Nevarà aquesta setmana?
Nevarà aquesta setmana?
Ahir vaig veure el temps de TV3 i van dir que aquesta setmana podria nevar a cuota de 0 metres fins i tot a gran part de Catalunya,el dia més probable diuen que és dijous.
Sí neva,agafaré una 213 i em planto a Montserrat per veure el mega paisatge blanc,ojalà fos amb una 211 o una 8000!
Doncs aixó,obro aquest fil si algú pot confirmar que això és cert i segir les previsions.
Sí neva,agafaré una 213 i em planto a Montserrat per veure el mega paisatge blanc,ojalà fos amb una 211 o una 8000!
Doncs aixó,obro aquest fil si algú pot confirmar que això és cert i segir les previsions.
Re: Neverà aquesta setmana?
Recorda que els accessos estan malament a Montserrat, ara...Mako448 wrote:Ahir vaig veure el temps de TV3 i van dir que aquesta setmana podria nevar a cuota de 0 metres fins i tot a gran part de Catalunya,el dia més probable diuen que és dijous.
I si faig aixó;
FGC R5 Sant Andreu-Sant Vicenç de Castellet
Renfe R4 Sant Vicenç de Castellet-Sabadell Centre
FGC S2 Sabadell-Provença
L5 Diagonal-Cornellà Centre
FGC Cornellà Riera-Sant Andreu.
Qué en penseu?
Pasant per llocs amb bons paisatges i nevats?El que em preocupa,aixó sí,és agafar la renfe,em fa por i tot.Aixó sí,sí nom ès neva,encara que sembla que les probabilitats que nevi han baixat,per desgràcia.
QUE NEVI!QUE NEVI!
FGC R5 Sant Andreu-Sant Vicenç de Castellet
Renfe R4 Sant Vicenç de Castellet-Sabadell Centre
FGC S2 Sabadell-Provença
L5 Diagonal-Cornellà Centre
FGC Cornellà Riera-Sant Andreu.
Qué en penseu?
Pasant per llocs amb bons paisatges i nevats?El que em preocupa,aixó sí,és agafar la renfe,em fa por i tot.Aixó sí,sí nom ès neva,encara que sembla que les probabilitats que nevi han baixat,per desgràcia.
QUE NEVI!QUE NEVI!
Acabo de veure el temps del 3/24 i dieun que dijous neu cota 0 metres.Aixó sí,dieun que sobretot al litoral.
Aquests primers dies nevarà al prieneu u de cara a dimecres al vespre cap al centre de Catalunya i dijous al litoral i prelitoral.
Jop,no podré veure el paisatge del R5 nevat o si el veig,amb escassa neu.
Esteu atents a la previsió,espero que no s'equivoquin,i que nevi a tota Catalunya,no a les zones litorals i prelitorals!
Aquests primers dies nevarà al prieneu u de cara a dimecres al vespre cap al centre de Catalunya i dijous al litoral i prelitoral.
Jop,no podré veure el paisatge del R5 nevat o si el veig,amb escassa neu.
Esteu atents a la previsió,espero que no s'equivoquin,i que nevi a tota Catalunya,no a les zones litorals i prelitorals!
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Acabo de veure el temps de TV3.han dit que dijous nevaria a qualsevol punt de catalunya o cota 0 metres,i on seria mès abundant seria a la meitat est i a la Catalunya Central(comarques de Barcelona sobretot)
Divendres també podria continuar nevant encara que pujaria la cota a les comarques gironines.
Jo ja estic nerviòs i tot ,que nevi!!!!!!!!!!!!!!!
Divendres també podria continuar nevant encara que pujaria la cota a les comarques gironines.
Jo ja estic nerviòs i tot ,que nevi!!!!!!!!!!!!!!!
I el microclima de Girona torna a fer efecte. L'any passat, durant les nevades arreu de Catalunya (va nevar a TOT Catalunya), degut a aquest microclima a Girona va caure neu a Vilaroja i a Salt, RES. A Bescanó hi havia neu i a Anglès la tenien fins al coll. A Celrà també hi havia problemes, i la N-II estava tallada per un accident provocat per la neu i el gel. A Salt, núvols però res de neu. I aquest any, passarà exactament el mateix. Aquí no caurà neu ni treta d'un canó artificial...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Microtorracollons
Suposo que aquest curiòs microclima és degut als microtorracollons, no?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2