L'unic GRAFFITI de tren que m'agrada
- faristol
- N8
Tens tota la raó, pero almenys hi ha algu que quan va pintar aixo va tindre una mica mes de sensibilitat al veure el tren d'una altre manera i no una simple firma tonta i dic va tindre perque ja fa anys que aquest mur esta tirat a terra, ho dic perque crec que qui "engüarra" un tren es incapaÇ de reconeixer i pintar un 300.
- faristol
- N8
Ho sento metring, aixo es trobava a un mur dels Jardins mestre Balcells a Gracia pero ja fa anys que van tirar aquest mur a terra, nomes es trova en fotos, mirant-ho be, efectivament les lletres a la 447 son lletges i mala publicitat per els que veiesin axo, pero jo tambe tinc una altre lectura....quan van pintar aixo feia poc que les 446 i 447 estaven en servei, sembla com si fos un rebuig a la modernitat, el 300 esta impecable sense graffiti i amb quasi tots els seus detalls i en canvi la 447 esta graffitejada, be millor que fesin el graffiti en un tren pintat i no a un real, pero a mi el que em va sorprendre es que algu encara s'enrecordes dels 300 i a sobre els pintes.
Pero estic d'acord tren i graffiti no son malauradament molt compatibles.
Pero estic d'acord tren i graffiti no son malauradament molt compatibles.
- Mortadel·lo
- N9
Ignorància! heus ací la prova (foto d'UT435 a TRANVIA.org, observeu la imatge i el text explicatiu):vr wrote:Blasfèmia! Vàren morir amb dignitat a la L3 pintades de verd i cremaPlatanito wrote:Segur que és una 300 i no una 400 de la L1? Pensava que les 300 van acabar la seva vida pintats de blanc-i-blau...
http://www.tranvia.org/modules.php?op=m ... erby=dateD
A més, al full propagandístic de l'última circulació del 300 (Catalunya-Lesseps) al 1988 apareix un frontal dibuixat... en blau i crema.
De totes maneres, els 400 tenien els mateixos colors, ja que és cert que aquest blau té un to verdós, tot i que els cons d'un ull masculí els perceben blaus (les dones segurament veuran un color intermig que fins i tot ja deu tenir nom al seu vocabulari cromàtic).
Last edited by Platanito on Wednesday 24/01/2007 16:10, edited 1 time in total.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Mortadel·lo
- N9
Daltonisme! Per a mi sempre van ser verds, i em vaig fer un fart de viatjar-hi entre 1972 i 1988.Platanito wrote:Ignorància! heus ací la prova (foto d'UT435 a TRANVIA.org, observeu la imatge i el text explicatiu):vr wrote:Blasfèmia! Vàren morir amb dignitat a la L3 pintades de verd i cremaPlatanito wrote:Segur que és una 300 i no una 400 de la L1? Pensava que les 300 van acabar la seva vida pintats de blanc-i-blau...
A més, al full propagandístic de l'última circulació del 300 (Catalunya-Lesseps) al 1988 apareix un frontal dibuixat... en blau i crema.
De totes maneres, els 400 tenien els mateixos colors, ja que és cert que aquest blau té un to verdós, tot i que els cons d'un ull masculí els perceben blaus (les dones segurament veuran un color intermig que fins i tot ja deu tenir nom al seu vocabulari cromàtic).
Last edited by vr on Wednesday 24/01/2007 20:17, edited 1 time in total.
vr wrote:Daltonisme! Per a mi sempre van ser verds, i em vaig fer un fart de viatja-hi entre 1972 i 1988.Platanito wrote:Ignorància! heus ací la prova (foto d'UT435 a TRANVIA.org, observeu la imatge i el text explicatiu):vr wrote: Blasfèmia! Vàren morir amb dignitat a la L3 pintades de verd i crema
LLOP, tu que has vist el 400 a Sagrera i se suposa que porta el mateix color corporatiu de l'època, de quin to el veus? (només s'accepten els colors blau, verd i crema; dones abstenir-se).
- faristol
- N8
Doncs jo el veig blau, el color verd es el que veig a ran del sostre, encara que amb les cameres digitals i monitors no es pot fer molt cas, no hi ha un color intermitg que es el turquesa?
Encara que no feu molt cas, el meu cotxe esta pintat d'un color que es diu "AZUL TOBAGO" i el cotxe es verd per quasi tothom.
Encara que no feu molt cas, el meu cotxe esta pintat d'un color que es diu "AZUL TOBAGO" i el cotxe es verd per quasi tothom.
- Mortadel·lo
- N9
Es que hi ha gent que té tendència a anomenar verd (o gris) un gris verdós, verd a un blau verdós, blau a un verd blavós, blau (o gris) a un gris blavós... Reconec que jo el veig molt més blau del que indica la "mida" RGB, però si estigués a mig camí entre el verd i el groc el veuria verd.
Suposo que tinc l'ull "vago", em deu anar més lent i per això es desplaça cap a l'infrarroig. Els que el veuen verd deuen anar accelerats i el seu món cromàtic es desplaça cap a l'ultravioleta
Suposo que tinc l'ull "vago", em deu anar més lent i per això es desplaça cap a l'infrarroig. Els que el veuen verd deuen anar accelerats i el seu món cromàtic es desplaça cap a l'ultravioleta