New: bus cremant-se a Fabra i Puig
New: bus cremant-se a Fabra i Puig
Acabo de saber que un bus encara no se´de quina línia, ha cremat a l'Avinguda Fabra i Puig, per Meridiana, i han anat dotacions de bombers. Seguiremos informando.
Edito: És un Sagalés. Gràcies, company UT596001
Edito: És un Sagalés. Gràcies, company UT596001
Last edited by metring on Wednesday 17/01/2007 15:39, edited 2 times in total.
Segons m'ha comunicat en Watermark via SMS, no és un bus de TMB el que es crema sinó un de Sagalés, concretament el 510. Perquè us feu una idea és un com aquest:
http://i140.photobucket.com/albums/r23/ ... 406002.jpg
La Meridiana està tallada (segons el mateix SMS) i hi han els bombers.
P.D: Gràcies Marc per la info
http://i140.photobucket.com/albums/r23/ ... 406002.jpg
La Meridiana està tallada (segons el mateix SMS) i hi han els bombers.
P.D: Gràcies Marc per la info
510
Sí, jo ho he vist a quarts de quatre. Sortia un munt de fum, hi havia dos camionsde bombers i un cotxe de la Guàrdia Urbana(el que podia veure entre la "fumata" ). M'he fixat que era el 510, però com no estic molt bé de la vista pensava que em podria equivocar. Per cert, he vist el conductor donant voltes amb l'extintor .
A10!
A10!
Si és com el de la foto és de pis semi alt, fixa't que no és el típic pis alt d'autocar, ni el d'urbà. És una mica més baix.UT596001 wrote:El bus que s'ha cremat és de pis alt.aarongilp wrote:K114IB6x2?? Pues suena a L94UB, aparte de ser de piso bajo...trainman wrote:Estos son sus datos:
510 6548 DPC SCANIA K114 IB 6x2 NOGE TOURING2 ago-05 SAGALES(HISPANIA) TPC 3 EJES
Saludos
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
El incendi s'ha produït perque ha reventat el motor (sí, com els Formula 1), ha deixat un bon rastre d'oli i els serveis de neteja han hagut de tirar sorra. Han tardat més d'un hora a poder emportar-se l'autocar amb una grua.
La part del darrere ha quedat completament cremada, no sé si el podran aprofitar doncs haurien de renovar completament tota la part mecànica. L'interior del bus en canvi, ha quedat intacte.
La part del darrere ha quedat completament cremada, no sé si el podran aprofitar doncs haurien de renovar completament tota la part mecànica. L'interior del bus en canvi, ha quedat intacte.