Sèrie 9000 en circulació!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Mortadel·lo wrote:ah, i una cosa que m'agrada dels 9000 és que tot i que tenen l'absurda barra davant de les portes, en tenen una altra al mig des seients, així que són una mica més "habitables" que els 5000
Si et refereixes a la barra central, va bé per agafar-se a les hores punta si no vols fer un remake d'un anunci de l'ONCE de fa un temps...
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Per cert, sobre el tema de les frenades, avui he agafat el 9013-9014-9504-9015-9016, i el soroll de la frenada no era gens bo...
Alacreu
N4
N4
Posts: 64
Joined: Monday 05/06/2006 10:21
Location: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Post by Alacreu »

El dissabte anterior vaig agafar per primera vegada un 9000, va ser el 9001 - 9004 i les portes de vidre de les cabines s'anaven obrint amb el vaivé del tren, quan frenava i accelerava. Em vaig quedar alucinat de veure que les portes s'obrissin amb tanta facilitat.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Munteu a una CAFetera...

Post by JaMiRo! »

Ep, si no us agraden els 9000s, deixeu-los passar i munteu a una CAFetera... :) :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: Munteu a una CAFetera...

Post by pokeroms »

JaMiRo! wrote:Ep, si no us agraden els 9000s, deixeu-los passar i munteu a una CAFetera... :) :D
A mi si m'agrada els 9000s, l' unic que no m'agrada es la separació (mampara) que hi ha entre la cabina i els vagons :(

Salutacions!
User avatar
Izo
N6
N6
Posts: 186
Joined: Thursday 20/07/2006 22:37
Location: Piera, Montserratí

Post by Izo »

Ara que es comenta això de les mampares dels 9000s... Tots sabem que a la L9 els trens aniran sense conductor, pero fa poc vaig sentir que, tot i això, als 9000s de la L9 no els hi treuran les mampares i, simplement, els trens aniran amb la cabina buida. Jo sempre he pensat que als 9000s de la L9 els treurien les mampares i la cabina i enlloc d'allò hi posarien seients o ho deixarien buit, per estar's-hi dret.

Què doncs, com serà el tema?
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Als paisos civilitzats fan els metros nous sense cabina davant i perque la gent hi pugui estar i veure per la finestra, a més acceleren molt mes ràpid que els nostres. A més a l'estar mecanitzat poden treballar sense fastidiar a cap treballador per nadal, cap d'any, diumenges...
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Avui a Paral.lel cap a les 18:57 he vist el 9009-9005????
PS:Nomès m'he fixat en la nimeració 9009,ja que anava dintre d'n 3000 de la L3 direcció Plaça Espanya.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

EUKibo wrote:...a l'estar mecanitzat poden treballar sense fastidiar a cap treballador per nadal, cap d'any, diumenges...
Home, fastidiaran als treballadors que estiguin al centre de control :)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
javi82
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 02/05/2005 16:06
Location: L'Hospitalet

Post by javi82 »

Izo wrote:Ara que es comenta això de les mampares dels 9000s... Tots sabem que a la L9 els trens aniran sense conductor, pero fa poc vaig sentir que, tot i això, als 9000s de la L9 no els hi treuran les mampares i, simplement, els trens aniran amb la cabina buida. Jo sempre he pensat que als 9000s de la L9 els treurien les mampares i la cabina i enlloc d'allò hi posarien seients o ho deixarien buit, per estar's-hi dret.

Què doncs, com serà el tema?
Image

Image

Image
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Info

Post by JaMiRo! »

hola!

Ja ho vaig comentar però cap problema per tornar-ho a dir. Quan les 9000s vagin en mode ATC (sense conductor), caldrà canviar la seva configuració retirant la cabina, substituïnt-la per seients i per una porta d'emergència frontal en cas d'evacuació. 8)

Bé, això és la teoria, altra cosa és la pràctica. Ja veurem què voldrà TMB. :roll:

Per cert, avui hi havia un tren llest aquí a Santa Perpètua per baixar al Triangle Ferroviari. Aquest tren incorporava la unitat 9033 (cotxe amb cabina). ;)

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Post by 437.001 »

A mi no m´agradaria que no es pogués tenir l´opció de circular amb conductor.
Més que res per si de cas.
De fet, a mí m´agradaria que els 9000 es quedéssin com estan, i que la L9 fos sense mampares.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

437.001 wrote:A mi no m´agradaria que no es pogués tenir l´opció de circular amb conductor.
Més que res per si de cas.
Ni crec que la perdin, el que passa és que en funcionament normal els controls de conducció estaran amagats.

Si fes falta, fins i tot els funiculars de Vallvidrera i Montjuïc podrien anar amb maquinista. L'únic "inconvenient" és que haurà de treballar de peu.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Vaig llegir en una nota tecnica dels 9000 que hi ha un pupitre de conducció amagat en aquests armaris grisos que hi ha sota el parabrisa que es pot treure en cas de que sigui necessari. En quan a lo d'anar de peu, em sembla que es pot evitar si de la part de baix hi surt un seient retractil (potser fins i tot hi es).
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Ecomobisostrans wrote:Vaig llegir en una nota tecnica dels 9000 que hi ha un pupitre de conducció amagat en aquests armaris grisos que hi ha sota el parabrisa que es pot treure en cas de que sigui necessari. En quan a lo d'anar de peu, em sembla que es pot evitar si de la part de baix hi surt un seient retractil (potser fins i tot hi es).
Doncs compte amb això, no sigui que, quan els 9000 vagin sense cabina, algún "espontani" l'obri i faci el "fitipaldi" amb el tren! :x
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Ecomobisostrans wrote:En quan a lo d'anar de peu, em sembla que es pot evitar si de la part de baix hi surt un seient retractil (potser fins i tot hi es).
Clar que hi és, home! De fet, també és ejectable, de manera que si el conductor veu que va a xocar, el pot apretar, i llavors el sostre s'obre automàticament, evidentment amb una mica d'angle perquè no s'estampi contra el tercer carril, i el conductor salva la pell.





:P
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

No ho entenc, aixo. Que el pot apretar? Cap a on? I que significa ejectable?
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

no doy crédito a mis ojos :osti
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

:D
xD
:riure
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Clar, com que no heu explicat que ha de dur casc per no estampar-se contra el sostre del túnel...

:riure :martell1
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”