TV de trens

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
mikado
N9
N9

TV de trens

Post by mikado »

Si aneu a

http://es.wwitv.com/

I allà agafeu Alemanya i dins Alemanya feu click al quadrat q porta una K de BAHN Tv , és una Tv només de trens.

He quedat al.lucinat i sobre es veu per internet i amb el windows media en el meu cas . No entenc res però les imatges valen la pena
Last edited by mikado on Saturday 13/01/2007 9:35, edited 1 time in total.
aim
N9
N9

Post by aim »

No ho aconsegueixo fer anar, click-ho al link per veure-ho en streaming (el boto dels 700K ) i automaticament em salta un "Can't open file" al BSplayer, suposo que si s'obrís automàticament amb el windows media player funcionaria, però no se pas com fer-ho. He entrat a la web de la TV i allà nomès hi ha una mini-finestra, però és veu bastant malament.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

El BSPlayer a vegades em dóna més problemes que el WMedia Player en streamings. Proba d'agafar la URL del video, obrir el WMP i te'n vas a "Abrir dirección URL". Copies la URL a allí i te l'hauria d'agafar.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
aim
N9
N9

Post by aim »

Gràcies, ja ho puc veure. És que jo del WMP poc l'utilitzo :P

Pels que els passa com a mi, feu lo que ha dit l'aarongilp. La URL és aquesta: http://wwitv.com/tt/8429.asx
abegot
N8
N8

Post by abegot »

El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

WWITV és un intermediari de xarxa. No me'n refiaria gaire dels fluxos que et pugui enviar. La pàgina original de Bahn TV és aquesta. Ara bé, està tota en alemany.

L'emissora es pot veure en dos formats diferents (Windows Media i Real) i en dos qualitats diferents (700 Kb/s i 300 Kb/s). Es poden sel·leccionar des d'aquí.

Els fluxos exactes per a cada format i qualitat són els següents:

Windows Media - 700 Kb/s
Windows Media - 300 Kb/s
Real - 700 Kb/s
Real - 300 Kb/s

P.S: Si no voleu utilitzar el WMP (o no podeu perquè treballeu amb un SO no de MS) podeu usar el VideoLan Client. Jo ara estic ho veient amb aquest programa.
javi82
N6
N6

Post by javi82 »

Si teniu Digital+ és més fàcil, q Bahn TV és un entre les desenes de canals alemanys q et surten més enllà del 500.

Per cert, x les nits en comptes de posar una carta d'ajuste el q fan és posar un trajecte qualsevol gravat des de la cabina del tren... Us imagineu aquí tenir un programa igual? :roll:
Renfe451
N9
N9

Post by Renfe451 »

Jo amb el WMP l'agafo sense cap problema. A veure si els de Renfe o Adif fagin una tele semblant.

Salutacions!
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

javi82 wrote:Per cert, x les nits en comptes de posar una carta d'ajuste el q fan és posar un trajecte qualsevol gravat des de la cabina del tren... Us imagineu aquí tenir un programa igual? :roll:
El Canal 33 tenia, fa temps, com a cortina de "problemes tècnics" el trajecte del Cremallera de Vall de Núria ;)
Altaria_Trianilla
N7
N7

Post by Altaria_Trianilla »

entfe001 wrote:
javi82 wrote:Per cert, x les nits en comptes de posar una carta d'ajuste el q fan és posar un trajecte qualsevol gravat des de la cabina del tren... Us imagineu aquí tenir un programa igual? :roll:
El Canal 33 tenia, fa temps, com a cortina de "problemes tècnics" el trajecte del Cremallera de Vall de Núria ;)
Per cert, ara que ha smencionat el canal 33... fa temps no donàven pel mati a les 7 o així un programa que es deia "trens"?

Per cert.. ara a la BahnTV estàn donant un reportatge de locomotores de vapor.

;)
Image
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Altaria_Trianilla wrote:Per cert, ara que ha smencionat el canal 33... fa temps no donàven pel mati a les 7 o així un programa que es deia "trens"?
Sí, un anomenat Train tracking d'una televisió evangèlica noruega. Aquest programa apareix i desapareix de la graella sense lògica aparent.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”