Civia Alpí

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

no entenc k vols dir
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

e enviat un mail a alstom preguntantlis si sabien algo no crec k em respnguin pero bueno
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Mortadel·lo wrote:El prototip de Civia Alpino d'Alstom top secret

Image

ni en Jamiro sap que existeix (ja saben que és un bocamoll i no li han dit res :) )
Se t'en va tiu, se te'n va... :riure
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

gracies
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

No!

Post by JaMiRo! »

A veure, als qui pregunteu sobre el Civia Alpino. A Alstom encara no es treballa amb cap projecte que porti aquest nom... ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

um... els civia alpino son un asumte obscur i misterios que nomes pocs priviligiats en coneixen el que
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

El que jo dic... CIVIA virtuals
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Digueu "Mi CIVIA alpina derrapante" amb la E!
Fora conya, jo crec que això de el civia alpino només es un civa amb els fens aequats per a la linia, i prou, i potser la està circulant per altres linies i nosaltres no ens assabentem, perquè es un civia normal i corrent.
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

espero que siguin algo mes que aixo, a mes a mes pensa que son models diferents ... no es diuen igual, jo crec que una de les altres diferencies seran els seients
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Home!!!! Com a mínim eh!!!!
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

Doncs si, no se si cal que els agafin de les 440 pero que no em fiquin seients dusos de rodalies
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Home, tampoc ens passem. Ja que posen un tren completament nou, que facin el favor de ficar-hi seients nous, o que si han de ser de segona mà, que com a mínim estiguin en més bon estat que els de les 440.
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Els seients de les 440 sense reformar i reformades de dos cotxes estan molt bé.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Això no és veritat, i si has utilitzat en un temps relativament freqüent aquesta línia, ho sabràs ;) .
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Jordi Freixas wrote:Això no és veritat, i si has utilitzat en un temps relativament freqüent aquesta línia, ho sabràs ;) .
Estem parlant dels seients de les 440R i 440 de 2 cotxes, els quals són els que duen les 470, entre d'altres? Perquè d'ésser així, en Pere té raó. I si no, aleshores la segueix tenint però no ho has entès bé.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Sí, però no. Estem parlant de les 440 reformades amb els seients encoixinats.

I els seients de les 440 de dos cotxes reformades, són exactament els mateixos de les 440 originals, que senzillament s'haurien retirat de la versió antiga del tren en qüestió, i els hi han tornat a posar allà amb el vagó reformat, sense ni retapissar-los ni res.

Mentrestant, els pobres seients, s'estan caient a trossos.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Jordi Freixas wrote:Sí, però no. Estem parlant de les 440 reformades amb els seients encoixinats.

I els seients de les 440 de dos cotxes reformades, són exactament els mateixos de les 440 originals, que senzillament s'haurien retirat de la versió antiga del tren en qüestió, i els hi han tornat a posar allà amb el vagó reformat, sense ni retapissar-los ni res.

Mentrestant, els pobres seients, s'estan caient a trossos.
Els seients de les 440R de dos cotxes, que són els mateixos de la versió sense reformar, es solen trobar en un estat força bo (molt millor que a les 440 de Regionals de la zona de Galicia). De fet, en la 440.132M estan molt bé, pel que sé (és la 440 sense reformar que més agafo). I en les reformades, doncs millor també.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Bé... uns quants trens d'aquests, n'he arribat a agafar jo. Em sembla que si dic que estan en mal estat, no és perquè sí.

Els dels Catalunya Exprés de Figueres en canvi, corregiu-me si m'equivoco, però em sembla que tampoc són nous. En canvi, en general estan en força més bon estat que els de les 440.
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

Els seients de Cat exp i Rex exp estan molt be, jo em conformo que en posesin un de semblants
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Aclarim les coses

- Els seients que tal i com dius tu, que s'estant caient a trossos de les 440 "R" i sense "R" de dos cotxes (les habitlitades per fer el transpirinenc) els han anat substituïnt. En tens un clar exemple a la 440.132M sense reformar pintada de taronja regionals que el tapissat és diferent en alguns seients si els compares.
Es nota que no agafes freqüentment aquestes unitats.

-Els seients de les unitats 448R que cobreixen entre d'altres molts serveis Catalunya Expres a Figueres, són nous des de la seva reforma aproximadament al 2002.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”