5 empreses gestionaran l'estació d'autobusos nova de Lloret

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

5 empreses gestionaran l'estació d'autobusos nova de Lloret

Post by trainman »

Cinc empreses gestionaran l'estació d'autobusos nova de Lloret de Mar



O.M.. Lloret de Mar.
El Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat va fer pública ahir la concessió de la gestió de l'estació d'autobusos nova de Lloret a la unió temporal d'empreses constituïda per Barcelona Bus, Autocars R. Mas, Coetbus, Teisa i Sarfa. Aquestes empreses gestionaran durant deu anys la nova infraestructura, per on passen cada any prop de dos milions de passatgers i que acull 22 línies de transport comarcals i també d'àmbit estatal i internacional, amb connexions amb països com ara França, Itàlia o Alemanya. Les obres de construcció de la nova estació es van començar el maig del 2005, i es preveu acabar-les aquest pròxim mes de maig. L'objectiu és adaptar-la a les noves necessitats dels usuaris, així com modernitzar les instal·lacions i els serveis. A més a més, també s'aprofitaran els treballs per urbanitzar l'entorn de l'estació, crear espai per a una parada de taxis i construir un aparcament soterrat per a 188 vehicles entre cotxes i motos.

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2249609
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Teisa a Lloret????? És curiós, això de les gestions de les estacions de busos. La de Terrassa, tot i que qui més la usa és TGO, és gestionada per Sarbus. I que Teisa gestioni (en part) la de Lloret tot i que no hi tenen cap servei, m'extranya...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: 5 empreses gestionaran l'estació d'autobusos nova de Llo

Post by genissimon »

Serveis d'aquestes empreses des de Lloret:

- Barcelona Bus: Grup Sagalés: Lloret - Aeroport Girona-Costa Brava, servei compartit amb R. Mas i Sarfa.
- Autocars Rafael Mas: Lloret - Vidreres - Girona. I Lloret - Aeroport Girona-Costa Brava, compartit amb Barcelona Bus i Sarfa.
- Teisa: Lloret - Olot.
- Sarfa: Grup Sarbus: Lloret - Barcelona. Lloret - Palafrugell i Lloret - Cadaqués a l'estiu. I Lloret - Aeroport Girona-Costa Brava, compartit amb Barcelona Bus i R. Mas.

- Coetbus: Algú sap qui són?

Si me'n deixo alguna, si us plau me la dieu. Gràcies.

Salut !!
trainman wrote:Cinc empreses gestionaran l'estació d'autobusos nova de Lloret de Mar

[...]a la unió temporal d'empreses constituïda per Barcelona Bus, Autocars R. Mas, Coetbus, Teisa i Sarfa.[...]
Last edited by genissimon on Monday 29/01/2007 13:22, edited 1 time in total.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Ja m'ho pensava, després d'haver posat el missatge, que Teisa tindria alguna línia tipus Lloret - Olot. I t'has deixat Coettbus...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

Ja està posada la pregunta, ja que de Coetbus no n'havia sentit parlar mai.

Salut !!
aarongilp wrote:Ja m'ho pensava, després d'haver posat el missatge, que Teisa tindria alguna línia tipus Lloret - Olot. I t'has deixat Coettbus...
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Coetbus creo que hace en verano refuerzos para Sarfa

Saludos
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

I Pujol?
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Pujol no deu formar part de l'administració de la nova estació de busos, tot i ser la concessionària dels serveis urbans...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

Urbans de Lloret, urbans de Blanes, interurbans entre ambdues, amb Tossa de Mar i amb l'estació renfe de Blanes.

Salut !!
aarongilp wrote:Pujol no deu formar part de l'administració de la nova estació de busos, tot i ser la concessionària dels serveis urbans...
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: 5 empreses gestionaran l'estació d'autobusos nova de Llo

Post by genissimon »

Diari de Girona, 21 de febrer de 2013 wrote: Pujol porta al jutjat el concurs de l´estació d´autobusos de Lloret

L'empresa vol que es declari nul·la una resolució que canvia les condicions i que s'adjudiqui de nou

21.02.2013 | 00:00

LLORET DE MAR | JORDI VERA L'empresa Transports Pujol va anunciar ahir que interposarà un contenciós administratiu perquè s'anul·li una resolució de la Generalitat, a través de la qual es modifiquen les tarifes i les taxes previstes en el concurs que es va fer per gestionar l'estació d'autobusos de Lloret de Mar. La companyia demana, a més, que es faci un nou concurs públic, perquè considera que les condicions del primer s'han modificat massa.

El concurs per gestionar l'estació d'autobusos de Lloret es va fer el 2007 i el va guanyar una UTE formada per Sarfa, Coett bus, Transports Elèctrics, Autocars R. Mas i Barcelona Bus. El juny de 2012, però, el departament de Territori i Sostenibilitat va elaborar una resolució que modificava les condicions del concurs amb l'objectiu "de restablir l'equilibri econòmic del contracte". I en aquesta es feien un seguit de canvis, dels quals Transport Pujol no hi estaria d'acord.

Segons va exposar Transports Pujol, la conselleria va acordar en la resolució que "es perdonés" a l'empresa explotadora 375.000 euros en taxes que segons el concurs havia de pagar a la Generalitat i també s'hauria demanat a l'Ajuntament que no cobrés més de 325.000 euros en taxes, segons assegura Pujol. També s'hauria aprovat que la Generalitat "donés a l'empresa 498.196 euros de diners públics per compensar la totalitat de les pèrdues que l'empresa diu que ha tingut en tres anys i mig" i, a més, es va aprovar una pujada de les tarifes que haurien de pagar els usuaris i les empreses que utilitzen la terminal. Transports Pujol ha calculat que tant usuaris com companyies hauran de pagar 644.850 euros més que si s'apliquessin les condicions amb que es va adjudicar el concurs el 2007.

Així, Transports Pujol defensa que s'hauria de fer un nou concurs, perquè s'han modificat les condicions. "Tot i que aquestes noves condicions no tenen res a veure amb les del concurs adjudicat i que amb aquestes rebaixes d'impostos i puja de tarifes molta gent concursaria, no es farà un nou concurs", manifesta Pujol en un comunicat, i afegiex: "És a dir, es garanteix a l'empresa que pot tenir un contracte totalment nou i amb beneficis sense que la competencia pugui optar a que li adjudiquin".

Transports Pujol destaca també en el comunicat que "no ha demanat el canvi de cànon i no està d'acord amb la pujada efectuada". I, a més, "considera que no existeixen justificacions que permetin perdonar aquests pagaments i posar unes tarifes que multipliquen cinc vegades les màximes adjudicades".

Per tot plegat, Transports Pujol ha decidit interposar un contenciós perquè "es declari nul·la la resolució" que modifica les condicions del concurs, "es retornin els diners públics, es paguin les taxes, es retorni el preu dels bitllets al que pertoca i es faci un nou concurs".
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”