Civia Alpí
A veure... els seients de les 440 dels transpirinencs estan sents substituis des de quan?
I sobre els Catalunya Exprés... ara mateix no recordo si són exactament els seients, però recordo que alguns elements de la tapisseria estaven relativament força deteriorats. Ara mateix, ignoro si és realment per un ús irresponsable de l'habitacle, per tractar-se dels mateixos elements del tren original, o és que es tracta d'elements nous però ja excessívament desgastats (en cas de ser així, crec que s'han desgastat força ràpid pel temps que fa de la reforma). De totes maneres, demà potser he d'agafar un Catalunya Exprés. Ja m'hi fixaré.
I sobre els Catalunya Exprés... ara mateix no recordo si són exactament els seients, però recordo que alguns elements de la tapisseria estaven relativament força deteriorats. Ara mateix, ignoro si és realment per un ús irresponsable de l'habitacle, per tractar-se dels mateixos elements del tren original, o és que es tracta d'elements nous però ja excessívament desgastats (en cas de ser així, crec que s'han desgastat força ràpid pel temps que fa de la reforma). De totes maneres, demà potser he d'agafar un Catalunya Exprés. Ja m'hi fixaré.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Realitat? Llegenda?
La qüestió és que els Civia Alpino segueixen apareixent en el projecte dels pressupostos generals per al 2008... tot i que amb dates diferents dels PGE del 2007...
Vegeu la pàgina 8
La qüestió és que els Civia Alpino segueixen apareixent en el projecte dels pressupostos generals per al 2008... tot i que amb dates diferents dels PGE del 2007...
Vegeu la pàgina 8
Inicio: 2010. Fin: 2010.victorcasta wrote:Realitat? Llegenda?
La qüestió és que els Civia Alpino segueixen apareixent en el projecte dels pressupostos generals per al 2008... tot i que amb dates diferents dels PGE del 2007...
Vegeu la pàgina 8
Amb sort, el 2020 els tindrem
Ei, que no són metro!orique wrote:Inicio: 2010. Fin: 2010.victorcasta wrote:Realitat? Llegenda?
La qüestió és que els Civia Alpino segueixen apareixent en el projecte dels pressupostos generals per al 2008... tot i que amb dates diferents dels PGE del 2007...
Vegeu la pàgina 8
Amb sort, el 2020 els tindrem
Visca el metro!!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Però també és TP
No, però són obra pública destinada a Catalunya. I entre que ja ha corregut la veu de que som uns donats pel sac a qui es pot encolomar de tot i que els nostres propis polítics donen un pèssim exemple, pots imaginar-te amb quina pressa s'ho prendran.bitxofo wrote:Ei, que no són metro!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Sembla que son veritat...
Hola!
Respecte dels Alpino (vaja, al final res de llegendes urbanes ): fixeu-vos que tot apunta que la data de recepció d'aquests trens és el 2010.
El maig passat, quan vaig abandonar Alstom, encara no hi havia noticies de cap tren d'aquestes característiques, cosa que porta a dos escenaris:
1) Que CAF estigui manegant l'assumpte.
2) Que Alstom estigui manegant l'assumpte.
Jo m'inclino pel segon, ja que l'enllaç de la factoria Alstom a Mollet-Santa Rosa permet fer proves en línies "alpines" (Puigcerdà).
Desenvolupar una versió "alpina" del Civia crec que no serà una gran obra d'enginyeria, ans al contrari. La prova tipus (que no prova sèrie) que se li va fer a un Civia a la línia de Puigcerdà demostra que aquests trens estan preparats per fer aquell recorregut. Suposo que bàsicament se li canviarà la pintura exterior i els interiors, adequant-los als trajectes que farà. M'inclino que les composicions seran 462; en principi, aquestes unitats -de dos cotxes- es van deixar de banda bàsicament perquè no era adaptada a PMR i perquè un tren de rodalia de dos cotxes...Doncs no els hi feia el pes a Renfe.
Cal dir que un dels dos cotxes de cap que forma cada composició Civia està preparat per a que l'instal·lin un pantògraf, en cas de circulació amb dos cotxes.
Salut!
Respecte dels Alpino (vaja, al final res de llegendes urbanes ): fixeu-vos que tot apunta que la data de recepció d'aquests trens és el 2010.
El maig passat, quan vaig abandonar Alstom, encara no hi havia noticies de cap tren d'aquestes característiques, cosa que porta a dos escenaris:
1) Que CAF estigui manegant l'assumpte.
2) Que Alstom estigui manegant l'assumpte.
Jo m'inclino pel segon, ja que l'enllaç de la factoria Alstom a Mollet-Santa Rosa permet fer proves en línies "alpines" (Puigcerdà).
Desenvolupar una versió "alpina" del Civia crec que no serà una gran obra d'enginyeria, ans al contrari. La prova tipus (que no prova sèrie) que se li va fer a un Civia a la línia de Puigcerdà demostra que aquests trens estan preparats per fer aquell recorregut. Suposo que bàsicament se li canviarà la pintura exterior i els interiors, adequant-los als trajectes que farà. M'inclino que les composicions seran 462; en principi, aquestes unitats -de dos cotxes- es van deixar de banda bàsicament perquè no era adaptada a PMR i perquè un tren de rodalia de dos cotxes...Doncs no els hi feia el pes a Renfe.
Cal dir que un dels dos cotxes de cap que forma cada composició Civia està preparat per a que l'instal·lin un pantògraf, en cas de circulació amb dos cotxes.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2