Conductores/as que intentan aparcar en huecos donde no caben
Conductores/as que intentan aparcar en huecos donde no caben
Seguro que lo habréis visto también visto varias veces esto:
Gente que al aparcar intenta hacerlo en huecos en los que claramente se ve que no les cabe el coche, pero lo curioso es que he visto veces que después de intentarlo la primera vez y ver que no les cabe el coche, han insistido algunas veces más y viendo que no han podido se van buscando otro hueco y mirando de reojo al hueco en el que presuntamente creían que cabían.
Pero es que aquí no acaba la cosa y es que después de dar unas cuantas vueltas para encontrar aparcamiento, ven un hueco libre, que resulta ser ese mismo hueco en el que habían probado antes y no cabía su coche y otra vez lo mismo
Saludos
Gente que al aparcar intenta hacerlo en huecos en los que claramente se ve que no les cabe el coche, pero lo curioso es que he visto veces que después de intentarlo la primera vez y ver que no les cabe el coche, han insistido algunas veces más y viendo que no han podido se van buscando otro hueco y mirando de reojo al hueco en el que presuntamente creían que cabían.
Pero es que aquí no acaba la cosa y es que después de dar unas cuantas vueltas para encontrar aparcamiento, ven un hueco libre, que resulta ser ese mismo hueco en el que habían probado antes y no cabía su coche y otra vez lo mismo
Saludos
-
- N8
Yo a los que les pincharía las ruedas son a los que hacen estas pruebas llevando el maldito pivote de remolque.
¿Alguien ha visto realmente un remolque circulando? En cambio, ¿cuanta gente lleva el pivote de las narices?, que por cierto, es obligatorio de quitar.
Lo digo porque a mi padre le estrenaron el coche a los 15 días de comprarlo y la reparación le costó 390 euros.
¿Alguien ha visto realmente un remolque circulando? En cambio, ¿cuanta gente lleva el pivote de las narices?, que por cierto, es obligatorio de quitar.
Lo digo porque a mi padre le estrenaron el coche a los 15 días de comprarlo y la reparación le costó 390 euros.
Si per mi fos la bola de remolc ja l'hauria tret fa dies, en el meu cotxe. Però mon pare diu que l'han de treure al taller perquè va amb uns cargols força grosos, i que si es treu no es torna a posar. Per culpa de la bola dels c****ns vaig haver de fer parte un cop, perquè amb la bola vaig xafar...una matrícula!! Per això ara m'hi miro molt abans d'intentar aparcar a cop d'oida...megapauer wrote:Yo a los que les pincharía las ruedas son a los que hacen estas pruebas llevando el maldito pivote de remolque.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Estrella_de_Galicia
- N6
a mi en va passar una cosa pitxor, un GILI... de jubilat va passar entre el meu cotxe i el cotxe del darrere mentres estava jo aparcant... y encima em deia que tenia la culpa.. jo em vaig quedar de pedra la poca mentalitat que els hi queda aquest tipus de gent...orique wrote:A mí em fa gràcia que, si trobo un forat al costat d'un parc o una zona on hi ha bancs (ergo, jubilats asseguts) es passin mirant tota la maniobra, dient "no cabrà, no cabrà", fins que, sorpresa, el cotxe cap (amb calçador).
P.D: Espero no ser com ells quan sigui un "jubileta", prefereixo anar-me'n a pun "parque geriatrico"
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
Im-pezionante
Hola!
Ahir vaig veure un Seat Ibiza últim model a tres rodes, per intentar aparcar en una pendent molt pronunciat d'un solar no urbanitzat al costat de la Facultat d'Econòmiques de la UB a Zona Universitària.
Per un moment vaig tèmer per la integritat física de la conductora, del cotxe i dels tres o quatre cotxes del voltant (per cert, tots tot-terrenys)...
Salut!
Ahir vaig veure un Seat Ibiza últim model a tres rodes, per intentar aparcar en una pendent molt pronunciat d'un solar no urbanitzat al costat de la Facultat d'Econòmiques de la UB a Zona Universitària.
Per un moment vaig tèmer per la integritat física de la conductora, del cotxe i dels tres o quatre cotxes del voltant (per cert, tots tot-terrenys)...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Im-pezionante
:begutJaMiRo! wrote:Seat Ibiza últim model a tres rodes
Definició...
A tres rodes=Amb només tres de les quatre rodes fent contacte a terra, i la quarta aixecada mig metre de terra...orique wrote: :begut
No és conya...Se'm vam posar de corbata...Però la conductora ben contenta va sortir després d'aparcar...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N8
Doncs o el cotxe té molts anys o li han pres el pèl al teu pare els del taller, perquè fa anys que és obligatori que sigui suficientment fàcil de posar i treure com perquè ho faci un a casa, ja que està prohibit circular amb ell si no portes remolc. De fet, teòricament s'ha de treure fins i tot tan aviat deixes la caravana al càmping.aarongilp wrote:Si per mi fos la bola de remolc ja l'hauria tret fa dies, en el meu cotxe. Però mon pare diu que l'han de treure al taller perquè va amb uns cargols força grosos, i que si es treu no es torna a posar. Per culpa de la bola dels c****ns vaig haver de fer parte un cop, perquè amb la bola vaig xafar...una matrícula!! Per això ara m'hi miro molt abans d'intentar aparcar a cop d'oida...
Re: Definició...
Ah, val. Havia entès que l'últim model d'Ibiza era un tricicle...JaMiRo! wrote: A tres rodes=Amb només tres de les quatre rodes fent contacte a terra, i la quarta aixecada mig metre de terra...
No és conya...Se'm vam posar de corbata...Però la conductora ben contenta va sortir després d'aparcar...
- Estrella_de_Galicia
- N6
i afegeixo: en els seguros si hi circules (portis o no remolc, caravana o casa semejante..) s'ha de pagar un extra que em sembla que depenent de la companyia oscil.la entre els 10 y els 20 euros, en cas d'accident si no has pagat aquest extra, tranquilament et poden donar per culpable (li va passar a un company del treball)megapauer wrote:Doncs o el cotxe té molts anys o li han pres el pèl al teu pare els del taller, perquè fa anys que és obligatori que sigui suficientment fàcil de posar i treure com perquè ho faci un a casa, ja que està prohibit circular amb ell si no portes remolc. De fet, teòricament s'ha de treure fins i tot tan aviat deixes la caravana al càmping.aarongilp wrote:Si per mi fos la bola de remolc ja l'hauria tret fa dies, en el meu cotxe. Però mon pare diu que l'han de treure al taller perquè va amb uns cargols força grosos, i que si es treu no es torna a posar. Per culpa de la bola dels c****ns vaig haver de fer parte un cop, perquè amb la bola vaig xafar...una matrícula!! Per això ara m'hi miro molt abans d'intentar aparcar a cop d'oida...
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
Doncs a la que enganxi el cotxe si allò no surt per les bones sortirà per les dolentes, encara que li hagi de clavar 4 cops de martell. És que per culpa de la bola m'hi haig de mirar molt més a l'hora d'aparcar, i amb la conya m'agafa la psicosi i deixo sempre mig metre pensant que quasi toco...megapauer wrote:Doncs o el cotxe té molts anys o li han pres el pèl al teu pare els del taller, perquè fa anys que és obligatori que sigui suficientment fàcil de posar i treure com perquè ho faci un a casa, ja que està prohibit circular amb ell si no portes remolc. De fet, teòricament s'ha de treure fins i tot tan aviat deixes la caravana al càmping.aarongilp wrote:Si per mi fos la bola de remolc ja l'hauria tret fa dies, en el meu cotxe. Però mon pare diu que l'han de treure al taller perquè va amb uns cargols força grosos, i que si es treu no es torna a posar. Per culpa de la bola dels c****ns vaig haver de fer parte un cop, perquè amb la bola vaig xafar...una matrícula!! Per això ara m'hi miro molt abans d'intentar aparcar a cop d'oida...
P.D.: El cotxe té 10 anys.
Home, és un Xantia, el primer model va sortir al 92.megapauer wrote:Pot ser doncs que el model en tingui uns 13-14 i no era obligatori que fos fàcilment desmontable.aarongilp wrote:P.D.: El cotxe té 10 anys.
Però es que el 95% dels 4x4 que condueixen senyores en porten!