Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc. Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Hola, nois, ara puc campar per internet més tranquila!!!
Si hi han gaires problemes per al dia 24, podem escollir, si ho preferiu, escollim el dia 3 de març. Però ho he de saber avui, eh?
entfe001 wrote:Com he dit abans, no podré saber si el tinc lliure fins d'aquí uns dies.
Si et demanen els noms dels assistents, no m'incloguis. Si només demanen nombre, compta-m'hi (si després no puc venir, quedarà una plaça vacant pel primer que se la pugui apuntar). Si et diuen que som massa gent, descarta'm a mi primer.
En principi, crec que no demanen noms. Ja diré si passa en cas contrari.
M'apunto a la llista alternativa "per si sóna la flauta", tot deixant clar que trobo lògic que es faci el dia 24 i que no es canvii si això impliqués que algú del 24 no pot anar-hi el 3.
Reconec que és complicat coordinar una visita així pel fòrum
Vejam, donaré com a plaç (és que si no, això no tira, tú! ) les 8 del vespre. Si no hi ha una massiva resposta de gent dient que millor el dia 3, ens quedem amb el dia 24, i la quantitat exacta o aproximada (per allò que a última hora faltés algú) per la visita. Toquem fusta!!!!!!!!
De moment, em vaig quedant amb la llista de l'orique, afegint en Trainman i en Serie-1000-metro. Queden 4 hores, 54 minuts per especificar el dia. És que ara s'han posat molt de moda els comptes enrrera
En Negre, les persones que encara no han dit res. En blau, les persones que només poden el 3 de març; i en vermell les persones que poden tant el dia 24 de febrer com el dia 3 de març
Ok, merci per l'actualització. Encara que veig difícil que tothom amb el nom escrit en negre pugui confirmar avui, tandebé sigui així! Time goes by, so slowly...
metring wrote:Ok, merci per l'actualització. Encara que veig difícil que tothom amb el nom escrit en negre pugui confirmar avui, tandebé sigui així! Time goes by, so slowly...
Per lògica, s'hauria de considerar que tota aquesta gent de negre ha votat exclusivament pel dia 24.
Ring ring ring goes the telephone
The lights are on but there's no-one home
Tick tick tock it's a quarter to two
And I'm done
I'm hanging up on you
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Per si de cas, yo comptaria amb un parell o 3 persones per si de cas, millor dir una quantitat elevada i que siguem menys que no alreves. Si ara som 29, doncs dir que som 35 (aprox) (almenys es el q yo faria)
Ben pensat, Denisuko, diré que serem unes 35 persones, en principi. A les hores, diem que el dia 24 de febrer serà la visita. En quan em contestin si va bé el dia, i l'hora de la visita, us ho diré.
A les hores...
Dia 24 a la de 1,....
dia 24 a la de 2...
Adjudicat, dia 24!!!!!!!
PD: ooops, ara veig que el rellotge de l'ordinador va 4 minuts avançats!! Si encara voleu fer una al·legació...
Every little thing that you say or do
I'm hung up
I'm hung up on you
Waiting for your call
Baby night and day
I'm fed up
I'm tired of waiting on you
O millor encara:
Soy La terremoto y vengo de Alcorcón
y hoy estoy aquí de promosión
Te vendo este viedo de aerobi
está pensao ay mi via solo para ti
Niña toma, lista vamo a calentá
suelta el bocata ya.
Ei, ja sé que sóc potser massa barroc explicant-me però pensava que havia quedat clar que el dia 24 no podré anar-hi. Vaja, que no sóc L1 (vermell) sinó L5 (blau). Hauré de fer la visita per erreochoconferència
Coi, ho lamento! Però pensa que, fins que no em donin el vist-i-plau, no es pot confirmar al 100% que hi anirem el dia 24, si serveix d'alguna cosa... És que Deu n'hi do el cacau per organitzar això per fòrum...
Que sí, que sí, que ho entenc, si jo sóc el primer que quan organitza alguna activitat no té més remei que deixar gent fora, perquè és impossible que a tothom li vagi bé el mateix dia. Només ho deia perquè, erròniament, surto en vermell a la llista
(per cert, Jordilar, curiosa elecció, utilitzar el color vermell per la gent que en teoria està "lliure" tots 2 dies)
Be, un altre dia sera, acabo de arribar a casa de treballar i no he pogut votar en el compte enrere ni posar-me en la "llista alternativa", jo el 24 sere a Madrid fent fotos de cotxes, encara que mes m'hagues agradat fer-ne a les cotxeres i coneixer-vos, almenys feu forÇa fotos.... sobretot dels 300!!!! a la propera si que si!!!
Llista del 24 wrote:
1- aim
2- aim (acomp A)
3- BCN Término
4- davida
5- Fantito 6- Jordilar
7- metring
8- mikado
9- mikado (acomp A)
10- mikado (acomp B)
11- Pere
12- pokeroms
13- Trenscat
14- UT596001
15- Wefer 16- JaMiRo! 17- JaMiRa!
18- victorcasta
19- victorcasta (acompanyant)
20- Mortadel·lo
21- Mortadel·lo (acompanyant)
22- orique
23- orique (acompanyant 24- Trainman
25- Serie-1000-metro 26- Denisuko 27- Denisuko (2)
28- Andy Capp (acompanyant 1 d'en Fran-Ikarus)
29- James Capp (acompanyant 2 d'en Fran-Ikarus)
30- Manuel Semanaz (acompanyant 3 d'en Fran-Ikarus)
Els extres que podrien si es canviés al 3/3:
X1- Platanito
X2- Fran-Ikarus
Supleixo la meva absència amb tres amics, arqueros, autobuseros i metristes, tots tres, amb l'única carència de que no tenen usuari registrat aquí (em sembla ) M'he inventat uns nicks per a l'ocasió. Han confirmat el seu interès i disponibilitat el dia 24.
Bé, els que no podem el 24, si al final poguessim, ja agafarem els forats que acostumen a quedar conforme s'acosta la data (aquestes llistes acostumen a minvar).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.