembla que tampoc són nous. En canvi, en general estan en força més bon estat que els de les 440.
Els dels Catalunya Exprés de Figueres en canvi, corregiu-me si m'equivoco, però em sembla que tampoc són nous. En canvi, en general estan en força més bon estat que els de les 440.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Aclarim les coses
- Els seients que tal i com dius tu, que s'estant caient a trossos de les 440 "R" i sense "R" de dos cotxes (les habitlitades per fer el transpirinenc) els han anat substituïnt. En tens un clar exemple a la 440.132M sense reformar pintada de taronja regionals que el tapissat és diferent en alguns seients si els compares.
Es nota que no agafes freqüentment aquestes unitats.
-Els seients de les unitats 448R que cobreixen entre d'altres molts serveis Catalunya Expres a Figueres, són nous des de la seva reforma aproximadament al 2002.
- Els seients que tal i com dius tu, que s'estant caient a trossos de les 440 "R" i sense "R" de dos cotxes (les habitlitades per fer el transpirinenc) els han anat substituïnt. En tens un clar exemple a la 440.132M sense reformar pintada de taronja regionals que el tapissat és diferent en alguns seients si els compares.
Es nota que no agafes freqüentment aquestes unitats.
-Els seients de les unitats 448R que cobreixen entre d'altres molts serveis Catalunya Expres a Figueres, són nous des de la seva reforma aproximadament al 2002.