Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Voldria recordar que les unitats 1100 encara no han arribat al seu final de vida teòric, que se situaria al voltant de l'any 2010.EUKibo wrote:quina vergonya que al segle XXI encara quedin aquestes reliquies fent servei normal!! Les 1000 a un museu on se li fagin honors pel seu servei a la ciutat de Barcelona!!!
Igualment, també cal puntualitzar que la major part de les xarxes de metro del món tenen trens d'aquesta edat o més antics (30 o 40 anys), inclosos països molt més avançats i rics que nosaltres. Això sí, els trens els tenen ben cuidats, no com en el cas de Barcelona on habitualment trens amb 10 anys a l'esquena ja sembla que siguin ferralla
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
¬¬
Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el soroll li canviin els ferros del sostre, fagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de parades, li posin sistemes de seguretat (senyals lluminosos marcant sortida, alarmes i desblocatge de portes), posin tambe botonets per obrir portes com els del tram, canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes encara més amb el frontal que tenen de tren antic. Ah! i conducció automàtica i reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes i un sistema de climatitzacio i de so una miketa mes decent.
... Tot i que potser surt més a compte comprarne de nous
Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el soroll li canviin els ferros del sostre, fagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de parades, li posin sistemes de seguretat (senyals lluminosos marcant sortida, alarmes i desblocatge de portes), posin tambe botonets per obrir portes com els del tram, canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes encara més amb el frontal que tenen de tren antic. Ah! i conducció automàtica i reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes i un sistema de climatitzacio i de so una miketa mes decent.
... Tot i que potser surt més a compte comprarne de nous
EUKibo wrote:Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el soroll
fagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de parades
posin tambe botonets per obrir portes com els del tram
Si és per ficar seients com els originals de les 1000 i es pinten de blanc i blau, d'acord.canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes
encara més amb el frontal que tenen de tren antic.
reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Em sembla que comparteixo les teves onomatopèies.Platanito wrote:EUKibo wrote:Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el sorollfagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de paradesposin tambe botonets per obrir portes com els del tramSi és per ficar seients com els originals de les 1000 i es pinten de blanc i blau, d'acord.canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes
encara més amb el frontal que tenen de tren antic.reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
A veure el tancament d'andanes evitaria accidents,"actos incivicos" i suicidis que implica que molt sovint el metro hagi de tallar un troç de linia.
El soroll em refereixo a que fa molt estruendo, la megafonia de propera parada no s'escolta amb el soroll que foten i has de cridar per parlar
Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
A més a la L4 a l'estiu fa moltissima calor ja que els 1000 es gasten tota l'energia que consumeixen en transformarla en calor, al frenar no retornen energia a la xarxa sino que la transformen en calor i a l'estiu jo almenys evito la L4 o millor dit els 1000 per no anar com un pollo a l'as
I despres ja totes les pijadetes, que a mi m'agraden nous, els trens clàssics son macos en lo seu, es com la casa batllo i el MNAC tots dos son macos en el seu estil, pero el mes modern es sempre mes funcional.
El soroll em refereixo a que fa molt estruendo, la megafonia de propera parada no s'escolta amb el soroll que foten i has de cridar per parlar
Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
A més a la L4 a l'estiu fa moltissima calor ja que els 1000 es gasten tota l'energia que consumeixen en transformarla en calor, al frenar no retornen energia a la xarxa sino que la transformen en calor i a l'estiu jo almenys evito la L4 o millor dit els 1000 per no anar com un pollo a l'as
I despres ja totes les pijadetes, que a mi m'agraden nous, els trens clàssics son macos en lo seu, es com la casa batllo i el MNAC tots dos son macos en el seu estil, pero el mes modern es sempre mes funcional.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
suposo que ets una mica jove, ara mateix dels milcents s'obren dues finestres laterals, abans de la reforma s'obrien totes i cada una de les finestres, i anaven pràcticament sempre obertes, d'aquí les enganxines que hi havia a totes les finestres "ES PELIGROSO ASOMARSE | ES PERILLÓS ABOCAR-SE"EUKibo wrote:¬¬ vale, XD jo ja imagino massa. El que es cert que no favoreixen a la seguritat les finestres aquestes i que entra molt soroll per elles
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Com?
Que tenim muntat què?EUKibo wrote:Tornant als L4 2100 i als L1 6000!!! Alstom entregarà el primer ja en febrer!!! però posali un parell de mesos fins que li acabin de fer proves i tal.... Jo tinc ganes de veure'l jaaaaa ¬¬ ningu no es pot colar a l'ALSTOM i ferli fotos??? ja el deuen tenir gairebé muntat!
Els 6000 els fan a CAF...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
http://www.youtube.com/watch?v=TJjMr0Y923g&NR
Mireu el minut 1:49 d'aquest video, el tren que surt es 6000 sospitos, que n'opineu???
Mireu el minut 1:49 d'aquest video, el tren que surt es 6000 sospitos, que n'opineu???
Porta adalt un teleindicador de destinació, cosa no comuna a TMB, no porta l'espai per posar el número de torn; d'altra banda no és massa ample (fa l'efecte òptic de ser-ho al estar "sobreelevat" i sense les rodes). M'inclino que és un dels germans dels 5000 destinats al metro de Roma.EUKibo wrote:http://www.youtube.com/watch?v=TJjMr0Y923g&NR
Mireu el minut 1:49 d'aquest video, el tren que surt es 6000 sospitos, que n'opineu???