Noves enganxines al metro
Noves enganxines al metro
A TMb li agrada remarcar les coses noves amb enganxines. Un cas és la típica enganxina en forma "d'estrella" amb el NOU ben gros que hi ha als autobusos nous i als 9000. Ara arriba el torn als vidres nous. Aquest matí he agafat un 4000 a Navas i he notat que hi havien més enganxines de lo normal als vidres, en aquest cas dues de diferents, una que deia algo així: "Aquest vidre és de de tots" i una altra amb una cara somrient dibuixada que deia algo semblant a "Aquest vidre és nou, cuidem-lo". Tot seguit, al arribar a la L3 i pujar a un 2000 m'he trobat amb que també tenia aquestes etiquetes pels vidres.
Ara a veure quan tarden en estar ratllats de nou tots els vidres.....
Ara a veure quan tarden en estar ratllats de nou tots els vidres.....
Si ens posem en la pell d'uns bandarres que ratllessin els vidres i vegin aquestes etiquetes, penso que els incitaria a fer-ho que no a deixar de fer-ho
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
En lloc d'etiquetes per "disuadir" als vàndals que no ratllin els vidres, jo faria com a les botigues de roba, que tenen aquells dispositius que, quan intenten treure'ls per robar, la peça queda tacada de tinta, i qui ratllés un vidre, li sortís un bon xorro de pintura, i que quedés tot tenyit millor que amb els famosos sobrets de marca idèntica a la d'una companyia aèria
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
És una manera de fer-se promoció i de fer que la gent "normal" quan vegi un malparit ratllant un vidre mirar-lo amb mala cara perquè sap que aquell vidre ha suposat un esforç per TMB i en definitiva TMB la paguem tots nosaltres. Per això és una manera de fer que la gent se senti que forma part del metro i vegi que es el que fan i tal.
També les pegatines que més posen són les d'avís d'obres i informació de talls de servei i similars, per si voleu comentar-les també. Jo crec que per estalviar paper i pegament podrian utilitzar les pantalles que porten els trens nous per donar avisos, ja que ara no s'utilitzen gaire (Només posen propera parada(Sense indicar correspondencies i d'una manera molt "sosa!), pero ja ho diu també la megafonia i el termòmetre)
També les pegatines que més posen són les d'avís d'obres i informació de talls de servei i similars, per si voleu comentar-les també. Jo crec que per estalviar paper i pegament podrian utilitzar les pantalles que porten els trens nous per donar avisos, ja que ara no s'utilitzen gaire (Només posen propera parada(Sense indicar correspondencies i d'una manera molt "sosa!), pero ja ho diu també la megafonia i el termòmetre)
Això és veritat, als 5000 i als 9000 ho podrien posar a les pantalles, en comptes de enganxar pegatines. També ho podrien dir per megafonia: P.E., si Diagonal està tancada:Atenció, senyors passatgers. L'estació d'aquesta línia amb enllaç amb línies d'efagecé està tancada per obres. Disculpeu les molesties i us foteu.
Ho sento, però és que avui tinc un bon dia.
Ho sento, però és que avui tinc un bon dia.
La veritat és que si, les enganxines d'obres millor estalviar-les i ficar la informació a les pantalles dels nous metros, que per algo estan.
M'ha extranyat força que hagin canviat ara els vidres dels 4000 quan d'aqui "poc" en teoria els toca la reforma. El més normal hauria estat fer-ho tot de cop, ja que quan els arribi l'hora de reformar-se desgraciadament ja tindran molts vidres ratllats....
M'ha extranyat força que hagin canviat ara els vidres dels 4000 quan d'aqui "poc" en teoria els toca la reforma. El més normal hauria estat fer-ho tot de cop, ja que quan els arribi l'hora de reformar-se desgraciadament ja tindran molts vidres ratllats....
xDDDDmetring wrote:En lloc d'etiquetes per "disuadir" als vàndals que no ratllin els vidres, jo faria com a les botigues de roba, que tenen aquells dispositius que, quan intenten treure'ls per robar, la peça queda tacada de tinta, i qui ratllés un vidre, li sortís un bon xorro de pintura, i que quedés tot tenyit millor que amb els famosos sobrets de marca idèntica a la d'una companyia aèria
També cal tenir en compte que si volem fomentar al civisme o hem de fer sense prohibicions i d'una forma sense que ho estiguem obligant. A més a l'enganxina aquesta hi surt una noia molt simpàtica que riu i que diu que aquest vidre es teu i només demana que se'l respecti. Els brètols com tu dius es suspenen a ells mateixos i es feina de la poli del metro actuar si als veuen fent bretolades. L'Enganxina fa bé la seva feina.Denisuko wrote:Si ens posem en la pell d'uns bandarres que ratllessin els vidres i vegin aquestes etiquetes, penso que els incitaria a fer-ho que no a deixar de fer-ho
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Algú podria pasar una llista amb totes les enganxines que existeixen?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
xDDD coses de la vida urbana!Túnels del Garraf wrote:Doncs a Sants-Estació L3 hi ha enganxines de nova estació, convivint amb l'ascensor inclinat de l'andana direcció Canyelles espatllat des que van haver-hi inundacions...
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Vidres nous!
Hola!
Parlant de noves enganxines, algun tren de la sèrie 4000 amb vidres nous té una etiqueta que diu alguna cosa com "aquests vidres són nous: cuidem-los entre tots - millorant el transport públic, millorant la vida a la ciutat".
Vejam si duren...
Salut!
Parlant de noves enganxines, algun tren de la sèrie 4000 amb vidres nous té una etiqueta que diu alguna cosa com "aquests vidres són nous: cuidem-los entre tots - millorant el transport públic, millorant la vida a la ciutat".
Vejam si duren...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Ara que m'enrecordo a Sant Andreu [L1] han posat unes enganxines a la franja vermella tipica del nom d'estacio on posa Sortida i el simbol de minusvalids.
Personalment no m'agraden gens, primer perque les han enganxat malament i segon perque trenquen la homogeneitat d'imatge de totes les estacions, si sortida ho marca a la franja negra de sobre, per que a Sant Andreu hem de ser mes xulos que tothom?? jeje XD. (Dic que a la franja negra també ho han posat tot be)
Personalment no m'agraden gens, primer perque les han enganxat malament i segon perque trenquen la homogeneitat d'imatge de totes les estacions, si sortida ho marca a la franja negra de sobre, per que a Sant Andreu hem de ser mes xulos que tothom?? jeje XD. (Dic que a la franja negra també ho han posat tot be)