112 + 111 a FGC, dubte que tinc

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
User avatar
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Posts: 288
Joined: Thursday 02/02/2006 17:28
Location: /dev/null
Contact:

112 + 111 a FGC, dubte que tinc

Post by Estrella_de_Galicia »

Pregunta que faig:

avui he vist passar una 112 que portaba a una 111, anaven juntes eran sobre les 17.30 (jo estava a la bonanova) i voldria saber si aquesta extranya composició es per potar les unitats per prepararles per les hores puntes o simplement per reparar la 111?

Prepararles vui dir, per exemple deixar-ne la 111 a Rubi y la 112 continuar fins a Terrassa.

A veure si em podeu aclarir aquest dubte.

Gracias
Saludos

Pedro Aguilar
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Has tingut sort, aquesta composició només l'he vista un cop. Normalment és per avaria d'una unitat.

Un cop vaig tenir el plaer de veure 112 + Brill en quedar-se tirat aquest entre Baixador i les Planes.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Jordilar

Post by Jordilar »

Hi ha una foto a Tranvía Portal d'una 112 + 111 als antics tallers de Sarrià. L'autor de la foto és el que ha escrit el missatje de dalt :D :)
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Una 211+213 m'imagino que no ès podrà.Encara que si una 111+112 poden acoblar-se,potser una 211+213.........,peró ho dubto.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Ja que esmentem les sèries de FGC, algú sabria explicar per què es va saltar de la 211 a la 213? Es a dir, per què no hi ha una 212?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Jo tinc una teoria i és que les UT 212 havien de ser les del Cremallera de Montserrat.

Però això és una teoria. :)
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

En un principi es va pensar explotar el cremallera de Montserrat amb trens directes de Barcelona fins el Monastir, circulant per adherencia fins a Monistrol Vila i amb cremallera fins al dalt. Per motius que desconec finalmente es va decidir explotar-la amb transbord a Monistrol.
Segons sembla es va arribar a fer estudis o projectes per solicitar la serie 212 per aquest servei directe, pero mai van arribar a fer-se.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Segons diu el nostre líder Oh Gran Wefer a la Pàgina Mare (http://www.wefer.com/w5/fgc/fgc8000.htm), les hereves dels 211 havien de ser els 212, fets a imatge i semblança dels 112. Si això és una errada del Wefer i el que dieu és cert, caldria investigar el tema i aconseguir més dades de la nonata sèrie 212.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Jordilar

Post by Jordilar »

I no es podrien haver anomenat les 213 com a 212 i tot el que ve després que vagi seguint la succesió?

Això també es bastant de moda en la nomenclatura de l'ATM...
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Jordilar wrote:I no es podrien haver anomenat les 213 com a 212 i tot el que ve després que vagi seguint la succesió?

Això també es bastant de moda en la nomenclatura de l'ATM...
Sí, home! I oblidar així aquesta tradició tan nostrada? Aquells 25 anys amb 4 línies de metro sense L2, aquests ja veurem quants amb L11 però sense L9 ni L10, aquesta R10 sense R8 ni R9, aquesta sèrie 9000 de TMB sense sèries 7000 ni 8000 i la 6000 vés a saber quan...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

XDDD Es veritat aquí tenim la cultura d'anant-nos saltant els numeros... si es que... Al senyor Nadal l'haurem d'enviar a P3 a que torni a aprendre el numeros i a veure si aixi s'espavila una mica més i s'encarrega de tirar endavant el transport public d'una manera mes eficient
marcel
N7
N7
Posts: 399
Joined: Monday 02/05/2005 18:35

Post by marcel »

davida wrote:En un principi es va pensar explotar el cremallera de Montserrat amb trens directes de Barcelona fins el Monastir, circulant per adherencia fins a Monistrol Vila i amb cremallera fins al dalt. Per motius que desconec finalmente es va decidir explotar-la amb transbord a Monistrol.
Segons sembla es va arribar a fer estudis o projectes per solicitar la serie 212 per aquest servei directe, pero mai van arribar a fer-se.
Segons tinc entes, un projecte preveia una unitat apte per circular per adherencia a una velocitat elevada (com les 213 suposo...) i apte per circular per cremallera. Ja se sap que les coses rares son MOLT cares.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Les 211 i les 213 són acobables i de fet es va invertir per modificar l'enganxall de les 211 per a fer-ho possible.

Altra cosa és que la composició sigui horrorosa i no ho facin en servei comercial.

Jo el que tinc ganes de veure és un STADLER groc acoblat a un autèntic tren groc.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

EUKibo wrote: XDDD Es veritat aquí tenim la cultura d'anant-nos saltant els numeros... si es que... Al senyor Nadal l'haurem d'enviar a P3 a que torni a aprendre el numeros i a veure si aixi s'espavila una mica més i s'encarrega de tirar endavant el transport public d'una manera mes eficient
I després de P3, se saltarien P4 i aniria directament a P5, igual que amb el nom de les línies. :D :D
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

EUKibo wrote:XDDD Es veritat aquí tenim la cultura d'anant-nos saltant els numeros... si es que... Al senyor Nadal l'haurem d'enviar a P3 a que torni a aprendre el numeros i a veure si aixi s'espavila una mica més i s'encarrega de tirar endavant el transport public d'una manera mes eficient
A quin Nadal ???

Perque amb la "chollocultura del hermaneo" tenim Nadals a dojo, Maragalls a dojo i Carods a dojo. I almenys en transport ningú ha demostrat solvència contrastada
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

EUKibo wrote:Al Nadal d'aquest video:

http://www.youtube.com/watch?v=ZhwFLH2__r4
I aquest de la foto, és el "Tete Nadal" que dirian els del Minoria Absoluta , Secretari de Mobilitat de la Generalitat.
Attachments
MANELNADAL1.jpg
MANELNADAL1.jpg (78.79 KiB) Viewed 3072 times
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

ah! no sabia que eren tetes, vaja vaja...
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

liniadelRipollés wrote:Jo el que tinc ganes de veure és un STADLER groc acoblat a un autèntic tren groc.
Crec que pereferiries veure la maniobra d'acoblament :D
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”