IDTGV Perpinya Paris apartir de 19€ el 9 de Gener.

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

I tornant al tema dels TGV's aquests... sabeu si aquests trens són de places limitades, o s'hi pot anar directament a la taquilla, comprar un bitllet com si es tractés d'un Catalunya Exprés?
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Jordi Freixas wrote:I tornant al tema dels TGV's aquests... sabeu si aquests trens són de places limitades, o s'hi pot anar directament a la taquilla, comprar un bitllet com si es tractés d'un Catalunya Exprés?
Places limitades a venta exclusiva per internet. Si tu vols comprar un bitllet per un IDTGV a una taquilla et diran que te'n tornis a casa.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Doncs quina gracia...
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Jordi Freixas wrote:Doncs quina gracia...
Perquè?
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Doncs per exemple, perquè s'hauria de poguer comprar a la taquilla igual que la resta de trens de la mateixa companyia.

Per exemple també, perquè hi ha gent que és molt intel·ligent que sobre el tema ordinadors i internet ho domina més que ningú, però ni és el meu cas, ni és el cas de molta altra gent (ni en tenim cap obligació).

I per exemple també, perquè de l'internet en general, m'en fio poc i menys.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Jordi Freixas wrote:Doncs per exemple, perquè s'hauria de poguer comprar a la taquilla igual que la resta de trens de la mateixa companyia.

Per exemple també, perquè hi ha gent que és molt intel·ligent que sobre el tema ordinadors i internet ho domina més que ningú, però ni és el meu cas, ni és el cas de molta altra gent (ni en tenim cap obligació).

I per exemple també, perquè de l'internet en general, m'en fio poc i menys.
Però si precisament poden ofertar bitllets més barats és, entre d'altres coses, perquè així no han de pagar més taquillers. S'estalvien sous i així poden posar bitllets més barats.

Amb les línies de vols de baix cost és el mateix: no hi han "taquilles" i només es pot comprar per internet.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

PERÒ SI ELS TAQUILLERS JA ELS TENEN!!!!!!

O què passa aquí? Que algú que ven bitllets per a TGV, Corail, o Ter, no pot vendre'n també de iTGV?
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Si vols viatjar més barat, compra per internet i imprimeix-te tu mateix el bitllet.

Si vols viatjar a tarifa general, compra a taquilla i que t'ho facin tot ells.

Ben senzill que és.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Has llegit el meu últim comentari?
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Jordi Freixas wrote:Has llegit el meu últim comentari?
Si als taquillers els fas vendre bitllets d'idTGV no podran atendre a la resta de viatgers. Per tant hauran de posar un altre taquiller. Que cobrarà un sou.
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Evidentment, l'idea a la llarga és reduir el personal a la mínima expressió, i si amb aquests descomptes l'usuari s'acostuma a comprar per internet ja tindran mitja feina feta.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

En fi... anem cap al futur...
javi82
N6
N6

Post by javi82 »

Jordi Freixas wrote:PERÒ SI ELS TAQUILLERS JA ELS TENEN!!!!!!

O què passa aquí? Que algú que ven bitllets per a TGV, Corail, o Ter, no pot vendre'n també de iTGV?
No, pq la despesa marginal mai serà 0.

La discriminació de preus entre els diferents canals de venda és ben clara, tens l'exemple de com les companyies aèries de low-cost nomès et venen bitllets per internet, i les tradicionals q per exemple pots comprar bitllets a qualsevol agència de viatge en canvi tb tenen tarifes més barates q li diuen de classe web, q nomès es comprar a ells directament per internet.

El quid de la qüestió és q si jo puc fer algo directament (seleccionar origen, destinació, dia i hora) pq coi he de pagar a una persona q faci el mateix (seleccionar origen, destinació, dia i hora) per mi?
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”