Alteracions de servei a Renfe per obres
Alteració servei renfe a la linia C4
Per obres de millora d’infrastructura, entre les 00.00 i les 07.20 hores del proper diumenge, Adif i Renfe han establert un pla alternatiu de transport en el trajecte Molins de Rei – Martorell per a sis trens de la línia 4 de Rodalies. Els viatgers de les estacions d’aquest tram disposaran d’un servei d’autobusos coordinat amb l’horari habitual dels trens. La resta de serveis de la línia 4 funcionarà amb normalitat.
Les obres de millora d’Adif es realitzen en horari nocturn per minimitzar les afectacions al servei de viatgers i corresponen a la instal·lació i posada en servei d’un nou enclavament electrònic en l’estació de Castellbisbal.
Per la seva part, Renfe destinarà personal complementari d’informació a les estacions on es realitzaran els transbordaments (Molins de Rei, El Papiol, Castellbisbal i Martorell). A més, s’instal·laran cartells informatius i s’emetran missatges a través de megafonia en la resta d’estacions. Tanmateix, els viatgers podran trobar informació a les oficines d’atenció al client, en el telèfon 902 24 02 02 i en la pàgina web http://www.renfe.es.
Les obres consisteixen en la instal·lació i posada en servei del nou enclavament electrònic de Castellbisbal, el sistema que gestiona tots els senyals, canvis d’agulla i altres dispositius que ordenen els moviments dels trens a l’interior de les estacions. Alhora, aquests equipaments estan coordinats amb els sistemes de control de tràfic extern, a fi de regular amb la màxima seguretat tant les operacions d’entrada i sortida de les estacions com les circulacions internes.
Entre altres actuacions, s’ha instal·lat un enclavament unificat d’altes prestacions per a l’estació de Castellbisbal els nusos de El Papiol i Castellbisbal i l’accés al ramal central del Llobregat. El sistema disposa d’un comandament local videogràfic telecomandat des del control central de Barcelona. Tanmateix, s’ha realitzat una nova escomesa d’energia i l’ampliació de potència dels transformador de senyals de les subestacions de Castellbisbal.
El nou enclavament, que executa l’empresa Alstom, té com objectius que la gestió de l’estació i del ramal disposi d’una major operativitat i flexibilitat, augmentar la seguretat i la fiabilitat de les instal·lacions i dotar a les estacions de major disponibilitat i funcionalitat.
Els treballs que s’executen la nit del 6 al 7 de gener de 2007 consisteixen en la posada en servei dels desviaments 1 i 3 de les senyals que possibilitaran l’accés al ramal de mercaderies, així com obres complementàries en senyals i circuits de via en l’àmbit de l’estació de Castellbisbal.
Renfe i Adif lamenten les molèsties que l’execució d’aquestes obres de millora puguin ocasionar als seus viatgers.
http://www.renfe.es
Les obres de millora d’Adif es realitzen en horari nocturn per minimitzar les afectacions al servei de viatgers i corresponen a la instal·lació i posada en servei d’un nou enclavament electrònic en l’estació de Castellbisbal.
Per la seva part, Renfe destinarà personal complementari d’informació a les estacions on es realitzaran els transbordaments (Molins de Rei, El Papiol, Castellbisbal i Martorell). A més, s’instal·laran cartells informatius i s’emetran missatges a través de megafonia en la resta d’estacions. Tanmateix, els viatgers podran trobar informació a les oficines d’atenció al client, en el telèfon 902 24 02 02 i en la pàgina web http://www.renfe.es.
Les obres consisteixen en la instal·lació i posada en servei del nou enclavament electrònic de Castellbisbal, el sistema que gestiona tots els senyals, canvis d’agulla i altres dispositius que ordenen els moviments dels trens a l’interior de les estacions. Alhora, aquests equipaments estan coordinats amb els sistemes de control de tràfic extern, a fi de regular amb la màxima seguretat tant les operacions d’entrada i sortida de les estacions com les circulacions internes.
Entre altres actuacions, s’ha instal·lat un enclavament unificat d’altes prestacions per a l’estació de Castellbisbal els nusos de El Papiol i Castellbisbal i l’accés al ramal central del Llobregat. El sistema disposa d’un comandament local videogràfic telecomandat des del control central de Barcelona. Tanmateix, s’ha realitzat una nova escomesa d’energia i l’ampliació de potència dels transformador de senyals de les subestacions de Castellbisbal.
El nou enclavament, que executa l’empresa Alstom, té com objectius que la gestió de l’estació i del ramal disposi d’una major operativitat i flexibilitat, augmentar la seguretat i la fiabilitat de les instal·lacions i dotar a les estacions de major disponibilitat i funcionalitat.
Els treballs que s’executen la nit del 6 al 7 de gener de 2007 consisteixen en la posada en servei dels desviaments 1 i 3 de les senyals que possibilitaran l’accés al ramal de mercaderies, així com obres complementàries en senyals i circuits de via en l’àmbit de l’estació de Castellbisbal.
Renfe i Adif lamenten les molèsties que l’execució d’aquestes obres de millora puguin ocasionar als seus viatgers.
http://www.renfe.es
Què es fa exactament des de l'enclavament de Castellbisbal? És "manual" o només hi ha supervisió per una persona?
D'altra banda, sé que a Martorell també hi ha un petit despatx de circulació, però no sé què es fa des d'allà. Suposo que com a molt es deu portar l'enllaç amb SEAT i els moviments dins l'estació. Algú ho sap del cert?
D'altra banda, sé que a Martorell també hi ha un petit despatx de circulació, però no sé què es fa des d'allà. Suposo que com a molt es deu portar l'enllaç amb SEAT i els moviments dins l'estació. Algú ho sap del cert?
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Allà es control.len els moviments de la SEAT, tota l' estació de Martorell i tenen en cuadre de comandament de l' estació d' Els Monjos, que si passa qualssevol cosa als Monjos, el responsable es el Cap de MartorellAlbert wrote:Què es fa exactament des de l'enclavament de Castellbisbal? És "manual" o només hi ha supervisió per una persona?
D'altra banda, sé que a Martorell també hi ha un petit despatx de circulació, però no sé què es fa des d'allà. Suposo que com a molt es deu portar l'enllaç amb SEAT i els moviments dins l'estació. Algú ho sap del cert?
Un quadre d'Els Monjos? I no seria més lògic que això es fes des de Vilafranca o Sant Sadurní?Altaria_Trianilla wrote:Allà es control.len els moviments de la SEAT, tota l' estació de Martorell i tenen en cuadre de comandament de l' estació d' Els Monjos, que si passa qualssevol cosa als Monjos, el responsable es el Cap de MartorellAlbert wrote:Què es fa exactament des de l'enclavament de Castellbisbal? És "manual" o només hi ha supervisió per una persona?
D'altra banda, sé que a Martorell també hi ha un petit despatx de circulació, però no sé què es fa des d'allà. Suposo que com a molt es deu portar l'enllaç amb SEAT i els moviments dins l'estació. Algú ho sap del cert?
Renfe Tall Sant Andreu Arenal - Arc de Triomf
http://www.renfe.es:
Durant els propers tres caps de setmana, Renfe establirà un pla alternatiu de transport per a garantir la mobilitat dels viatgers que es veuran afectats pel tall del trajecte Sant Andreu Arenal – Arc de Triomf, itinerari per on circulen els trens de les línies 3, 4 i 7 de Rodalies, línia de Puigcerdà i serveis de Media Distancia Barcelona – Manresa – Lleida. Aquest tall està motivat per les obres de construcció de l’intercanviador de metro de Sagrera que realitza l’empresa pública Gisa, depenent de la Generalitat.
El pla de transport es desenvoluparà durant els caps de setmana corresponents als dies 20-21, 27-28 de gener i 3-4 de febrer. Amb l’objectiu de facilitar els desplaçaments dels ciutadans, Renfe ha establert els següents serveis i recorreguts alternatius:
· Autobús llançadora Sant Andreu Arenal – Arc de Triomf: Enllaçarà directament ambdues estacions per a connectar els serveis temporalment interromputs.
· Sant Andreu Arenal i Torre del Baró: En aquestes estacions es mantindrà el servei de la línia 7 de Rodalies amb destinació o origen Martorell, amb una freqüència de dos trens per hora i sentit. D’aquesta manera, s’assegura l’enllaç en Montcada Bifurcació amb els recorreguts en sentit nord de totes les línies afectades. Pels desplaçaments en sentit sur, els viatgers disposaran de l’autobús llançadora Sant Andreu Arenal – Arc Triomf.
· Líniea 3 de Rodalies (Vic - L’Hospitalet): Es prestarà el servei habitual entre Vic i Montcada Bifurcació. En aquesta estació, els viatgers podran utilitzar els trens de la línia 7 per enllaçar amb Torre del Baró i Sant Andreu Arenal, o la línia 4 amb la resta d’estacions de Barcelona.
· Línia 4 de Rodalies (Sant Vicenç de Calders – Barcelona – Manresa): Els trens només modificaran el seu recorregut en la ciutat de Barcelona, on efectuaran parada a Sants, Plaça Catalunya, Arc de Triomf i Clot-Aragó. Els viatgers de les estacions de Sant Andreu Arenal i Torre del Baró hauran d’utilitzar els mitjans alternatius oferts en funció del recorregut a realitzar.
· Línia 7 de Rodalies (Martorell – Cerdanyola Universitat – L’Hospitalet): Es mantindrà el servei habitual entre Martorell i Sant Andreu Arenal. En aquesta estació, els viatgers disposaran de l’autobús llançadora per a connectar amb Arc de Triomf o podran enllaçar amb la línia 1 de Metro (Fabra i Puig) amb el mateix títol de transport.
· Línia Puigcerdà i Media Distancia Barcelona – Manresa – Lleida: Realitzaran el mateix itinerari que la línia 4 de Rodalies a la ciutat de Barcelona: Sants – Plaça Catalunya – Arc de Triomf i Clot-Aragó, per a recuperar el seu itinerari habitual a Montcada Bifurcació. Aquests trens no efectuaran parada a Sant Andreu Arenal i Torre del Baró.
La realització dels recorreguts alternatius pot comportar retards aproximats d’entre 5 i 10 minuts als serveis assenyalats.
Per a informar als viatgers, Renfe reforçarà amb personal complementari les estacions de Sants, Plaça Catalunya, Arc de Triomf, Clot-Aragó, Sant Andreu Arenal, Torre del Baró i Montcada Bifurcació. Altres mesures son la instal·lació de cartells, la distribució de 200.000 fulletons informatius i l’emissió d’avisos per megafonia a las pròpies estacions. Tanmateix, els ciutadans podran trobar informació a les oficines d’atenció al client, en el telèfon 902 24 02 02 i en la pàgina web http://www.renfe.com.
Renfe lamenta les molèsties que es puguin ocasionar als clients.
Durant els propers tres caps de setmana, Renfe establirà un pla alternatiu de transport per a garantir la mobilitat dels viatgers que es veuran afectats pel tall del trajecte Sant Andreu Arenal – Arc de Triomf, itinerari per on circulen els trens de les línies 3, 4 i 7 de Rodalies, línia de Puigcerdà i serveis de Media Distancia Barcelona – Manresa – Lleida. Aquest tall està motivat per les obres de construcció de l’intercanviador de metro de Sagrera que realitza l’empresa pública Gisa, depenent de la Generalitat.
El pla de transport es desenvoluparà durant els caps de setmana corresponents als dies 20-21, 27-28 de gener i 3-4 de febrer. Amb l’objectiu de facilitar els desplaçaments dels ciutadans, Renfe ha establert els següents serveis i recorreguts alternatius:
· Autobús llançadora Sant Andreu Arenal – Arc de Triomf: Enllaçarà directament ambdues estacions per a connectar els serveis temporalment interromputs.
· Sant Andreu Arenal i Torre del Baró: En aquestes estacions es mantindrà el servei de la línia 7 de Rodalies amb destinació o origen Martorell, amb una freqüència de dos trens per hora i sentit. D’aquesta manera, s’assegura l’enllaç en Montcada Bifurcació amb els recorreguts en sentit nord de totes les línies afectades. Pels desplaçaments en sentit sur, els viatgers disposaran de l’autobús llançadora Sant Andreu Arenal – Arc Triomf.
· Líniea 3 de Rodalies (Vic - L’Hospitalet): Es prestarà el servei habitual entre Vic i Montcada Bifurcació. En aquesta estació, els viatgers podran utilitzar els trens de la línia 7 per enllaçar amb Torre del Baró i Sant Andreu Arenal, o la línia 4 amb la resta d’estacions de Barcelona.
· Línia 4 de Rodalies (Sant Vicenç de Calders – Barcelona – Manresa): Els trens només modificaran el seu recorregut en la ciutat de Barcelona, on efectuaran parada a Sants, Plaça Catalunya, Arc de Triomf i Clot-Aragó. Els viatgers de les estacions de Sant Andreu Arenal i Torre del Baró hauran d’utilitzar els mitjans alternatius oferts en funció del recorregut a realitzar.
· Línia 7 de Rodalies (Martorell – Cerdanyola Universitat – L’Hospitalet): Es mantindrà el servei habitual entre Martorell i Sant Andreu Arenal. En aquesta estació, els viatgers disposaran de l’autobús llançadora per a connectar amb Arc de Triomf o podran enllaçar amb la línia 1 de Metro (Fabra i Puig) amb el mateix títol de transport.
· Línia Puigcerdà i Media Distancia Barcelona – Manresa – Lleida: Realitzaran el mateix itinerari que la línia 4 de Rodalies a la ciutat de Barcelona: Sants – Plaça Catalunya – Arc de Triomf i Clot-Aragó, per a recuperar el seu itinerari habitual a Montcada Bifurcació. Aquests trens no efectuaran parada a Sant Andreu Arenal i Torre del Baró.
La realització dels recorreguts alternatius pot comportar retards aproximats d’entre 5 i 10 minuts als serveis assenyalats.
Per a informar als viatgers, Renfe reforçarà amb personal complementari les estacions de Sants, Plaça Catalunya, Arc de Triomf, Clot-Aragó, Sant Andreu Arenal, Torre del Baró i Montcada Bifurcació. Altres mesures son la instal·lació de cartells, la distribució de 200.000 fulletons informatius i l’emissió d’avisos per megafonia a las pròpies estacions. Tanmateix, els ciutadans podran trobar informació a les oficines d’atenció al client, en el telèfon 902 24 02 02 i en la pàgina web http://www.renfe.com.
Renfe lamenta les molèsties que es puguin ocasionar als clients.
Mira que Renfe maltracte els usuaris de la linea de Vic. A mes a mes de soportar frequencies de fins 2 hores el cap de setmana, retallen els tren a Montcada Bifurcación.
El afortunats de les linies C4 i C7 almenys continuen fins a Barcelona. La C7 a Sant Andreu Arenal i la C4 fins Sants per la bifurcació de Les Aigües i Clot Aragó.
El afortunats de les linies C4 i C7 almenys continuen fins a Barcelona. La C7 a Sant Andreu Arenal i la C4 fins Sants per la bifurcació de Les Aigües i Clot Aragó.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
I en lloc de posar-hi l'autobús llançadora, no seria més ràpid agafar la línia 1 de metro? En fi, que Renfe s'ha sumat al festival autista del TP a Barcelona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Imagino per el fet de que els bitllets senzills de RENFE no es poden fer servir al metro, i donat que el percentatge d'usuaris de RENFE que van amb títol propi de RENFE és més aviat alt.Guigui wrote:I en lloc de posar-hi l'autobús llançadora, no seria més ràpid agafar la línia 1 de metro? En fi, que Renfe s'ha sumat al festival autista del TP a Barcelona.
Re: Renfe Tall Sant Andreu Arenal - Arc de Triomf
Costa molt llegir bé les noticies abans de queixar-se
A part he enviat el següent escrit al atenció al cliente de renfe
Per cert he escrit a l'Alcadessa de Santa Perpetua perque prengui mesures per evitar aqueta discriminación cap els usuaris de la C3. Els de la C4 i C7 no necesitaran fer transbord i perque els de la C3 si? Perque no poden prolongar tots els C3 fins Sant Andreu?davida wrote:www.renfe.es:
· Línia 7 de Rodalies (Martorell – Cerdanyola Universitat – L’Hospitalet): Es mantindrà el servei habitual entre Martorell i Sant Andreu Arenal. En aquesta estació, els viatgers disposaran de l’autobús llançadora per a connectar amb Arc de Triomf o podran enllaçar amb la línia 1 de Metro (Fabra i Puig) amb el mateix títol de transport.
A part he enviat el següent escrit al atenció al cliente de renfe
Carta a Atencio al cliente de Renfe wrote: Discriminació de Renfe vers els usuaris de la linia C3.
He vist a la seva web que per obres queda tallat a la circulació el tram de Sant Andreu Arenal a Arc de Triomf durant 3 caps de setmana.
Entenc que s'ha de pendre unes mesures alternatives, pero no entenc perque mentres a la linia 4 nomes es desvien per l'estació del Clot, la linia C7 queda retallada a Sant Andreu Arenal i hi haura un servei substituri de bus i l'alternativa del Metro, la linia 3 quedarà retallada a Montcada Bifurcació. Crec que tenen que reconsiderar aquesta mesura i fer arribar els trens fins a Sant Andreu Arenal o desvials com faran amb la C4.
El motius son:
- A Montcada Bifurcació nomes es pot transbordar a tren i no hi ha cap transport public proper mentres que Sant Andreu Arenal te conexió amb el metro, el bus alternatiu fins Arc de Triomf i els autobusos urbans de Barcelona. Amb el que els efectes del tall sobres els usuaris sensiblement inferiors.
- Les frequencies de la linia C3 el cap de setmana poden ser de fins 2 hores, mentres que a la C7 i C4 son de 30' i 20' amb el que els usuaris afectats que perdin un tren per les obres poden esperar els següent tren que pasaria en un temp raonable.
- La linia C7 nomes disposa de 3 estacions servides per aquesta linia de Renfe i a mes a mes prop de les quals hi ha serveis alternitiu amb altres operadors (FGC) mentre que que aixó no pasa amb les estación de la C3 on nomes hi posibilitat de transbord a Montcada Bifurcació i en majoria no hi ha cap estació de ferrocarril aprop.
També m'agradaria saber quins sons els motius que han portat a Renfe a decidir que la C3 finalitzi a Montcada Bifurcació pero no les linies C4 i C7.
Realment a Renfe s'han fumat quelcom molt fort.
Serà la primera vegada que en cas d'alteració del servei els trens a Cerdanyola Universitat no són llançadores des de Cerdanyola del Vallès (o, abans de la C7, suspesos amb tot el morro).
Ja veig que hauré d'editar el missatge de línies no recorregudes pels integrants del fòrum
Serà la primera vegada que en cas d'alteració del servei els trens a Cerdanyola Universitat no són llançadores des de Cerdanyola del Vallès (o, abans de la C7, suspesos amb tot el morro).
Ja veig que hauré d'editar el missatge de línies no recorregudes pels integrants del fòrum