http://www.railfaneurope.net/pix/fr/die ... e/pix.html Aquí n'hi ha unes quantes...Jordi Freixas wrote:D'altra banda... sabeu algun lloc a on es puguin trobar fotos d'aquest TGV que deieu remolcat per una màquina Diesel? A Tranvia Portal no m'ha sortit res (de fet... buscant únicament la referència CC72000, tampoc).
Dubte sobre els TALGO...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Moltes gracies
I així doncs, aquest servei es va deixar de fer? Clar... no els hi resultaria rendible, perquè probablement a la gent li sortiria més barat agafar un tren regional des d'aquesta mateixa estació Diesel amb parada del TGV, fins a la primera parada electrificada a on aquest hi fés parada. Perquè... electrificar la línia ja no, oi? (ja no dic arreclar la via, ja que hi circula un TGV... dic només electrificar-la )
I així doncs, aquest servei es va deixar de fer? Clar... no els hi resultaria rendible, perquè probablement a la gent li sortiria més barat agafar un tren regional des d'aquesta mateixa estació Diesel amb parada del TGV, fins a la primera parada electrificada a on aquest hi fés parada. Perquè... electrificar la línia ja no, oi? (ja no dic arreclar la via, ja que hi circula un TGV... dic només electrificar-la )
Es va deixar de fer, crec, pel fet d'haver de mantenir unes locomotores exclusives per a la línia. No ho recordo exactament. I això que dius de que a la gent li sortia més barat agafar un regional, cal dir que a França un regional i un tren de llarga distància valen el mateix, afegint-li al darrer el cost de la reserva. En el cas dels TGV el recàrrec és, crec, de vora 4€, així que si tu vas des de Paris et surt igual o més barat fer el trajecte en TGV que fer transbord. Apart, a França les ofertes només valen per a trens directes, tipus la Prem's o similars, pel que és un afegit més al viatjar tot el recorregut amb el mateix tren.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...