Al juny, més metro a la línia 1!!!
Al juny, més metro a la línia 1!!!
Notícia, notícia, avui al 20 minutos!!!:
El Metro reforçarà la L1 per evitar les aglomeracions
El pla començarà al juny amb 10 trens nous i la renovació dels 23 actuals.
La freqüència de pas es reduirà en 40 segons.
Els viatgers volen millores.
Les aglomeracions en hores punta a les andanes i vagons del metro s’estan agravant a la Línia 1, tal com denuncien els propis usuaris.
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB ) va anunciar ahir a 20 minutos un pla de xoc que consistirà en la incorporació progressiva, a partir de juny, de deu trens nous en aquesta línia (seran dels models oberts per dins, sense separació entre vagons) i la renovació dels 23 existents.
Amb aquesta mesura es pretén que, a finals d’any, la freqüència de pas es rebaixi en 40 segons i se situï entorn els tres minuts de mitjana.
Problemes a Fondo
Amb l'augment de trens la freqüència de pas será al juny de 40 segonsUn dels grans punts negres de la L1 és la parada de Fondo, a Santa Coloma. La línia vermella comença aquí el seu llarg recorregut cap a l’altre extrem de Barcelona. De bon matí els combois ja van plens.
Entre les 7 i les 8 hores, tots els seients queden instantàniament ocupats i desenes de persones dretes omplen la resta d’espais.
De fet, a aquesta hora els seients queden reservats fins i tot abans que el metro arribi a Fondo. I és que hi ha usuaris que agafen el metro a la penúltima parada de Santa Coloma en direcció Fondo, quan en realitat el seu destí és cap a l’altre sentit, per així tenir agafat el seient quan el comboi faci mitja volta a la següent parada.
"D’aquí el vagó ja marxa ple i la gent s’aglomera", explicava ahir a les 7.20 hores Albert Roigé, qui cada dia agafa el metro a Fondo. "És incòmode", admetia.
Després de més de quatre minuts esperant a l’andana, els usuaris reclamaven més servei i que es posi fi a la picaresca dels que es munten una parada abans per reservar-se els seients.
L’única amb ample de via diferent
La L1 és la única línea que té un ample de via diferent a la restaLa Línia 1 del metro (línia vermella) està utilizant aquests dies tots els seus combois i no pot utilitzar-ne els d’altres línies ja que, segons expliquen des de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), la Línia 1 és l’única que té un ample de via diferent a la resta.
Per això, TMB confia en els nous combois que ha encarregat per reforçar el servei a la L1, una línia que originàriament era dels trens de Renfe i que, per tant, té un ample de via diferent a la resta de la xarxa del metro.
El Metro reforçarà la L1 per evitar les aglomeracions
El pla començarà al juny amb 10 trens nous i la renovació dels 23 actuals.
La freqüència de pas es reduirà en 40 segons.
Els viatgers volen millores.
Les aglomeracions en hores punta a les andanes i vagons del metro s’estan agravant a la Línia 1, tal com denuncien els propis usuaris.
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB ) va anunciar ahir a 20 minutos un pla de xoc que consistirà en la incorporació progressiva, a partir de juny, de deu trens nous en aquesta línia (seran dels models oberts per dins, sense separació entre vagons) i la renovació dels 23 existents.
Amb aquesta mesura es pretén que, a finals d’any, la freqüència de pas es rebaixi en 40 segons i se situï entorn els tres minuts de mitjana.
Problemes a Fondo
Amb l'augment de trens la freqüència de pas será al juny de 40 segonsUn dels grans punts negres de la L1 és la parada de Fondo, a Santa Coloma. La línia vermella comença aquí el seu llarg recorregut cap a l’altre extrem de Barcelona. De bon matí els combois ja van plens.
Entre les 7 i les 8 hores, tots els seients queden instantàniament ocupats i desenes de persones dretes omplen la resta d’espais.
De fet, a aquesta hora els seients queden reservats fins i tot abans que el metro arribi a Fondo. I és que hi ha usuaris que agafen el metro a la penúltima parada de Santa Coloma en direcció Fondo, quan en realitat el seu destí és cap a l’altre sentit, per així tenir agafat el seient quan el comboi faci mitja volta a la següent parada.
"D’aquí el vagó ja marxa ple i la gent s’aglomera", explicava ahir a les 7.20 hores Albert Roigé, qui cada dia agafa el metro a Fondo. "És incòmode", admetia.
Després de més de quatre minuts esperant a l’andana, els usuaris reclamaven més servei i que es posi fi a la picaresca dels que es munten una parada abans per reservar-se els seients.
L’única amb ample de via diferent
La L1 és la única línea que té un ample de via diferent a la restaLa Línia 1 del metro (línia vermella) està utilizant aquests dies tots els seus combois i no pot utilitzar-ne els d’altres línies ja que, segons expliquen des de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), la Línia 1 és l’única que té un ample de via diferent a la resta.
Per això, TMB confia en els nous combois que ha encarregat per reforçar el servei a la L1, una línia que originàriament era dels trens de Renfe i que, per tant, té un ample de via diferent a la resta de la xarxa del metro.
Last edited by metring on Thursday 18/01/2007 18:42, edited 1 time in total.
6000 al juny!!!
Ara, veig que la L1 té una gran demanda, perquè els vagons estan atapaits, i assobre, son els més amples.
Si es canviés de ample, els trens han de ser més estrets, pel què resultaría què necessitarien unes frequencies alucinants no? frequencies de quant, de 1 minut perquè no es faci ensardinament?
Crec que amb aquesta demanda, s'ha de cuidar millor la linia 1!
Ara, veig que la L1 té una gran demanda, perquè els vagons estan atapaits, i assobre, son els més amples.
Si es canviés de ample, els trens han de ser més estrets, pel què resultaría què necessitarien unes frequencies alucinants no? frequencies de quant, de 1 minut perquè no es faci ensardinament?
Crec que amb aquesta demanda, s'ha de cuidar millor la linia 1!
- Mr. Baricentro
- N6
- Posts: 311
- Joined: Monday 11/07/2005 16:20
- Location: España
- Contact:
Prepareuvos, prepareuvos per a veure una cosa mes lletja que un 5000: un 5000 obés, i a sobre, amb un detall que em recorda a certa andrómina... Només cal dir-vos que si en L2 L3 m'apareix un "cacharro assesí", m'espero a rebre la majestuosa entrada d'un 3000/2000/2100(depenent de la linia)
Espero que no es carreguin l'estètica dels 4000, doncs foren tota una revolució i té unes línies molt particulars. Formes tropopiramidals, acabat blanc, termómetre amb anunciador d'estacions, sostre de celosía d'alumini, control informátic s/8086... una gozada, toda una maravilla ante mis ojos...
Espero que només afecti parcialment a l'apartat d'intercomunicació, doncs reformar l'interior, i aplicar una "obra d'art" d'algun diseñador de pacotilla, cosa que a passat amb el AVE s100(i la seva reforma HiDesign, autèntica vergonya i homicidi de les línies AVE, de prestigi mundialment reconegut-a exepció de les molestes papereres de les butaques i l'absència de laposibilitat de posicionament dels seients en Turista i Preferent).
Llarga vida als 3000/4000 originals!
Espero que no es carreguin l'estètica dels 4000, doncs foren tota una revolució i té unes línies molt particulars. Formes tropopiramidals, acabat blanc, termómetre amb anunciador d'estacions, sostre de celosía d'alumini, control informátic s/8086... una gozada, toda una maravilla ante mis ojos...
Espero que només afecti parcialment a l'apartat d'intercomunicació, doncs reformar l'interior, i aplicar una "obra d'art" d'algun diseñador de pacotilla, cosa que a passat amb el AVE s100(i la seva reforma HiDesign, autèntica vergonya i homicidi de les línies AVE, de prestigi mundialment reconegut-a exepció de les molestes papereres de les butaques i l'absència de laposibilitat de posicionament dels seients en Turista i Preferent).
Llarga vida als 3000/4000 originals!
Last edited by Mr. Baricentro on Tuesday 16/01/2007 15:44, edited 1 time in total.
Bé!
Bé, ja tenim data d'arribada dels 6000!
Per cert...Anem a fer comentaris del panflet...
Salut!
Per cert...Anem a fer comentaris del panflet...
Models oberts per dins? Que seran, descapotables?El panflet wrote:Transports Metropolitans de Barcelona (TMB ) va anunciar ahir a 20 minutos un pla de xoc que consistirà en la incorporació progressiva, a partir de juny, de deu trens nous en aquesta línia (seran dels models oberts per dins, sense separació entre vagons) i la renovació dels 23 existents.
Collons, que algú m'expliqui això...El panflet wrote:Amb l'augment de trens la freqüència de pas será al juny de 40 segons.
¿Qué? ¿Cómo? ¿Cuándo? ¿Dónde? :begutEl panflet wrote:Per això, TMB confia en els nous combois que ha encarregat per reforçar el servei a la L1, una línia que originàriament era dels trens de Renfe i que, per tant, té un ample de via diferent a la resta de la xarxa del metro.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Mr. Baricentro
- N6
- Posts: 311
- Joined: Monday 11/07/2005 16:20
- Location: España
- Contact:
Re: Bé!
Models oberts per dins? Que seran, descapotables?El panflet wrote:Transports Metropolitans de Barcelona (TMB ) va anunciar ahir a 20 minutos un pla de xoc que consistirà en la incorporació progressiva, a partir de juny, de deu trens nous en aquesta línia (seran dels models oberts per dins, sense separació entre vagons) i la renovació dels 23 existents.
Mr. Baricentro -> m'imagino que aquest "prestigiós perdiodista"(de dubtosa credibilitat), es refereis a l'intercomunicació de cotxes(sincerament, l'única pega de la majestuosa serie 3000/4000)
---------------------------------------------
Collons, que algú m'expliqui això...El panflet wrote:Amb l'augment de trens la freqüència de pas será al juny de 40 segons.
Mr. Baricentro -> aquest periodista nose que s'ha pres aquest matí...
---------------------------------------------
¿Qué? ¿Cómo? ¿Cuándo? ¿Dónde? :begutEl panflet wrote:Per això, TMB confia en els nous combois que ha encarregat per reforçar el servei a la L1, una línia que originàriament era dels trens de Renfe i que, per tant, té un ample de via diferent a la resta de la xarxa del metro.
Mr. Baricentro -> Ai que li han passat malament la "xuleta" al noi...
PD: ya que diem que la línia originariament era de Renfe... Potser a aquest pas veiem passar per Baró de Viver algún "consolador"(Alvia, o S/120)o potser alguna 450(com a solució als problemes matutins de Fondo)
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
El primer 6000 llega en febrero, y uno nuevo cada mes hasta diciembre. Supongo que después de tenerlo en pruebas un mesecito sustituirán cada 4000 por un 6000 para llevarlo a reformar, porque si no eso significaría que se perdería frecuencia. Cuando haya 6000 suficientes, a lo mejor ya podrían llevarse más 4000 de golpe. Lo que no sé es cuánto se tarda en reformar un tren.Ferrovi wrote:6000 al juny!!!
Re: Al juny, més metro a la línia 1!!!
Metring, amb el teu permís, copio la noticia a Skyscrapercitymetring wrote:Notícia, notícia, avui al 20 minutos!!!:
El Metro reforçarà la L1 per evitar les aglomeracions
El pla començarà al juny amb 10 trens nous i la renovació dels 23 actuals.
La freqüència de pas es reduirà en 40 segons.
Els viatgers volen millores.
Les aglomeracions en hores punta a les andanes i vagons del metro s’estan agravant a la Línia 1, tal com denuncien els propis usuaris.
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB ) va anunciar ahir a 20 minutos un pla de xoc que consistirà en la incorporació progressiva, a partir de juny, de deu trens nous en aquesta línia (seran dels models oberts per dins, sense separació entre vagons) i la renovació dels 23 existents.
Amb aquesta mesura es pretén que, a finals d’any, la freqüència de pas es rebaixi en 40 segons i se situï entorn els tres minuts de mitjana.
Problemes a Fondo
Amb l'augment de trens la freqüència de pas será al juny de 40 segonsUn dels grans punts negres de la L1 és la parada de Fondo, a Santa Coloma. La línia vermella comença aquí el seu llarg recorregut cap a l’altre extrem de Barcelona. De bon matí els combois ja van plens.
Entre les 7 i les 8 hores, tots els seients queden instantàniament ocupats i desenes de persones dretes omplen la resta d’espais.
De fet, a aquesta hora els seients queden reservats fins i tot abans que el metro arribi a Fondo. I és que hi ha usuaris que agafen el metro a la penúltima parada de Santa Coloma en direcció Fondo, quan en realitat el seu destí és cap a l’altre sentit, per així tenir agafat el seient quan el comboi faci mitja volta a la següent parada.
"D’aquí el vagó ja marxa ple i la gent s’aglomera", explicava ahir a les 7.20 hores Albert Roigé, qui cada dia agafa el metro a Fondo. "És incòmode", admetia.
Després de més de quatre minuts esperant a l’andana, els usuaris reclamaven més servei i que es posi fi a la picaresca dels que es munten una parada abans per reservar-se els seients.
L’única amb ample de via diferent
La L1 és la única línea que té un ample de via diferent a la restaLa Línia 1 del metro (línia vermella) està utilizant aquests dies tots els seus combois i no pot utilitzar-ne els d’altres línies ja que, segons expliquen des de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), la Línia 1 és l’única que té un ample de via diferent a la resta.
Per això, TMB confia en els nous combois que ha encarregat per reforçar el servei a la L1, una línia que originàriament era dels trens de Renfe i que, per tant, té un ample de via diferent a la resta de la xarxa del metro.
Vox
Re: Al juny, més metro a la línia 1!!!
Cap problema, faltaria mésVox wrote:
Metring, amb el teu permís, copio la noticia a Skyscrapercity
Vox
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Reobro el fil però si us plau, cenyiu-vos a parlar dels nous trens 6000 i deixeu-vos estar de 447 per les vies del metro i derivats. Gràcies!!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Doncs no està clar, però diuen que desprès de l'arribada dels 4000 (fa 18 o 19 anys de l'últim) s'han tret alguns per dur-los a la CAF per dotar-los d'aire condicionat.Mortadel·lo wrote:la pregunta seria, quan fa que no encarrilen un tren a la L1?liniadelRipollés wrote: On encarrilen els trens a la L1?
La qüestió és que, amb l'agulla fora de servei, només quedaria l'opció de carregar-los a Mercat Nou (suposant que hi hagi prou espai) o a Sagrera, tot i que no sé si en aquesta cotxera és possible. A Santa Eulàlia rien de rien, ja que a dins de la cotxera la plataforma queda prou elevada i no em sona cap porta per on els poguessin treure. Una altra cosa fóra que es fes una agulla provissional aprofitant les obres de l'AVE a Santa Eulàlia i la presència de maquinària tocant la plataforma, però ho veig força complicat i massa just, ja que per quan arribin els últims 6000 ja estarà el Calaix fet i la plataforma d'ADIF d'ample ibèric tota renovada.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Tens raó, dubto que un camió rígid de més de 20 metros pogués maniobrar pel carrer Burgos. Si als tallers de Sagrera tampoc no es pot, llavors l'única opció és l'agulla de pl. Catalunya.Mortadel·lo wrote:no se jo si per la banda de mercat nou es podria entrar un cotxe des del carrer, no dóna a un carrer més aviat estret?
Una altra possibilitat és que TMB construís un nou túnel d'accés des de l'exterior. De fet, durant molt de temps vaig pensar que la cua de maniobres que hi ha am Can Boixeres on comença el túnel cap a Can Vidalet, a mà dreta, era un accés a vés a saber on. Em pregunto què tal serà el subsòl del turó de Can Serra i quina diferència de cota hi hauria per allargar la cua fins al túnel de la L1 i ficar-hi una via d'ample ibèric. De tota manera, a Can Boixeres ja tenen guardat un 100, així que no seria tan impropi posar-hi més via ampla...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Tambe hi ha la opcio de portar-los en helicopter fins el tram Sta.Eulalia-Mercat Nou, que coses mes pesants ha transportat a vegades un helicopter.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Molt bona idea! Només caldria dur-los tots de cop, ja que s'hauria de desmuntar un bon tros de carril aeri, i seria millor per tant fer-ho només una vegada. En unes horetes (no més de 48 ) i repostant l'helicòpter unes quantes vegades, es podrien muntar els 50 cotxes.Ecomobisostrans wrote:Tambe hi ha la opcio de portar-los en helicopter fins el tram Sta.Eulalia-Mercat Nou, que coses mes pesants ha transportat a vegades un helicopter.
Home, per això els muntaria just al costat de la llosa de la Ronda del Mig, amb un parell de grues...
Metring, podries modificar el fil i incloure-hi una enquesta sobre com creiem que ficaran els 6000 i treuran els 4000 per reformar. Possibles (i impossibles) opcions:
* agulla de pl. Catalunya
* tallers de Sagrera
* porta secreta a Santa Eulàlia
* tram Santa Eulàlia-Mercat Nou "a puls"
* nou túnel Can Boixeres-Can Serra
* prolongació Fondo-Montigalà
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.