Les marxes dels busos
Ah, bueno... No me dí cuenta...
Ahora bien, de ahí podría sacar una encuesta con la pregunta: ¿Qué es lo mejor para la economía (en combustible) y para el motor en situaciones extremas?
1. - Kick-downs.
2. - Reducciones con bloqueo de marchas.
3. - Ir más despacio (ni 1 ni 2) pero tratando de aguantar la velocidad mínima...
Yo opto por la 1...
Ahora bien, de ahí podría sacar una encuesta con la pregunta: ¿Qué es lo mejor para la economía (en combustible) y para el motor en situaciones extremas?
1. - Kick-downs.
2. - Reducciones con bloqueo de marchas.
3. - Ir más despacio (ni 1 ni 2) pero tratando de aguantar la velocidad mínima...
Yo opto por la 1...
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Kick down, kick down!!!Rodalíes wrote:Ah, bueno... No me dí cuenta...
Ahora bien, de ahí podría sacar una encuesta con la pregunta: ¿Qué es lo mejor para la economía (en combustible) y para el motor en situaciones extremas?
1. - Kick-downs.
2. - Reducciones con bloqueo de marchas.
3. - Ir más despacio (ni 1 ni 2) pero tratando de aguantar la velocidad mínima...
Yo opto por la 1...
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Hi ha uns autobusos de l'empresa Bajo Aragon que porten marxes com un cotxe, i alguns fins a 10.
Comentari off-topic a Estrella de Galicia: Et sembla adequat en un fórum de transport p{ublic que se suposa que defensa la movilitat sostenible posar propaganda d'un cotxe com a firma? Encara, si fos d'un cotxe ecologic...
Comentari off-topic a Estrella de Galicia: Et sembla adequat en un fórum de transport p{ublic que se suposa que defensa la movilitat sostenible posar propaganda d'un cotxe com a firma? Encara, si fos d'un cotxe ecologic...
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Hi ha un subfòrum de transport privat...Ecomobisostrans wrote:Comentari off-topic a Estrella de Galicia: Et sembla adequat en un fórum de transport p{ublic que se suposa que defensa la movilitat sostenible posar propaganda d'un cotxe com a firma? Encara, si fos d'un cotxe ecologic...
El fòrum exclusiu del transport públic és el de la PTP.
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Por cierto, es necesario que las marchas estén en posicion "N" es que esta tarde.. al cojer el bus, siempre me fijo en lo de las marchas a ver cual lleva puesta, normalmente llevan la D, pero hoy, al frenar el bus, he visto que el codnuctor accionaba esa palanquita y al mirar lo de las marchas estaba en "N".Rodalíes wrote: Para eso ya está la palanca a la izquierda del panel de mandos del autobús (en general).
saludos
No, no és necessari. De fet, la H només es posa en parades breus, i bàsicament és per no haver d'aguantar el frè de peu. Fa el mateix efecte. Si veus que has d'estar una estona relativament llarga, aleshores poses el frè d'estacionament. Però si és una parada curta (semàfor, recollir pocs viatgers, etc.), aleshores poses la H i llestos. Si vols treus la marxa (posant la N) o si vols la deixes. Això és com quan dus un cotxe. Pots estar en un semàfor en punt mort o bé en primera aguantant amb l'embrague. Amb el bus, pots posar la H o no.
P.D.: (i afegit 2 hores després) UEEEEEE MISSATGE 3000!!!!
P.D.: (i afegit 2 hores després) UEEEEEE MISSATGE 3000!!!!
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Aquí tenen el mal costum de no treure la marxa, però posen el fre d'estacionament (el fre de mà). Acceleren però allò no es mou, es pregunten "I ara què passa? Ahh, el frè..."Altaria_Trianilla wrote:I a vegades passa que li donen gas sense haver tret la N .. com ha pasat avui, li dóna.. aai que no tira se sent "clac" de donar-li a la D i.. vámonos...aarongilp wrote: Si vols treus la marxa (posant la N) o si vols la deixes.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Y aquí algunos (y pasa muchas veces con los MAN NL263 y NG313) no les cogen el truquillo con el bloqueo H...
En los Mercedes que tenemos aquí, para desbloquear hay que darle a ese botón hacia arriba (hacia abajo se bloquea), mientras que los MAN con darle "abajo y arriba" se bloquea, y para desbloquear basta con pisar mínimamente el acelerador... y claro, en los primeros días que utilizaron estos buses el motor sonaba como si estuviese en N...
En los Mercedes que tenemos aquí, para desbloquear hay que darle a ese botón hacia arriba (hacia abajo se bloquea), mientras que los MAN con darle "abajo y arriba" se bloquea, y para desbloquear basta con pisar mínimamente el acelerador... y claro, en los primeros días que utilizaron estos buses el motor sonaba como si estuviese en N...
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)