Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Post by pokeroms »

Hola!

Què tal va això?

Ja s'ha vist algún tren de la sèrie 2100 a la L4 un altre cop? :D

Salutacions!
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

EUKibo wrote:quina vergonya que al segle XXI encara quedin aquestes reliquies fent servei normal!! Les 1000 a un museu on se li fagin honors pel seu servei a la ciutat de Barcelona!!!
Voldria recordar que les unitats 1100 encara no han arribat al seu final de vida teòric, que se situaria al voltant de l'any 2010.
Igualment, també cal puntualitzar que la major part de les xarxes de metro del món tenen trens d'aquesta edat o més antics (30 o 40 anys), inclosos països molt més avançats i rics que nosaltres. Això sí, els trens els tenen ben cuidats, no com en el cas de Barcelona on habitualment trens amb 10 anys a l'esquena ja sembla que siguin ferralla :roll:
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Ben dit Wefer.

Les 1100 fins el 2039!!!

Les 1100 efectivament no son tan velles en el mon ferroviari.

Vox
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

¬¬

Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el soroll li canviin els ferros del sostre, fagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de parades, li posin sistemes de seguretat (senyals lluminosos marcant sortida, alarmes i desblocatge de portes), posin tambe botonets per obrir portes com els del tram, canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes encara més amb el frontal que tenen de tren antic. Ah! i conducció automàtica i reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes i un sistema de climatitzacio i de so una miketa mes decent.

... Tot i que potser surt més a compte comprarne de nous
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

EUKibo wrote:Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el soroll
:?:
fagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de parades
:vomit
posin tambe botonets per obrir portes com els del tram
:nono
canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes
Si és per ficar seients com els originals de les 1000 i es pinten de blanc i blau, d'acord.
encara més amb el frontal que tenen de tren antic.
:boig
reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes
:boig :nono :avall :cop :cop :cop :vomit
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Platanito wrote:
EUKibo wrote:Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el soroll
:?:
fagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de parades
:vomit
posin tambe botonets per obrir portes com els del tram
:nono
canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes
Si és per ficar seients com els originals de les 1000 i es pinten de blanc i blau, d'acord.
encara més amb el frontal que tenen de tren antic.
:boig
reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes
:boig :nono :avall :cop :cop :cop :vomit
Em sembla que comparteixo les teves onomatopèies.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

A veure el tancament d'andanes evitaria accidents,"actos incivicos" i suicidis que implica que molt sovint el metro hagi de tallar un troç de linia.

El soroll em refereixo a que fa molt estruendo, la megafonia de propera parada no s'escolta amb el soroll que foten i has de cridar per parlar

Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap

A més a la L4 a l'estiu fa moltissima calor ja que els 1000 es gasten tota l'energia que consumeixen en transformarla en calor, al frenar no retornen energia a la xarxa sino que la transformen en calor i a l'estiu jo almenys evito la L4 o millor dit els 1000 per no anar com un pollo a l'as

I despres ja totes les pijadetes, que a mi m'agraden nous, els trens clàssics son macos en lo seu, es com la casa batllo i el MNAC tots dos son macos en el seu estil, pero el mes modern es sempre mes funcional.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

EUKibo wrote:

Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
:martell1 :callat
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

¬¬ vale, XD jo ja imagino massa. El que es cert que no favoreixen a la seguritat les finestres aquestes i que entra molt soroll per elles
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

EUKibo wrote:¬¬ vale, XD jo ja imagino massa. El que es cert que no favoreixen a la seguritat les finestres aquestes i que entra molt soroll per elles
suposo que ets una mica jove, ara mateix dels milcents s'obren dues finestres laterals, abans de la reforma s'obrien totes i cada una de les finestres, i anaven pràcticament sempre obertes, d'aquí les enganxines que hi havia a totes les finestres "ES PELIGROSO ASOMARSE | ES PERILLÓS ABOCAR-SE"
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

EUKibo wrote:Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
Seria tota una innovació. Ara, ja et dic jo que la gent de mal viure no està per fer tantes cabrioles i en tenen prou amenaçant-te amb una navalla.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Vaaaaaal L'heu agafat amb tirarse per la finestra del 1000 ehhhhh XD
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Mortadel·lo wrote:
EUKibo wrote:

Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
:martell1 :callat
O el que no és el cap :D
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Tornant als L4 2100 i als L1 6000!!! Alstom entregarà el primer ja en febrer!!! però posali un parell de mesos fins que li acabin de fer proves i tal.... Jo tinc ganes de veure'l jaaaaa ¬¬ ningu no es pot colar a l'ALSTOM i ferli fotos??? ja el deuen tenir gairebé muntat!
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

Els 6000 els fa CAF i no Alstom. I Caf no te fàbrica a Catalunya, per tant es dificil tenirlos controlats.
Tot els que surt de Alstom Santa Perpetua esta mes controlat i fotografiat (9000, civias, tramvies de Madrid i Parla, etc...)
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

A les hores, podriem fer excursió a Saragossa o a Beasain, per caçar nous trens, tant 6000 com el que hi hagi :D
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Com?

Post by JaMiRo! »

EUKibo wrote:Tornant als L4 2100 i als L1 6000!!! Alstom entregarà el primer ja en febrer!!! però posali un parell de mesos fins que li acabin de fer proves i tal.... Jo tinc ganes de veure'l jaaaaa ¬¬ ningu no es pot colar a l'ALSTOM i ferli fotos??? ja el deuen tenir gairebé muntat!
Que tenim muntat què? :x

Els 6000 els fan a CAF... ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

http://www.youtube.com/watch?v=TJjMr0Y923g&NR

Mireu el minut 1:49 d'aquest video, el tren que surt es 6000 sospitos, que n'opineu???
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

EUKibo wrote:http://www.youtube.com/watch?v=TJjMr0Y923g&NR

Mireu el minut 1:49 d'aquest video, el tren que surt es 6000 sospitos, que n'opineu???
Porta adalt un teleindicador de destinació, cosa no comuna a TMB, no porta l'espai per posar el número de torn; d'altra banda no és massa ample (fa l'efecte òptic de ser-ho al estar "sobreelevat" i sense les rodes). M'inclino que és un dels germans dels 5000 destinats al metro de Roma.
User avatar
javi82
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 02/05/2005 16:06
Location: L'Hospitalet

Post by javi82 »

EUKibo wrote:Mireu el minut 1:49 d'aquest video, el tren que surt es 6000 sospitos, que n'opineu???
Són els 5000 de Roma
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”