O DESENGANXI!!!!JaMiRo! wrote:Haurà de ser dimarts o divendres quan l'enganxi, que és quan prenc el Metro. Gràcies!
(Festival del Humooooorrrr...)
O DESENGANXI!!!!JaMiRo! wrote:Haurà de ser dimarts o divendres quan l'enganxi, que és quan prenc el Metro. Gràcies!
Fran-Ikarus wrote:Es la ley de Murphy de los 5000: de las veces que te los encuentras, incluso aunque tu llegada y la suya a la estación sean simultáneas, la mayoría es en sentidos contrarios
Nótese que esta tendencia se irá invirtiendo a medida que los 5000 vayan colonizando más y más la L5, de suerte que terminará por ser aplicable a los 1000, cuando, quien más quien menos, todos queramos tropezarnos con los "últimos mohicanos" para nuestro viaje de despedida particular.
Esta última frase me acaba de dar una idea: viendo el calendario de implantación previsto http://www.tramvia.org/ELMETRO/ELMETRO5000.htm podríamos tener algún 1000 circulando hasta diciembre de 2006 aproximadamente, ¿verdad? Pues bien, quedan 14 meses para organizar una despedida formal. No será por tiempo.
Ja posats... hi ha més detalls de l'accident en qüestió?Els problemàtics cotxes espanyols han estat involucrats en la majoria dels descarrilaments de metro als EUA
9 de gener de 2007
WASHINGTON (AP) - Fonts oficials del Metro han dit que el tipus de cotxe involucrat en el descarrilament d'aquesta setmana ha sumat més de la meitat dels 15 descarrilaments de la xarxa de metro des del 2001.
Els cotxes de la sèrie 5000, construïts per la companyia espanyola Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles S.A., han estat involucrats en vuit descarrilaments, incloent el d'aquest diumenge, des del 2001, l'any en què aquests cotxes van començar el servei, segons ha dit la portaveu Cathy Asato aquest dimarts. El del diumenge ha sigut l'únic en el qual hi havia passatgers al tren.
Anteriorment, el Metro havia informat tan sols de cinc descarrilaments de la sèrie 5000: el de diumenge i quatre ocorreguts el 2003 i el 2004. Asato ha dit que no podia donar detalls arran de la discrepància.
La Comissió Nacional de Seguretat del Transport (CNST) ha dit que té previst investigar els informes dels anteriors descarrilaments amb els cotxes de la sèrie 5000 involucrats per arribar al fons de l'accident de diumenge, en què vint persones van quedar ferides, una d'elles de gravetat.
Virginia Verdeja, vice-presidenta de vendes de CAF EUA a Washington, ha dit que no tenia notícies dels descarrilaments anunciats dimarts. També ha dit que l'empresa col·laborarà completament amb la investigació i que els seus cotxes no tenien deficiències en els anteriors descarrilaments.
"Els trens complien amb tot. Han superat proves extenses. Són els millors cotxes de la flota", ha dit.
Els cotxes de la sèrie 5000 suposen aproximadament un 20% dels 950 cotxes del Metro.
Dimarts, investigadors de la CNST s'han entrevistat amb el maquinista del tren, però no van poder examinar de prop el cotxe descarrilat com haurien volgut perquè encara no s'havia retirat del túnel, ha dit la portaveu Keith Holloway. Està previst que el cotxe sigui retirat dimecres al matí.
A més de trobar la causa de l'accident, la CNST també examina el procediment d'emergència. La membre del CNST Kitty Higgins ha dit dimarts que hi ha dubtes sobre si la reacció va ser prou puntual (N del T: de puntualitat temporal) i si la informació proporcionada pel Metro es va oferir amb la suficient rapidesa.
La portaveu del Metro Lisa Farbstein ha dit que l'agència del trànsit (?) estava contenta amb la resposta dels bombers. No ha volgut comentar per què es va tardar tant en realitzar l'evacuació, citant la investigació en curs de la CNST.
Ja hi tornem a ser.Ferrovi wrote:
A mi mai no m'han agradat els productes espanyols, sembla que els fan a boleo. Alstom i Bombardier son les uniques constructores eficaces!!!
es una llastima que obliguin a posar part de material espanyol a les empreses espanyoles, i que caf, es la unica constructora espanyola...
Però el que no em podeu negar es que Caf mai no fa res bé...i no es que hi tornem a ser, simplement es la meva opinió. Si no, deixaría de ser un fòrum de discussió, així que no feu com ha passat a d'altres fòrums on t'exclouen perque la teva opinió no es d'acord amb els ideals de la resta. Jo m'he anat de molts fòrums precisament perquè no han respectat la meva opinió, i crec que molts de vosaltres ja coneixereu alguns d'aquests fòrums que he abandonat.Jordilar wrote:Ja hi tornem a ser.Ferrovi wrote:
A mi mai no m'han agradat els productes espanyols, sembla que els fan a boleo. Alstom i Bombardier son les uniques constructores eficaces!!!
es una llastima que obliguin a posar part de material espanyol a les empreses espanyoles, i que caf, es la unica constructora espanyola...
Ferrovi wrote:Però no em podeu nagar que la majoría o gran part si. Jo no he dit que TOT sigui dolent, i tenen moltes coses molt bones, però d'altres...
Curiós, abans els nacionalistes eren els espanyols, i nosaltres erem els intependentistes, ara som nacionalistes? Som catalans, i punt!
A més, no he de donar explicacions, es la meva opinió, i punt.