Oberta la nova via d'entrada a BCN Sants

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Alacreu
N4
N4

Oberta la nova via d'entrada a BCN Sants

Post by Alacreu »

Avuí acabo de veure que ja circulen trens per la nova via d'entrada a sants. Ara li toca a la quarta via començant pel fons, per on ja no hi circulen els trens. En quant es vagi avançant la construcció del pont de la Riera Blanca, les vies s'aninarn substituint.
Attachments
la image es una mica fosca, la acabo de fer fa pocs minuts!
la image es una mica fosca, la acabo de fer fa pocs minuts!
P1030459.JPG (132.22 KiB) Viewed 4888 times
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

Donç jo creia que aquesta via era UIC... :o :'(
Alacreu
N4
N4

Post by Alacreu »

No, per ara aquesta es ample ibèric. No se si en faran alguna d'ample UIC, però per ara no.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

No, aquesta via és la que ha de permetre pensar en començar les obres a l'altra banda de l'estació.
Ahir van donar-la d'alta, juntament amb la modificació d'enclavament número infinit, el que ha permès aquest matí , com ja havia previst, regular de forma manual el tràfic de trens :D
Gràcies a això he agafat el rodalies destinació La Tor de les 7:00, a les 7:20.
Ferrovi wrote:Donç jo creia que aquesta via era UIC... :o :'(
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Túnels del Garraf
N7
N7

Post by Túnels del Garraf »

La nova via ja funcionava ahir pel matí, jo vaig ser dels primers en estrenar-la cap allà les onze. :D :D :D

I senzillament, no és d'ample internacional perquè les d'aquets ample aniran soterrades per sota de les actuals.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

liniadelRipollés wrote:No, aquesta via és la que ha de permetre pensar en començar les obres a l'altra banda de l'estació.
Ahir van donar-la d'alta, juntament amb la modificació d'enclavament número infinit, el que ha permès aquest matí , com ja havia previst, regular de forma manual el tràfic de trens :D
Gràcies a això he agafat el rodalies destinació La Tor de les 7:00, a les 7:20.
Que bé que vivim!! :)
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Dissabte corria una VAIA CAR amunt i avall per aquesta via
JaMiRo!
N10
N10

No t'he vist...

Post by JaMiRo! »

liniadelRipollés wrote:Gràcies a això he agafat el rodalies destinació La Tor de les 7:00, a les 7:20.
ai carai!, jo l'he agafat a Sant Andreu Arenal, anava en el cotxe M130 de la composició 440 no reformada. No t'he vist pul·lulant per allà... :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

El pont del Llobregat també ja està gairebé llest, ja li estan posant catenària i vies, a veure si acaben ja les afectacions als trens de rodalies...
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

El pont del Llobregat també ja està gairebé llest, ja li estan posant catenària i vies, a veure si acaben ja les afectacions als trens de rodalies...
jordidr
N7
N7

Post by jordidr »

vaya follon a sants
alex86bcn
N5
N5

Post by alex86bcn »

Ei! la veritat que es tard i un se'n vol anar a dormir, pero dema us penjare unes fotos d'un Talgo que entraba a Barna Sants per la nova via, aquest mati a les 8:08, suposo que seria el Talgo que arribaria a les 8:15. Les fotos estan fetes desde el Pont de la Torrassa. Es veuen encreuaments amb una 447 i una 440. Curios que el tren va trigar quasi 3 minuts en pasar...i alguns cotxes anaven pintats amb el nou esquema de colors (combinat amb la majoria de cotxes amb el blau tipic dels nous talgos...una mica feo la veritatxD)

Quan tingui un mument les penjo, que ara fot un pal que t'hi cagues barallar-me amb el movil i el bluetooth de l'ordinador (que ja m'ha posat content TMB aquesta nit amb el tall de la L5, xk ara em posi dels nervis amb aixo)
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Us poso una fotografia del nou Euromed "duplex" entrant per la nova via d'accés a Sants

Image
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

que macu!
Pere
N9
N9

Post by Pere »

fantito wrote:Ara me n'assabento que al "Primer" se li diu "Duplex"!!!!!

Pobre "Primer".
Li dic, dúplex, per la història que imagino que ja saps, que la primera branca dels Euromed va patir un accident a Torredembarra, li van haver de cambiar una de les dues tractores perquè va quedar malmesa, i la tractora que li van posar era semblant a la d'un TGV dúplex , francès.
Last edited by Pere on Monday 22/01/2007 22:43, edited 1 time in total.
BCN Término
N5
N5

Post by BCN Término »

Calma home, no ens enfadessim per aixó.

El disseny de la motriu substituïda al 101.001, respón a la caixa de nova concepció per tots els TGV fracesos, ja siguin els cotxes de un pis o de dos. Per tant pot recordar tant als duplex com als "sencills", es simplement una caixa moderna.

Ara que cada escú li digui com vulgui.

BCN Término.

Alex Reyes.
Pere
N9
N9

Post by Pere »

BCN Término wrote:Calma home, no ens enfadessim per aixó.

El disseny de la motriu substituïda al 101.001, respón a la caixa de nova concepció per tots els TGV fracesos, ja siguin els cotxes de un pis o de dos. Per tant pot recordar tant als duplex com als "sencills", es simplement una caixa moderna.

Ara que cada escú li digui com vulgui.

BCN Término.

Alex Reyes.
Hi estic completament d'acord, però el que em posa de molt mal humor, es generar mal ambient al fòrum per aquetes xorrades.
Ara tots contents ;)
faristol
N8
N8

Post by faristol »

Hi hagi pau!!!

A mi la descripció no em sembla tan desafortunada, encara que tecnicament o realment no es digui aixi, despres de tot, al mon ferroviari sembre hi han hagut sobrenoms i algú va ser el primer que ho va dir, si no fos aixi no tindriem "Granotes" "Camells" etc... etc.. Encara que si em de ser rebuscats aqui tinc la meva proposta, es el Euromed "DRAC" perque te dos caps diferents.

Si en Pere diu aquest nom enseguida em ve el cap aquest tren, perque crec que es una descripció bastant clara del que li ha passat a aquesta desgraciada rama, encara que tambe entenc que hi hagi qui no li agradi aquesta mena de sobrenoms.
Jordilar

Post by Jordilar »

Jo l'he sentit anomenar EuromedTGVduplexpantone xD
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Esteu parlant de l'Euromed Frankenstein?

xD
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”