S'està parlant ara mateix al programa Àgora del 33, del ferrocarril a Barcelona i concretament de l'AVE, contrastant propostes, túnels, etc..
Us interesarà
Saluts
Àgora, al 33
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Àgora, al 33
Ostres jo ho he possat a Comunicats, please que algú ho esborrinooiler wrote:S'està parlant ara mateix al programa Àgora del 33, del ferrocarril a Barcelona i concretament de l'AVE, contrastant propostes, túnels, etc..
Us interesarà
Saluts
El Sr.Nadal que no es ni mucho menos santo de mi devoción le ha pillado en 2-3 renuncios al "amigo Vallejo" del estilo:javi82 wrote:El sr. Vallejo de l'AVE pel litoral donaven ganes de ficar-li una sabata a la boca cada vegada q parlava, no es podien dir més tonteries en menys temps
-usted (refiriendose al Sr.Vallejo)no le importaría que el túnel fuese para Metro pero los riesgos son los mismos.
-o cuando ha dicho (el Sr Vallejo) que los mercancias pasan por el tunel de C/Aragón y que está infrautilizado???????
Sr.Vallejo
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Fins i tot ha dubtat d'un plànol, una secció en profunditat del túnel i dels fonaments de la Sagrada Família dubrant de la distància i de l'escala.victorcasta wrote:Cert. És a dir que els riscos que tant temen per l'AVE serien perfectament assumibles si en comptes d'un AVE hi passés el Metro?
Una altra frase antologica en una trucada...."no sap el valor que perd el meu pis amb l'AVE aqui..". Ahhh ara ens comencem a entendre
Destacar també la parcialitat del presentador Ramon Rovira que semblava un "colega" del Sr.Vallejo
S'han arribat a deixar enlaire xorrades del tipus de la tuneladora del Prat, quan un expert ha dit "compte que a El Prat no hi ha tuneladora és un túnel entre pantalles, el mateix métode que a l'entrada a L'Hospitalet".
Fins i tot el senyor Xavier Casas ha dit que llavors si no es volen tunels , hipotequem el futur de Bcn i no fem ni perllongacions de metro (L3/L1/L5) ni noves línies, ni rondes ni ......
Ha tret a la conversa que la Ronda del Mig es va fer amb pantalles i no va passar res. Tot s'atribueix a l'efecte Carmel.
El que cal fer és fer les coses bé i punt i n ode pressa i sense estudis ni messures correctores i que les constructores no intentin estalviar-se costos aplicant el Plec de Prescripcions Tècniques dle projecte d'aquella manera i ratejant coses per aquí i per allà i punt.