Curiós que s'¡nclogui Barcelone...
http://www.cr-languedocroussillon.fr/up ... 834862.pdf
Conveni SNCF-Llenguadoc/Rosselló 2007-2014
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Conveni SNCF-Llenguadoc/Rosselló 2007-2014
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Potser hi tingui alguna cosa a veure el túnel del Pertús, no?
Amb el túnel, Marsella quedaria més a prop en temps de viatge.
Toulouse, Carcassona, Narbona, Seta, Agde, Montpeller, Nimes, Avinyó...estarien a molt poca estona de BCN, menys que per exemple Alacant.
No sé quines perspectives de creixement de tràfic ferroviari de viatgers hi pot haver amb la LGV BCN-Perpinyà, però crec que poden ser elevades.
I si li afegim trens de grans distàncies, com BCN-París, BCN-Brusel.les, o -per què no?-, BCN-Londres, doncs...
De tota manera, ja es veurà...
Amb el túnel, Marsella quedaria més a prop en temps de viatge.
Toulouse, Carcassona, Narbona, Seta, Agde, Montpeller, Nimes, Avinyó...estarien a molt poca estona de BCN, menys que per exemple Alacant.
No sé quines perspectives de creixement de tràfic ferroviari de viatgers hi pot haver amb la LGV BCN-Perpinyà, però crec que poden ser elevades.
I si li afegim trens de grans distàncies, com BCN-París, BCN-Brusel.les, o -per què no?-, BCN-Londres, doncs...
De tota manera, ja es veurà...
Re: Conveni SNCF-Llenguadoc/Rosselló 2007-2014
Pel que sembla, el dia 11 de juny de 2012, si no hi ha res que ho arregli, deixaran de passar TER ferroviaris per la línia Alès-Bessèges, al departament del Gard.
La línia val la pena, tot i que sigui curta.
No sé si es pot fer en un sol dia anar i tornar, no n´estic segur, crec que no.
Quedeu avisats.
Quedeu avisats.
Interessant, però complicat. S'hauria de ser a Nîmes a les 10:56 (arribada a Alès 11:36, tren Alès-Bessèges amb sortida a les 12:17 i arribada a les 13:20, no circula els diumenges ni festius). Tornada enrera a les 13:30 (Alès 14:33, tren cap a Nîmes a les 15:26 amb arribada a les 16:06).437.001 wrote:Pel que sembla, el dia 11 de juny de 2012, si no hi ha res que ho arregli, deixaran de passar TER ferroviaris per la línia Alès-Bessèges, al departament del Gard.
Quedeu avisats.
Problemes: el primer tren directe BCN-Figueres Vilafant-Nîmes hi arriba a les dotze i pico del migdia. Hi ha un regional BCN 6:46 - Cerbère 9:30 que enllaça amb un TER nou minuts més tard, però aquest arriba a Nîmes a les 12:46. De fet, sembla que és el que segueix fins a Alès, arribant-hi a les 13:40, però el següent tren fins a Bessegès seria a les 17:32, massa tard per tornar en el dia.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
No. El TER que surt de Cervera a les 09.39 té com a destinació Avinyó. S'ha de canviar de tren a Nîmes per anar a Alès.Platanito wrote:Hi ha un regional BCN 6:46 - Cerbère 9:30 que enllaça amb un TER nou minuts més tard, però aquest arriba a Nîmes a les 12:46. De fet, sembla que és el que segueix fins a Alès, arribant-hi a les 13:40, però el següent tren fins a Bessegès seria a les 17:32, massa tard per tornar en el dia.
D'altra banda, l'horari que poses és en dissabte del tren Barcelona-Cervera, en dia feiner circula mitja hora abans, sortint de Sants a les 06.16 i arribant a Cervera a les 9 en punt.
Al final sembla que l'ultima día de funcionament de la line Alès Besseges es el 7 de juliol.
Jo aquell dia farè soc casualment per Llenguadoc i aniér en cotxe l'estació de Bessèges i tinc previst fer els 2 últims trens:
Bessèges 18:40 Alès 19:42
Alès 20:08 Bessèges 21:16
Tot seguit agafaré el cotxe i tornaré a Barcelona. Si algú vol asistir també al funeral d'aquesta linia, podria tornar en cotxe a Barcelona amb mi. Arribariem sobre la mitjanit.
Jo aquell dia farè soc casualment per Llenguadoc i aniér en cotxe l'estació de Bessèges i tinc previst fer els 2 últims trens:
Tot seguit agafaré el cotxe i tornaré a Barcelona. Si algú vol asistir també al funeral d'aquesta linia, podria tornar en cotxe a Barcelona amb mi. Arribariem sobre la mitjanit.
Pel què es diu oficialment, només es tanca el tram Bessèges-St.Ambroix durant tres anys per fer-hi obres... però fa ferum de clausura...davida wrote:Al final sembla que l'ultima día de funcionament de la line Alès Besseges es el 7 de juliol.
Trist, perquè al Llenguadoc cada cop hi viu més gent, i precisament això vol dir que el tren es fa servir cada cop més...
Finalment ahira va ser l'ultim dia de la linea Ales Besseges. Ahir vaig fer el penúltim Ales - Besseges - Ales i tinc el penultims bitllet emes a l'estació de Besseges.