Passeig per alguna cotxera del FMB

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.

Quina cotxera del FMB us ve de gust visitar? Si us plau, responeu només si teniu previst venir.

Can Boixeres ( algunes fotos a http://www.barnametro.org/cotcanboixeres.htm )
2
5%
Sagrera
2
5%
Santa Eulàlia
0
No votes
Sant Genís
0
No votes
Triangle Ferroviari (algunes fotos a http://www.barnametro.org/cottriangleferroviari.htm )
37
84%
Vilapicina
3
7%

Total votes: 44

U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

trainman wrote:¿Y cómo se llega hasta allí en transporte público desde Fabra i Puig?
Amb el 36, que s'agafa davant l'Hipercor (publicitat??) i té una parada, on està l'orien i final del 33, al carrer Jaume Brossa, per on es pot entrar.
Jordilar

Post by Jordilar »

Sobre les fotos, quan vaig estar a Can Boixeres no van posar cap tipus de dificultat per realitzar-ne.

Salut,
Vox
N8
N8

Re: Me Too, e?

Post by Vox »

bitxofo wrote:Com és que no m'heu dit res ni apuntat!!
:(
0. BiTXOFO
1- aim
2- aim (acomp A)
3- BCN Término
4- davida
5- Fantito
6- Jordilar
7- metring
8- mikado
9- mikado (acomp A)
10- mikado (acomp B)
11- Pere
12- pokeroms
13- Trenscat
14- UT596001
15- Wefer
16- JaMiRo!
17- JaMiRa!
18- victorcasta
19- Mortadel·lo
20- Mortadel·lo (acompanyant)
21- orique
22- orique (acompanyant
23 Trainman
24- Serie-1000-metro

25- Denisuko
26- Denisuko (2)
27- Andy Capp (acompanyant 1 d'en Fran-Ikarus)
28- James Capp (acompanyant 2 d'en Fran-Ikarus)
29- Manuel Semanaz (acompanyant 3 d'en Fran-Ikarus)
30- Josep Serre
31- malba
32- trensct
33- Vox (+ acompanyant)
:D
JO ViNC!!
;)
VOX, el Vallesà i altres foraires tenen el meu mòbil.
8)
Et vaig enviar un mail a la teva direcció de hotmail!! (el privat d'SCC el tens a tope :D).

Gran moment aquest, gràcies metring!!

Vox
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

metring wrote:De res, per la meva part, però dono el meu reconeixement a en JaMiRo, que va ser qui va tenir l'iniciativa :master :master :master
Tot i quedar a les 8:30, l'ocasió bé la mereix, oi? ;)
Sobre fotografies, només podem esperar a veure què ens diuen el dia de la visita, si ens deixen o no.
Si al final fossim més de 35, suposo que no impediran l'entrada a ningú! :D , però espero que no hi hagin baixes, o al menys, les mínimes possibles, sino tierra trágame!! :oops:
Tu no pateixis que ja intentarem dur suplents si cal :D
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Ja veurem com m'ho monto per estar tan d'hora a Barcelona!!!

Un altre dia que tocarà sortir a les 5 del matí... (a Castellar no hi ha bus de 5 a 8 del matí els dissabtes, diumenges i festius).
Last edited by UT596001 on Thursday 01/02/2007 16:11, edited 1 time in total.
Albert
N7
N7

Post by Albert »

metring wrote:De res, per la meva part, però dono el meu reconeixement a en JaMiRo, que va ser qui va tenir l'iniciativa :master :master :master
Tot i quedar a les 8:30, l'ocasió bé la mereix, oi? ;)
Sobre fotografies, només podem esperar a veure què ens diuen el dia de la visita, si ens deixen o no.
Si al final fossim més de 35, suposo que no impediran l'entrada a ningú! :D , però espero que no hi hagin baixes, o al menys, les mínimes possibles, sino tierra trágame!! :oops:
Jo no he dit res perquè estit "lesionat" i no sabia si ja podria anar-hi. De totes maneres, si hi han baixes i ja estic d'alta un altre cop jo omplo un dels buits gustosament.
metring
Administrador

Post by metring »

Hola de nou! Bueno, manquen 23 dies per l'esdeveniment. Tranquils, no posaré un missatge diari, per anar descomtant el temps! :)
Una cosa si: avui m'han dit que no ens excedim gaire de la xifra de 35 persones. És a dir, si venen 2 o 3 més, no passa res, però, dient una exageració, si vinguessin 100 persones, no les podrien deixar passar totes. Vaja, que no ens passem de molta gent, ja que compten amb un número determinat, però no crec que això arribi a pasar.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Atención, señores... (en el culo tengo flores, y de todos los colores, que dèiem de nens), autèntic imprevist (o millor dit cosa previssible que no vaig preveure), i "arresulta" que no puc organitzar la sortida erreochera el dia 24 on tenia previst i preparat :(

Això pot voler dir dues coses:
1 - Que la farem un altre dia -> Puc anar al Triangle ;)
2 - Que la farem el 24 a un altre lloc -> No podria anar al Triangle

Quan sàpigui alguna cosa (en pocs dies! perquè he d'avisar els socis erreotxers, clar) us ho dic.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
bitxofo
N7
N7

Re: Confirmat!!!!

Post by bitxofo »

metring wrote:Bueno, nois, ja tot està dat i beneït. Confirmat que la visita serà el dia 24 de febrer!!!!! :festa :anim )))2 )))3 )))

La concentració es farà davant les oficines del Triangle, a l'edifici blau, a les 9 del matí :D :D :D
Si US PLAU:

Digueu l'adreça exacta per cercar-la a un plànol!
;)
Moltes mercès d'antuvi!!
Visca el metro!!
UT596001
N10
N10

Re: Confirmat!!!!

Post by UT596001 »

bitxofo wrote:
metring wrote:Bueno, nois, ja tot està dat i beneït. Confirmat que la visita serà el dia 24 de febrer!!!!! :festa :anim )))2 )))3 )))

La concentració es farà davant les oficines del Triangle, a l'edifici blau, a les 9 del matí :D :D :D
Si US PLAU:

Digueu l'adreça exacta per cercar-la a un plànol!
;)
Moltes mercès d'antuvi!!
¿Neccesites buscar el triangle Ferroviari a un plànol?

Les cotxeres de TMB estan en el vèrtex esquerre inferior del triangle, és a dir, on la C1 i la C2 se separen més endavant de la Sagrera, i quan la C1 reb per l'esquerra el ramal que ve de Sant Andreu Comtal.
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

Permeteu-me un consell: si sou aprensius, quan estigueu dintre les cotxeres, no mireu cap amunt. :o
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Us posso fotos aeries i planol de BCN amb la localització de Triangle.
Attachments
guia 1.gif
guia 1.gif (49.5 KiB) Viewed 5072 times
TMB__COCHERAS TRIANGLE_2.JPG
TMB__COCHERAS TRIANGLE_2.JPG (271.91 KiB) Viewed 3993 times
Jordilar

Post by Jordilar »

Sembla que les estacions que em venen bé i que queden més a prop son Verneda i La Pau.

Salut,
metring
Administrador

Post by metring »

El LLOP wrote:Permeteu-me un consell: si sou aprensius, quan estigueu dintre les cotxeres, no mireu cap amunt. :o
Mmm, i això, per què? :nose
faristol
N8
N8

Post by faristol »

Hi ha algun 1000 penjat al sostre? al estil jugadors de Basket que quan es retiren els hi penjen al sostre la samarreta?
JaMiRo!
N10
N10

Verneda, 8:30?

Post by JaMiRo! »

Hola!

Quedem tots plegats a les 8:30 a l'únic vestíbul de Verneda? És l'estació que, al meu parer, queda més accessible des de les cotxeres. ;)

Per cert, finalment vindré jo però no pas la JaMiRa!, li fa mandra aixecar-se d'hora per veure coses del Metro. A mi no... :D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
TramviaBlau
N6
N6

2 visitants mes de darrera hora

Post by TramviaBlau »

AAAAAAHHHHHHHH!!!!!.....per cuestions de feina (m´han tret internet) i personals, no he visitat el forum en molt de temps i ara em trobo amb aixo.....demano, suplico poder anar amb una acompanyant, ja estaba apuntat a la primera llista i se que arribo tard....pero no puc deixar d´anar.....pot ser???...CONFIRMO ASISTENCIA DE TOTES , TOTES....

Escric desde un ordinador de la biblioteca i no puc adjuntar la llista modificada, demano que em poseu a mi + 1 acompanyant...........i moltes felicitats per haber aconseeguit la visita
machervi
N2
N2

Post by machervi »

Hola a tothom acabo de veure que al final es podrà anar a les cotxeres del triangle, voldria saber si encara podria venir una persona mes? veig que es pel mati a les 9 pero voldria saber a quina hora mes o menys acabaria la visita que jo treballo aquell dia per la tarda (a les 14:30 he d'estar a zona franca), gracies
wefer
Administrador

Post by wefer »

Metring, afegeixo una altre pregunta a les plantejades: quina part de les cotxeres ens faràs visitar? Tot, o només la part del metro?
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Verneda, 8:30?

Post by Fran-Ikarus »

JaMiRo! wrote:Quedem tots plegats a les 8:30 a l'únic vestíbul de Verneda? És l'estació que, al meu parer, queda més accessible des de les cotxeres. ;)
Tant el bus 33 com el 36 us deixen a la mateixa porta de la cotxera...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”