Barres al sostre
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Barres al sostre
tant costaria posar-ne? a tots els països civilitzats els metros tenen barres a dalt o alguna mena d'agafador per poder-te agafar i no haver d'estar 25 persones agafant la mateixa barra (que si a més està davant d'una porta estorben), no se si és cosa de les condicions que posa tmb o dels dissenyadors...però faria guanyar molta qualitat de vida als usuaris
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Al metro de Viena, en lloc de barres, pengen del sostre tot de manetes de cautxú. És divertit veure com ballen totes a ritme quan el tren fa batzegades per contracorbes o altres coses.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Això mateix! Així, els que fem 1'80 en amunt ens hi deixarem les banyes.metring wrote:Si, però que les possin a una alçada mitja, ja que jo, o bé em poso de puntetes, o he de fer dominades (exercici de musculació, consistent en aixecar el teu propi pes, agafan-te d'una barra).
Millor manetes penjant, com diu en Guigui. De fet, els autobusos de BCN en duien abans. Donen menys seguretat, però sempre és millor que no res. Jo he hagut de recolzar-me més d'una vegada al sostre d'una 4000 amb compte de no tallar-me els dits ni omplir-me de caqueta.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Home l'ideal es que no vagin tant saturats els trens! XD
Tot i que els metros nous tenen el pal vertical que se separa en 4 perque s'hi pugui agafar més gent cosa que vaig trobar interessant el primer cop que ho vaig veure.
El pal del sostre tampoc es cap problema pels alts, nomes ocupa un poquet, camines pel costat i no cal que t'ajupis si ets alt. XD el problema es que has de estar al tanto quan passis per sota que no et fagis un bony!!! almenys algú riura, no sera en va el nyanyo. "Pallassos al metro"
Tot i que els metros nous tenen el pal vertical que se separa en 4 perque s'hi pugui agafar més gent cosa que vaig trobar interessant el primer cop que ho vaig veure.
El pal del sostre tampoc es cap problema pels alts, nomes ocupa un poquet, camines pel costat i no cal que t'ajupis si ets alt. XD el problema es que has de estar al tanto quan passis per sota que no et fagis un bony!!! almenys algú riura, no sera en va el nyanyo. "Pallassos al metro"
Recordo que en una unitat de la serie 400, no recordo quina, pero si que era de l'ultima generacio, es a dir les ultimas entregades, suposo que seria experimental, li van col.locar unas barres de les que penxaven agafadors, tipos autobus antic, segurament no deuria donar resultat ja que l'experiment no va tirar endevant
Quina reconstrucció? L'únic 400 que queda és l'únic que no s'ha desballestat, està als tallers de Sagrera i és el de la foto que ens ha mostrat EL LLOP.BRILL 18 wrote:Acabo de veure amb atencio les fotos de la serie 400 a la pagina de J MORA, i el 400 preservat te aquesyes barres, de totes maneres LLOP, crec que la teva foto es de quan circulaven ,oi, ja que segons crec a la reconstruccio del 400 han patinat una mica amb el color interior
Depèn. Abarca de Santa Coloma a Av. Carrilet, el que vol dir que és posterior a l'apertura del tram de l'Hospitalet, que és de mitjans dels 80. Això vol dir que no és original de quan la sèrie va entrar en servei, però sí que hi és allà des que van inaugurar aquella ampliació.Jordilar wrote:El termometre que apareix a la foto no es original, oi?
Aprofito per agrair EL LLOP per refrescar-me la memòria. En algun racó del meu cap recordava haver vist aquests agafadors al metro. Era a la meva línia habitual, evidentment.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.