Les noves llançadores ja són a Alstom
Les noves llançadores ja són a Alstom
Hola!
Ja ens ha arribat la primera caixa de les llançadores d'ample variable d'alta velocitat a Santa Perpètua, provinents de la CAF. Nosaltres ens encarregarem d'imprimació, pintura, instal·lació d'equips i acabats (és a dir, de tot menys de soldar la caixa). 8)
És previst que cap a l'octubre comencin a sortir les primeres unitats acabades.
Salut!
Ja ens ha arribat la primera caixa de les llançadores d'ample variable d'alta velocitat a Santa Perpètua, provinents de la CAF. Nosaltres ens encarregarem d'imprimació, pintura, instal·lació d'equips i acabats (és a dir, de tot menys de soldar la caixa). 8)
És previst que cap a l'octubre comencin a sortir les primeres unitats acabades.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Enganxar la persona...
Les vostres preguntes tindran resposta. Quan enganxi al responsable a l'Alstom, clar...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ves per on, Jordi, que jo sempre he pensat que l'arrivada de l'AVE a Barcelona suposaria l'inici de serveis Àlvia Girona-Madrid (Portbou no ho tinc tant clar, potser Figueres) i la desaparició definitiva del Costa Brava que ja està en fase d'assassinat per escanyament (que per sí sol no es moria amb la demanda que tenia). És la situació més plausible atès el que ha fet Renfe amb altres relacions.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Com que Renfe actua a tota la pell de brau, potser els utilitzaran entre Madrid i La Corunya quan hi hagi LAV a Valladolid, per exemple.Jordi Freixas wrote:I per cert, una altra cosa.. què s'en farà dels actuals trens ALVIA quan la línia d'Alta Velocitat hagi arribat finalment a Barcelona?
Allargar la seva seva destinació fins a Portbou, no seria gents mala idea.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Això segur que no, perquè la línia que va a A Corunya no està electrificada.
Els trens que hi aniran utilitzaran la LAV fins a Olmedo, d'allà per un ramal fins a Medina del Campo, i per allà agafaran lalínia Medina - Zamora - Ourense - Santiago - A Corunya.
A Galícia, l'única de RENFE electrificada és la Vigo - Ourense - Monforte - Lleó, però no crec que utilitzin ALVIAs entre Vigo i Madrid, perquè l'estalvi de temps el perdrien anant fins Lleó, i d'allà, a Palència, Valladolid i Madrid.
Una cosa molt curiosa seria un ALVIA Barcelona - Vigo, utilitzant la LAV entre BCN i Zaragoza, però em sembla que no seria possible, dons l'intercanviador de Casetas només està pensat per trens que venen de Madrid cap a Logronyo, Pamlona, Vitòria...
Jo aposto perquè faran un intercanviador a BCN i faran continuar els ALVIA fins a Figueres o Portbou.
Els trens que hi aniran utilitzaran la LAV fins a Olmedo, d'allà per un ramal fins a Medina del Campo, i per allà agafaran lalínia Medina - Zamora - Ourense - Santiago - A Corunya.
A Galícia, l'única de RENFE electrificada és la Vigo - Ourense - Monforte - Lleó, però no crec que utilitzin ALVIAs entre Vigo i Madrid, perquè l'estalvi de temps el perdrien anant fins Lleó, i d'allà, a Palència, Valladolid i Madrid.
Una cosa molt curiosa seria un ALVIA Barcelona - Vigo, utilitzant la LAV entre BCN i Zaragoza, però em sembla que no seria possible, dons l'intercanviador de Casetas només està pensat per trens que venen de Madrid cap a Logronyo, Pamlona, Vitòria...
Jo aposto perquè faran un intercanviador a BCN i faran continuar els ALVIA fins a Figueres o Portbou.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Home... basant-nos en la teva teoría, per suprimir l'Estrella Costa Brava, el mínim seria que l'Alvia sortís de Portbou, i no de Figueres (i si per la baixa demanda o el que sigui, no surt a compte, doncs que el mateix Estrella surti de Figueres).awe wrote:Ves per on, Jordi, que jo sempre he pensat que l'arrivada de l'AVE a Barcelona suposaria l'inici de serveis Àlvia Girona-Madrid (Portbou no ho tinc tant clar, potser Figueres) i la desaparició definitiva del Costa Brava que ja està en fase d'assassinat per escanyament (que per sí sol no es moria amb la demanda que tenia). És la situació més plausible atès el que ha fet Renfe amb altres relacions.
D'altra banda, m'haureu llegit ja unes quantes vegades que penso que l'Euromed hauria d'arribar fins a Cervera, i que de la mateixa manera, el TGV francès arribés a Portbou (de la mateixa manera que, a Euskadi arriba fins a Irún). L'Alvia també hi hauria d'arribar. I fins i tot, ficar serveis d'Alvia entre Barcelona - Girona - Perpinyà i Barcelona - Ripoll - Tolosa, però es clar... això ja és somniar truites...
Vaja vaja... el que seria realment estrany, seria que l'intercanviador estigués en sentit Barcelona, però sobre això ja se sap: sempre mirant cap a la capital de l'imperio.Túnels del Garraf wrote:Una cosa molt curiosa seria un ALVIA Barcelona - Vigo, utilitzant la LAV entre BCN i Zaragoza, però em sembla que no seria possible, dons l'intercanviador de Casetas només està pensat per trens que venen de Madrid cap a Logronyo, Pamlona, Vitòria...
Crec que algú ja va dir en aquest fòrum que hi ha un intercanviador prop de Delicias (costat BCN) que permetria arribar-hi des de BCN per la LAV, i fer l'entrada a Delicias ja en ample ibèric.
Si és així (que no n'estic segur), podriem complementar l'oferta de trens actual que circulen pel nord pensinsular. Així podriem fer serveis des de BCN fins a Logroño, Pamplona, Burgos, León ... aprofitant el tram de la LAV des de BCN fins a Zaragoza. De tota manera, ja seria hora que es fes alguna LAV no radial... i, a més de la del corredor mediterrani, l'eix de l'Ebre seria un bon candidat a trencar aquesta radialitat.
Si és així (que no n'estic segur), podriem complementar l'oferta de trens actual que circulen pel nord pensinsular. Així podriem fer serveis des de BCN fins a Logroño, Pamplona, Burgos, León ... aprofitant el tram de la LAV des de BCN fins a Zaragoza. De tota manera, ja seria hora que es fes alguna LAV no radial... i, a més de la del corredor mediterrani, l'eix de l'Ebre seria un bon candidat a trencar aquesta radialitat.
Fe
Albert wrote:De tota manera, ja seria hora que es fes alguna LAV no radial... i, a més de la del corredor mediterrani, l'eix de l'Ebre seria un bon candidat a trencar aquesta radialitat.
Foto un tio rient per no posar-ne un plorant...
Per cert, no em desvirtueu el tema, que es sobre les llançadores d'Alstom.
Aviam si agafo el responsable a l'Alstom i em fa cinc cèntims...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N8
- Posts: 1203
- Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
- Location: De la Terra Ferma a l'exili
- Contact:
A la línia sols tinc constància d'intercanviadors a:Albert wrote:Crec que algú ja va dir en aquest fòrum que hi ha un intercanviador prop de Delicias (costat BCN) que permetria arribar-hi des de BCN per la LAV, i fer l'entrada a Delicias ja en ample ibèric.
- Roda de Barà (Talgo-CAF)
- Puigverd (CAF)
- Lleida (Talgo)
- Huesca (Dual)
- El de prop de Casetas (Dual)
Fa uns pocs dies vaig a preguntar a tranvia.org si existia un intercambiador a Zaragoza que permetes fer trens d'ample variable de Barcelona al Pais Vasc, Galicia i Gijon i em van contestar que a la sortida de Zaragoza Delicias hi ha un intercambiador dual, que actualment nomes s'utilitza per portar a tallers els TRD d'ample UIC, que serviria perfectament i sense maniobres. Aquest intercambiador no surt als llistats d'Adif.Albert wrote:Crec que algú ja va dir en aquest fòrum que hi ha un intercanviador prop de Delicias (costat BCN) que permetria arribar-hi des de BCN per la LAV, i fer l'entrada a Delicias ja en ample ibèric.
Si és així (que no n'estic segur), podriem complementar l'oferta de trens actual que circulen pel nord pensinsular. Així podriem fer serveis des de BCN fins a Logroño, Pamplona, Burgos, León ... aprofitant el tram de la LAV des de BCN fins a Zaragoza. De tota manera, ja seria hora que es fes alguna LAV no radial... i, a més de la del corredor mediterrani, l'eix de l'Ebre seria un bon candidat a trencar aquesta radialitat.
El intercambiador de Plasencia de Jalon nomes es util pels trens Madrid - Castejon pero no venin de Barcelona.
Planol de la revista Via Libre:
Last edited by davida on Tuesday 16/01/2007 18:15, edited 1 time in total.
L'intercanvador Talgo de Lleida ja és inútil: ja no està connectat a la línia amb ample ibèric.megapauer wrote:A la línia sols tinc constància d'intercanviadors a:Albert wrote:Crec que algú ja va dir en aquest fòrum que hi ha un intercanviador prop de Delicias (costat BCN) que permetria arribar-hi des de BCN per la LAV, i fer l'entrada a Delicias ja en ample ibèric.
- Roda de Barà (Talgo-CAF)
- Puigverd (CAF)
- Lleida (Talgo)
- Huesca (Dual)
- El de prop de Casetas (Dual)
P.D: Jamiro, ja sé que el tema és sobre les llançadores d'Alstom però pensava que fóra bo fer aquest aclariment.
És veritat, ho vaig llegir a Tranvia.org, no pas aquí! Gràcies davida.davida wrote:Fa uns pocs dies vaig a preguntar a tranvia.org si existia un intercambiador a Zaragoza que permetes fer trens d'ample variable de Barcelona al Pais Vasc, Galicia i Gijon i em van contestar que a la sortida de Zaragoza Delicias hi ha un intercambiador dual, que actualment nomes s'utilitza per portar a tallers els TRD d'ample UIC, que serviria perfectament i sense maniobres. Aquest intercambiador no surt als llistats d'Adif.Albert wrote:Crec que algú ja va dir en aquest fòrum que hi ha un intercanviador prop de Delicias (costat BCN) que permetria arribar-hi des de BCN per la LAV, i fer l'entrada a Delicias ja en ample ibèric.
Si és així (que no n'estic segur), podriem complementar l'oferta de trens actual que circulen pel nord pensinsular. Així podriem fer serveis des de BCN fins a Logroño, Pamplona, Burgos, León ... aprofitant el tram de la LAV des de BCN fins a Zaragoza. De tota manera, ja seria hora que es fes alguna LAV no radial... i, a més de la del corredor mediterrani, l'eix de l'Ebre seria un bon candidat a trencar aquesta radialitat.
El intercambiador de Plasencia de Jalon nomes es util pels trens Madrid - Castejon pero no venin de Barcelona.
Planol de la revista Via Libre: