Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007
George85 wrote:Millores al metro
Avui, 06.01.07
Relacions externes de TMB.
En relació amb la carta de la senyora Rosa Rodríguez (AVUI, 18 de novembre), volem informar que dins del pla d'actuació 2006 en el transport públic de Barcelona i els municipis metropolitans s'han portat a terme diversos compromisos de millora en l'àmbit del metro al llarg del 2006, entre els quals destaca el pla de millora de freqüències que té per objectiu reduir l'interval de pas entre els trens per augmentar així la capacitat de transport i el confort dels usuaris.
Per assolir aquestes fites s'ha hagut d'incorporar nou material mòbil a la circulació, adequar les infraestructures, actuar sobre les xarxes d'energia i millorar els sistemes de seguretat. Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens). A la línia L1 la millora de freqüències es durà a terme el segon semestre de l'any 2007, moment en què s'incorporaran 10 nous trens que es troben en procés de construcció.
El pla de millora de freqüències s'està assolint segons el que estava programat. De les tres fases previstes, actualment s'està acabant de desenvolupar la darrera i en el moment en què s'hagi assolit aquesta darrera fase del pla, les línies L2, L3 i L5 funcionaran amb intervals de pas inferiors als 3 minuts.
D'altra banda, s'han programat altres actuacions pel que fa a la neteja i seguretat dels trens i instal·lacions, i la formació i atenció al client, entre d'altres, sempre amb la finalitat de poder oferir un millor servei.
Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007
Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.pokeroms wrote: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007
mmmmmmmmmmmmmmmmmm no n'estic molt segur jo!Platanito wrote:Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.pokeroms wrote: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007
Ara, que si d'això en diuen més còmodes i espaiosos que els que ja hi havia...Platanito wrote:Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.pokeroms wrote: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
TMB wrote:Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007
Platanito, els 2 1100 que corrien a la L5 no han corregut mai a la L4 després de tornar. Van ser depositats a la cotxera del triangle i els van fer servir per agafar components per altres trens. De fet, encara hi son però mig desballestats i grafitejats.Platanito wrote:Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.pokeroms wrote: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
I visibles...
I visibles des de fora (al menys l'estiu passat), I have to say...El LLOP wrote:Platanito, els 2 1100 que corrien a la L5 no han corregut mai a la L4 després de tornar. Van ser depositats a la cotxera del triangle i els van fer servir per agafar components per altres trens. De fet, encara hi son però mig desballestats i grafitejats.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Tu ets l'única persona capaç de muntar (i mantenir) una macro-estructura com la que cal, i caldrà, quan comencin a caure en combat (trinxadora) els 1100, i ja no diguem quan comenci el ball de plaques. Solvència contrastada al tema de seguiment dels 1000, oiga.Mortadel·lo wrote:no, si algú haurà de fer un llistat de mil-cents... (a mi no em mireu!)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
wow, merci alex por la info. A veure si els veiem ben aviat. XD que amb els 1000 del estruend que foten ... XD algun dia podré escoltar "proxima estacio: El Maresme Forum" i a veure si treuen ja tots el trens amb obertura de portes automatiques, finestres que s'obren dins el vagó i incomunicacio de vagons, i pestanya segadora de peus sota les portes que quina vergonya que al segle XXI encara quedin aquestes reliquies fent servei normal!! Les 1000 a un museu on se li fagin honors pel seu servei a la ciutat de Barcelona!!!
Preeegunta!
Preeegunta: a la L4 només hi ha ATP no pas ATO. Llavors la conducció dels 2100 no serà igual que a la L2 ara per ara, no?
Tenia entès que a la L4 l'ATO està en procès d'implantació.
Tenia entès que a la L4 l'ATO està en procès d'implantació.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2