Al juny, més metro a la línia 1!!!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Com s'ho faran per portar els nous trens 6000 (Powered by platanito)

agulla de pl. Catalunya
17
81%
tallers de Sagrera
2
10%
porta secreta a Santa Eulàlia (¿?)
1
5%
tram Santa Eulàlia-Mercat Nou "a puls"
0
No votes
nou túnel Can Boixeres-Can Serra
1
5%
prolongació Fondo-Montigalà
0
No votes
i per què no per Fabra i Puig, com els 5000? :-D
0
No votes
 
Total votes: 21

Jordilar

Post by Jordilar »

Ni camions, ni helicotpers ni vies provisionals: Reahbilitar l'enllaç de plaça catalunya és el més barat i factible.

Salut,
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

posaran una rampa de salts d'esquí i els faran fer un salt :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Mortadel·lo wrote:posaran una rampa de salts d'esquí i els faran fer un salt :D
Això que dius és una absurditat. Tothom sap que hi ha el carril aeri i que, sense treure'l, el que proposes és impossible.

:D
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

I amb grua desde Riera Blanca?????

Tipus taulers dels ponts amb eslingues i tal.
User avatar
Mr. Baricentro
N6
N6
Posts: 311
Joined: Monday 11/07/2005 16:20
Location: España
Contact:

Post by Mr. Baricentro »

Posats a dir barbaritats...

que pasaria si un dia al agafar la L1 del Metro de barcelona ens trobessim amb...

...que els meus amics de FGV ara tenen la possesió obsoluta de la L1. Observeu el majestuós 4000 de L1 a Torras i Bages, ara amb esquemes FGV:
Image


...també tenim la versió MetroValència:
Image


...també la línia del Papiol-Mollet a passat a ser de FGV, amb el que l'arxiconeguda estació de Baricentro a passat a entrar en servici, amb el que les meves estimades UTAs ara han passat de portar la gent a fer les compres del dissabte per la tarda del "Nuevo Centro", a ferles al "Baricentro"(aixó si, aqui no tenim El Corte Inglés de Menéndez Pidal):
Image


...els vehicles auxiliars corresponen ara a Rodalies Renfe: (porten uns rodals per a anar per la via)
Image
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Héctor, deixa de jugar amb el photoshop xD xD
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Ok, afegeixo l'enquesta que m'has dit, platanito :D
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Please, tórnala a posar!
User avatar
javi82
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 02/05/2005 16:06
Location: L'Hospitalet

Post by javi82 »

Als 6000 no els donarà temps, però el q és segur és q en el futur els nous trens de l'L1 entraran per les noves instal·lacions d'Hospital de Bellvitge. Extret de la descripció del projecte d'execució de les obres de la cua de maniobra a l'estació Hospital de Bellvitge:

(...)
Un cop executada la Cua de Maniobres de l'Estació de Hospital de Bellvitge, està previst que la introducció dels vagons a la via es realitzi des de l'exterior a través d'un buit en la coberta de la Cua de Maniobres situat en el seu extrem final. Quan la Cua de Maniobres passi a ser línia regular de Metro, es té prevista l'extracció de la tunel·ladora del tram adjacent per l'extrem de la Cua de Maniobres.

El buit precís per a la col·locació dels vagons a la via és de 20 x 4,92 m d'ample, mentre que el buit per a l'extracció de la tunel·ladora és de 20 x 12,25 m.
(...)
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

metring wrote:Ok, afegeixo l'enquesta que m'has dit, platanito :D
Moltes thankyous! Doncs ja he votat la meva opció favorita, que no és la que crec (agulla de pl. Catalunya) sino la que m'agradaria: un túnel de Can boixeres a Can Serra!

M'he mirat el full 420-7-7 (287-127) "Cornellà de Llobregat" del Mapa topogràfic de Catalunya 1:5.000 per comprovar si la meva idea és factible. L'entrada del túnel de Can Boixeres en direcció a Can Vidalet (i per tant del túnel de maniobres que jo suggereixo perllongar cap a Can Serra) està a 42,3 m d'alçada. A la cantonada de l'avinguda d'Isabel la Catòlica amb l'avinguda de l'Electricitat marca 37,2 de cota. Ara bé, en aquest punt, molt proper a l'estació de Can Serra, la L1 hi passa a molta fondària, que no he calculat però estimo en no menys de 10 metres, cosa que ens situaria a la cota 27 aproximadament. Donat que el recorregut del túnel (que seria rectilini sota l'avinguda de l'Electricitat) seria d'uns 500 m, tenim una rampa d'un 3% (15/500) en baixada de la cotxera cap a la línia. Per entrar-hi trens cap problema (sempre que frenin bé). Ara bé, per treure'ls, s'hauria de poder empènyer en pujada un comboi sencer en cas d'avaria irresoluble.

Per superfície no recordo cap edifici gaire alt al costat del camí a recòrrer, així que no hi hauria d'haver cap problema per construir aquest túnel, que es faria amb tuneladora, és clar, ja que al punt de més fondaria, sota la cota 60, s'excavaria uns 25 m per sota (20 comptant l'alçada de la bòveda). També es podria començar el túnel més enfonsat a Can Boixeres, amb una via en trinxera.

Bé, disculpeu aquest off-topicàs, però només volia explorar aquesta idea que fa anys que em ronda pel cap. Si mai es convertís la L1 a ample UIC, encara ho acabarien aplicant!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Per fabra i puig com els 5000?????? Em sembla que es impossible, per que si van a parar a Vilapiscina com passen cap a la L1? PEL tram Vilapiscina - Sagrera no crec que hi capigui un 6000. Encara i no hi hagues Maragall pel mig amb l'andana central es podrien fer anar ocupant part de les 2 vies amb alguna plataforma que els transporti, pero per Maragall dubto que un trasto aixi hi passi.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Ecomobisostrans wrote:Per fabra i puig com els 5000?????? Em sembla que es impossible, per que si van a parar a Vilapiscina com passen cap a la L1? PEL tram Vilapiscina - Sagrera no crec que hi capigui un 6000. Encara i no hi hagues Maragall pel mig amb l'andana central es podrien fer anar ocupant part de les 2 vies amb alguna plataforma que els transporti, pero per Maragall dubto que un trasto aixi hi passi.
Es que no saps distingir una broma? Evidentment que és impossible, a l'igual que l'opció de Can Boixeres si no construeixen un túnel com proposo, cosa que evidentment no es farà, menys encara tenint en compte que s'ha previst fer un forat d'entrada a la nova cua de l'Hospital de Bellvitge. Tampoc no és seriosa l'opció de ficar-los amb grues, helicòpters o fent punteria amb una rampa de salt d'esquí al tram descobert.

De les altres opcions, el perllongament cap a Montigalà encara no ha començat, així que tampoc no serveix. A Sagrera no sabem si hi ha accés a l'exterior, però tot indica que no (també es podria parlar de fer un túnel fins al Triangle). A Santa Eulàlia i Mercat Nou no hi ha cap accès viable.

Per tant, només queda l'agulla de pl. Catalunya, que d'altra banda suposo que desapareixerà quan es remodeli l'intercanviador (a l'última fase del PDI, més o menys quan ens arribi la jubilació a la majoria de nosaltres).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Platanito wrote:Per tant, només queda l'agulla de pl. Catalunya, que d'altra banda suposo que desapareixerà quan es remodeli l'intercanviador (a l'última fase del PDI, més o menys quan ens arribi la jubilació a la majoria de nosaltres).
Suposo que primer s'haura fet la cua de Bellvitge, no? Per cert, on anira a parar aquella cua? Darrere l'Hospital, potser?
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Platanito wrote:
Ecomobisostrans wrote:Per fabra i puig com els 5000?????? Em sembla que es impossible, per que si van a parar a Vilapiscina com passen cap a la L1? PEL tram Vilapiscina - Sagrera no crec que hi capigui un 6000. Encara i no hi hagues Maragall pel mig amb l'andana central es podrien fer anar ocupant part de les 2 vies amb alguna plataforma que els transporti, pero per Maragall dubto que un trasto aixi hi passi.
Es que no saps distingir una broma? Evidentment que és impossible, a l'igual que l'opció de Can Boixeres si no construeixen un túnel com proposo, cosa que evidentment no es farà, menys encara tenint en compte que s'ha previst fer un forat d'entrada a la nova cua de l'Hospital de Bellvitge. Tampoc no és seriosa l'opció de ficar-los amb grues, helicòpters o fent punteria amb una rampa de salt d'esquí al tram descobert.

De les altres opcions, el perllongament cap a Montigalà encara no ha començat, així que tampoc no serveix. A Sagrera no sabem si hi ha accés a l'exterior, però tot indica que no (també es podria parlar de fer un túnel fins al Triangle). A Santa Eulàlia i Mercat Nou no hi ha cap accès viable.

Per tant, només queda l'agulla de pl. Catalunya, que d'altra banda suposo que desapareixerà quan es remodeli l'intercanviador (a l'última fase del PDI, més o menys quan ens arribi la jubilació a la majoria de nosaltres).
Exactament, és una conya marinera xD És la típica-tópica resposta-trampa :D
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

fantito wrote:Abans m'agradaria saber si la baieta netejarà més polida una altra vegada.
Vull disculpar-me si he fregat una mica massa fort però netejar 5 pàgines de missatges "inapropiats" al final és per tornar-se boig i és molt possible que n'esborrés algun que no s'havia de fer. :roll:
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Jo voldira que les entressin per Montigalà... (¬¬ EUKibo defensant el seu territori) que aprofitessin per fer ja d'una vegada l'extensió de la L1 que junt amb la diagonal és la zona amb un transport més caòtic (a la Diagonal encara hi ha metro atravessat pero a Montigalà Lloreda SantCrist Bufalà ens fotem perque sent una zona densisima de població només circulen busos saturats fins a Fondo on es buiden)

El més còmode serà utilitzar Universitat-Catalunya (¬¬ esperem que la RENFE per un cop no toqui els collons i no comenci a posar traves) Però tinc entes que a Hospi Bellvi estan ampliant considerablement instalacions per fer unes megacotxeres per la L1 on guardar no se si 12 trens, potser allà fan una entrada
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

I una pregunta: per on van entrar els 4000 en el seu moment?
User avatar
BCN Término
N5
N5
Posts: 128
Joined: Sunday 09/04/2006 23:44
Location: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Post by BCN Término »

I una pregunta: per on van entrar els 4000 en el seu moment?
Per la agulla de plaça catalunya, amb nocturnitat i "alebosia".

Salutacions.

BCN Término.

Alex Reyes.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

A les hores, hi han tots els números que torni a passar igual amb els 6000.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Amb tota certesa entraran de nit, el metro tanca de 12 a 5 o de 2 a 3 a més de que no hi ha gaire demanda, per fer manteniment, no com la RENFE que chapa a les 11 i obre a les 6 perque vol tocar els collons
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”