112 + 111 a FGC, dubte que tinc
- Estrella_de_Galicia
- N6
- Posts: 288
- Joined: Thursday 02/02/2006 17:28
- Location: /dev/null
- Contact:
112 + 111 a FGC, dubte que tinc
Pregunta que faig:
avui he vist passar una 112 que portaba a una 111, anaven juntes eran sobre les 17.30 (jo estava a la bonanova) i voldria saber si aquesta extranya composició es per potar les unitats per prepararles per les hores puntes o simplement per reparar la 111?
Prepararles vui dir, per exemple deixar-ne la 111 a Rubi y la 112 continuar fins a Terrassa.
A veure si em podeu aclarir aquest dubte.
Gracias
avui he vist passar una 112 que portaba a una 111, anaven juntes eran sobre les 17.30 (jo estava a la bonanova) i voldria saber si aquesta extranya composició es per potar les unitats per prepararles per les hores puntes o simplement per reparar la 111?
Prepararles vui dir, per exemple deixar-ne la 111 a Rubi y la 112 continuar fins a Terrassa.
A veure si em podeu aclarir aquest dubte.
Gracias
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
En un principi es va pensar explotar el cremallera de Montserrat amb trens directes de Barcelona fins el Monastir, circulant per adherencia fins a Monistrol Vila i amb cremallera fins al dalt. Per motius que desconec finalmente es va decidir explotar-la amb transbord a Monistrol.
Segons sembla es va arribar a fer estudis o projectes per solicitar la serie 212 per aquest servei directe, pero mai van arribar a fer-se.
Segons sembla es va arribar a fer estudis o projectes per solicitar la serie 212 per aquest servei directe, pero mai van arribar a fer-se.
Segons diu el nostre líder Oh Gran Wefer a la Pàgina Mare (http://www.wefer.com/w5/fgc/fgc8000.htm), les hereves dels 211 havien de ser els 212, fets a imatge i semblança dels 112. Si això és una errada del Wefer i el que dieu és cert, caldria investigar el tema i aconseguir més dades de la nonata sèrie 212.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Sí, home! I oblidar així aquesta tradició tan nostrada? Aquells 25 anys amb 4 línies de metro sense L2, aquests ja veurem quants amb L11 però sense L9 ni L10, aquesta R10 sense R8 ni R9, aquesta sèrie 9000 de TMB sense sèries 7000 ni 8000 i la 6000 vés a saber quan...Jordilar wrote:I no es podrien haver anomenat les 213 com a 212 i tot el que ve després que vagi seguint la succesió?
Això també es bastant de moda en la nomenclatura de l'ATM...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Segons tinc entes, un projecte preveia una unitat apte per circular per adherencia a una velocitat elevada (com les 213 suposo...) i apte per circular per cremallera. Ja se sap que les coses rares son MOLT cares.davida wrote:En un principi es va pensar explotar el cremallera de Montserrat amb trens directes de Barcelona fins el Monastir, circulant per adherencia fins a Monistrol Vila i amb cremallera fins al dalt. Per motius que desconec finalmente es va decidir explotar-la amb transbord a Monistrol.
Segons sembla es va arribar a fer estudis o projectes per solicitar la serie 212 per aquest servei directe, pero mai van arribar a fer-se.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Les 211 i les 213 són acobables i de fet es va invertir per modificar l'enganxall de les 211 per a fer-ho possible.
Altra cosa és que la composició sigui horrorosa i no ho facin en servei comercial.
Jo el que tinc ganes de veure és un STADLER groc acoblat a un autèntic tren groc.
Altra cosa és que la composició sigui horrorosa i no ho facin en servei comercial.
Jo el que tinc ganes de veure és un STADLER groc acoblat a un autèntic tren groc.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
I després de P3, se saltarien P4 i aniria directament a P5, igual que amb el nom de les línies.EUKibo wrote: XDDD Es veritat aquí tenim la cultura d'anant-nos saltant els numeros... si es que... Al senyor Nadal l'haurem d'enviar a P3 a que torni a aprendre el numeros i a veure si aixi s'espavila una mica més i s'encarrega de tirar endavant el transport public d'una manera mes eficient
A quin Nadal ???EUKibo wrote:XDDD Es veritat aquí tenim la cultura d'anant-nos saltant els numeros... si es que... Al senyor Nadal l'haurem d'enviar a P3 a que torni a aprendre el numeros i a veure si aixi s'espavila una mica més i s'encarrega de tirar endavant el transport public d'una manera mes eficient
Perque amb la "chollocultura del hermaneo" tenim Nadals a dojo, Maragalls a dojo i Carods a dojo. I almenys en transport ningú ha demostrat solvència contrastada