Vapor i circulacions especials del 21 al 28 d'Abril

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Vapor i circulacions especials del 21 al 28 d'Abril

Post by davida »

La agencia The Railway Touring Company organitza del 21 al 27 d'abril el següent viatge en tren:
- Dissabte 21: Eurostar a Lilla. TGV a Toulouse.
- Diumenge 22: Mikado Toulouse - Ax-les-thermes, tren regular fins La Tor, Renfe fins a Ribes, Cremallera a Nuria, tren fis a Vic i nit a Cardona
- Dilluns 23: Suria - Port de Barcelona en automotor Man. Visita a Barcelona
- Dimarts 24: Vaport amb la 209 de Martorell a Monistrol i cremallera a Montserrat. Visita per la tarda al museu de Vilanova.
- Dimecres 25: Garrafeta i 5 cotxes Lleida - Pobla de Segur.
- Dijous 26: Ave Zaragoza - Lleida. Visita a Zaragoza. Talgo a San Sebastia.
- Divendres 27: Visita al museu del vapor d'Azpeitia. Tren de vapor i de treball. Autocar fins Hendaya i TGV a Bordeus-
- Dissabte 28: TGV Bordeus - Lille i Eurostar Lilla- Londres.
Preu: 1325 lliures, uns 1800€
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

Només una pregunta:

Ja deixen pujar la garrafeta més amunt de Balaguer, o aniran amb la Yeyé des de Balaguer a La Pobla?

La mikado SNCF a Ax, un MAN a Súria i la garrafeta a La Pobla, són espectacles dignes de ser vistos.

Salut !!
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Post by josep_serre »

Si mires la darrera línia del missatge del davida entendràs el perquè.
genissimon wrote:Només una pregunta:

Ja deixen pujar la garrafeta més amunt de Balaguer, o aniran amb la Yeyé des de Balaguer a La Pobla?
Salut !!
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: Vapor i circulacions especials del 21 al 28 d'Abril

Post by orique »

davida wrote:Talgo a San Sebastia.
D'un pato a un Talgo III, que no les pase ná. :x
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Re: Vapor i circulacions especials del 21 al 28 d'Abril

Post by entfe001 »

orique wrote:D'un pato a un Talgo III, que no les pase ná. :x
Bah, alguns de nosaltres hem canviat d'una 440R via Calaf a un flamant ànec :P
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

El meus ultims Zaragoza - Barcelona encara mes estrambotics:
- AVE S-102 en preferent Zaragoza - Lleida.
- Camell 593 Lleida - Calaf
- 440R Calaf - Torre Baró
En aquest viatge vaig perdre la camara de fotos a Zaragoza Delicias, finalment va apareixer i vaig tornar a Zaragoa Delicias a recuperar la camara amb un viatge mes estrambotic:
- 451 La Llagosta - Granollers
- 440R Granollers- Cerbere
- Rama reversible Cerbere - Toulouse
- Corail Intercities Toulouse - Irun
- Estrella Pio Baroja Irun - Casetas
- Bus substitutori Casetas - Zaragoza Delicias
Jordilar

Post by Jordilar »

Seria un gran present per a mi anar amb un MAN fins al port. Serà possible?

Salut,
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

No entenc el teu missatge. M'ho pots explicar altre cop d'una altra manera?

Que vols dir, que perquè paguen 1800 € per càpita pujaran amb vapor fins a La Pobla de S.?

Entenc que aquest preu és un "tot inclòs" amb tots els bitllets, hotels, menjars, autocars, etc...

Salut !!
josep_serre wrote:Si mires la darrera línia del missatge del davida entendràs el perquè.
genissimon wrote:Només una pregunta:

Ja deixen pujar la garrafeta més amunt de Balaguer, o aniran amb la Yeyé des de Balaguer a La Pobla?
Salut !!
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Pagant, Sant Pere canta.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

Poderoso caballero es Don Dinero

Només una altra pregunta:

Tinc entès que a La Pobla de S. només hi ha dues vies en topall i una agulla que les uneix pel cantó Lleida.

Així, doncs, per invertir la composició de l'ARMF haurà de pujar igualment una Yeyé per fer les maniobres. Es clar que potser també s'obliga a fer-la pujar com a màquina de socors.

Salut !!
orique wrote:Pagant, Sant Pere canta.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Hi havia una agulla entre les dues vies precisament per poder fer aquesta maniobra, el que no recordo és com ha quedat amb les obres que ha fet FGC a la línia.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Està igual. No cal que pugi cap ieié.
El que s'ha suprimit és la tercera via, si bé sembla que pot reimplantar-se.
entfe001 wrote:Hi havia una agulla entre les dues vies precisament per poder fer aquesta maniobra, el que no recordo és com ha quedat amb les obres que ha fet FGC a la línia.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

No estic del tot d'acord amb aquesta afirmació. Si mirem la qunatitat de trens, autocars, hotels que hi intervenen i tenim en compte el nivell de vida anglès no és tant car.

Hem de tenir en compte que la via s'ha renovat, que hi ha nou gestor i que encara no haurà començat la temporada d'incendis.

Crec, a més, que quan algú organitza quelcom de forma seriosa se li obren moltes portes.
josep_serre wrote:Si mires la darrera línia del missatge del davida entendràs el perquè.
genissimon wrote:Només una pregunta:

Ja deixen pujar la garrafeta més amunt de Balaguer, o aniran amb la Yeyé des de Balaguer a La Pobla?
Salut !!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Si no recordo malament, el 4 de maig hi ha visita d'anglesos amb doble tracció de locomotores dièsel de FEVE fins a....Hendaia.

Evidentment passant per l'enllaç d'Ariz-Basauri.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Jordilar

Post by Jordilar »

Hola:

Poc abans del traspás a FGC de la linia de la pobla es va decidir en posar una limitació de 30 a tots els trens de material convencional. Així que els trens amb garrafeta no donaven l'horari i resultàven afectats els trens regulars. Finalment es va decidir -per sentit comú- que la 10800 podia pujar sense aquesta limitació, tot i que fos un tren de material convencional, doncs els pès per eix de la locomotora era inferior al dels automotors Fiat.

Ara bé si be encara hi és aquesta consigna i els anglesos volen pujar amb locomotora de vapor haurán de pujar a 30 i per força tenir que obrir a Circulació Tremp o be saltar-se aquesta limitació i fer marxa normal.
Salut,
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Ja no existeix limitació específica per a locomotores i mercaderies a la línia de La Pobla de Segur, en cap punt.
Les limitacions existents actuals són vàlides per a tot el material i venen determinades per inestabilitats dels talussos en zones de baixa visibilitat. La via està perfecta, almenys des del pas a nivell de Balaguer banda La Pobla :D en amunt.


Jordilar wrote:Hola:

Poc abans del traspás a FGC de la linia de la pobla es va decidir en posar una limitació de 30 a tots els trens de material convencional. Així que els trens amb garrafeta no donaven l'horari i resultàven afectats els trens regulars. Finalment es va decidir -per sentit comú- que la 10800 podia pujar sense aquesta limitació, tot i que fos un tren de material convencional, doncs els pès per eix de la locomotora era inferior al dels automotors Fiat.

Ara bé si be encara hi és aquesta consigna i els anglesos volen pujar amb locomotora de vapor haurán de pujar a 30 i per força tenir que obrir a Circulació Tremp o be saltar-se aquesta limitació i fer marxa normal.
Salut,
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Post by megapauer »

Sense comptar aquest pas a nivell, que tinc un vídeo de com salten els tirafondos gairebé 5 centímetres quan passa el camell...
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

Ja m'heu alegrat el dia. També amb la notícia de la segona agulla a La Pobla de Segur. 8)

Gràcies.

Salut !!
liniadelRipollés wrote:Ja no existeix limitació específica per a locomotores i mercaderies a la línia de La Pobla de Segur, en cap punt.
Les limitacions existents actuals són vàlides per a tot el material i venen determinades per inestabilitats dels talussos en zones de baixa visibilitat. La via està perfecta, almenys des del pas a nivell de Balaguer banda La Pobla :D en amunt.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”