Recordant vells i bells temps

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

Brill 18 i Davida; quan estaveu entrant a Virrei amb el nas aixefat al vidre, era aixó el que veieu, més o menys, no?

Pd: voldria agraïr a en Galdric i en Faristol i a d'altres persones, les fotos tan xules que estant publicant últimament al fòrum. M'agrada tenir trossets del pasat que no he pogut viure i les fotos que publiqueu m'han fet molta il.lusió. ;)
Gràcies.
Attachments
Virrei Amat-3.jpg
Virrei Amat-3.jpg (79.27 KiB) Viewed 2699 times
Last edited by El LLOP on Saturday 20/01/2007 8:54, edited 3 times in total.
BRILL 18
N7
N7

Post by BRILL 18 »

OK LLOP, que bona foto de Virrei, encara que també la recordo quan en lloc de dir Direccion HORTA, deia Direccion Vilapicina, dons ja sabeu que primerament l'original linea II acabava en aquesta estació, per cer la meva quan vivia a Barcelona
Albert
N7
N7

Post by Albert »

Ei, per què no puc veure la foto que ha penjat EL LLOP? No puc fer click enlloc... :'(
faristol
N8
N8

Post by faristol »

Anem a recordar una miqueta mes, amb fotos....

Image

Mes Plaques d'estacions:

Image

I ara plaques de trens:

Image
metring
Administrador

Post by metring »

Ei, EL LLOP, la foto de Virrei és d'abans o després de la reforma per pujar la via de fora, després de l'accident del 74?
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

estic quasi segur que es anterior, però l'accident va ser el 30 d'octubre de 1975.
metring
Administrador

Post by metring »

Sempre em faig la pitx un lio amb el 74 i el 75. Però es va reformar l'estació després de l'accident, no? M'ho va dir gent que ho recordava.
EDC
N3
N3

Post by EDC »

Recuerdo un anden de madera provisional que se instalo en Bordeta linea 1, anden via 1, a causa del comienzo de obras del soterramiento de sta eulalia; el final provisional lo tenia alli.

En las cocheras de sta eulalia habia un colmado para uso de los empleados de la compañia.
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

EDC wrote:Recuerdo un anden de madera provisional que se instalo en Bordeta linea 1, anden via 1, a causa del comienzo de obras del soterramiento de sta eulalia; el final provisional lo tenia alli.
Yo no sólo lo recuerdo, sino que fui usuario habitual, viviendo en Santa Eulalia muy cerca de la Riera Blanca. Por cierto, durante las obras estuvo cortado el paso inferior de vehículos. Cuando se reabrió Santa Eulalia cerró Bordeta.
metring wrote:Sempre em faig la pitx un lio
Una afirmació que em causa estupor venint d'algú com tu! :fuig
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Platanito wrote:
metring wrote:Sempre em faig la pitx un lio
Una afirmació que em causa estupor venint d'algú com tu! :fuig
:):riure:):riure:):riure:)
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”