Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc. Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Em sembla que no havia comentat encara que entre els milers de bitllets edmonson que tinc, n'hi ha dos del trenquet de Mollerussa-Balaguer.
(ara també seria d'FGC)
megapauer wrote:A Madrid tinc poca cosa:
- ESTEVE GARCIA, J.P. & BRAVO FERNÁNDEZ, A. El ferrocarril en Madrid.
- ARANGUREN, Javier, Automotores españoles
- Tranvías de Madrid
A Mollerussa:
- Menys 3, tots el llibres dels carrilets de Catalunya
- Inventari de locomotores preservades a Catalunya, del Salmerón.
- El del Mina Grott
- Canfranc el Mito
- Las locomotoras japonesas de Renfe
- La señalización mecánica en Renfe
- El dedicat al transport públic de la col·lecció de La Vanguardia
- El llibre de coches salón, restaurantes y coches cama de l'Aranguren
- Una guia d'horaris i línies de transport públic (bus i tren) de tot Catalunya de l'any 32
- Un plànol de tots els ferrocarrils de l'Estat per províncies de principis dels anys 30
- Diversos llibres sobre ferrocarril americà i anglès.
I uns 8 o 10 més que no recordo perquè no els tinc davant. Ja ho miraré la setmana que vé.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés wrote:Em sembla que no havia comentat encara que entre els milers de bitllets edmonson que tinc, n'hi ha dos del trenquet de Mollerussa-Balaguer.
De vegades he repartit sobres amb la meva adreça i franquejats per a que algú em posés el seu bitllet dins d'aquest i un cop baixés del tren el llencés a la primera bústia.
Em fa especial gràcia tenir un carnet d'empleat de muntanya.
També m'agradaria tenir un carnet d'empleat d'FMGP i un altre d'FGC Departament Muntanya del finals anys 80, amb logo FGC i el símbol de la neu de fons. Maquíssim.
Tot arribarà.
marcel wrote:
liniadelRipollés wrote:carnets d'empleats.
I com ho aconsegueixes tu aixo???? jo també en vull un!!!!!
jajajjaja
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- SALMERON i BOSCH, Carles, Catalunya. Guia de les locomotores preservades
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 3: El tren de Sant Feliu
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 4: El tren de Caldes
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 5: Els Ferrocarrils Catalans
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 6A: Els Ferrocarrils Catalans II
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 6B: Els Ferrocarrils Catalans III
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 6C: Els Ferrocarrils Catalans IV
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 7: El tren de La Pobla de Lillet
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 10: El tren de Mollerussa
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 11: El tren de Salou
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 12: El tren del Delta de l'Ebre
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 13A: El tren de Sarrià
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 13B: El tren del Vallès
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 14A: Els trens de Barcelona
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 14B: Els trens del Berguedà
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 16: El Metro de Barcelona I
- SALMERON i BOSCH, Carles, Carrilets 17: El Metro de Barcelona II
- Guía de Pueblos, Ferrocarriles, Autos Expres Regional: Cataluña, Líneas directas y Baleares - Enero 1936
- El Mina-Grott. Història d'un petit tren de Vallvidrera
- DALMAU FONT, Agustí, El cremallera de Núria. Més de 75 anys d'història
- Barcelona. Una ciudad de vanguardia, 32: Viajeros urbanos
- Trens i estacions Generalitat de Catalunya
FF.CC. Espanyols:
- ESTEVE GARCIA, J.P. & BRAVO FERNÁNDEZ, A. El ferrocarril en Madrid.
- ARANGUREN, Javier, Automotores españoles
- Tranvías de Madrid
- Canfranc el Mito
- GARCIVAL, Gonzalo, Tesoros de España 5: Estaciones de Ferrocarril
- Modelismo Ferroviario, Paso a Paso (La meitat parla de trens espanyols)
- FERRER, Vicent R., Señales Ferroviarias. Historia y evolución de la señalización mecánica en España
- FERRER, Vicent R., Las locomotoras japonesas de Renfe
- REDER, Gustavo & SANZ, Fernando F., Historia de la tracción vapor en España I: Locomotoras de MZA
- ARANGUREN, Javier, Coches camas, restaurantes y salones de los ferrocarriles de la Península Ibérica
FF.CC. Internacional:
- CHANT, Christopher, The history of North American Rail
- JACKSON, David, A guide to Trains. The world's greatest trains, tracks & travel
- McDONNELL, Greg, Rites of Passage. A Canadian Railway Retrospective
- COLE, Beverly, Trains. The Early Years
- KNIPPING, Andreas & SCHULZ, Reinhard, Die Deutsche Reichsbahn 1939-1945. Zwiscehn Ostfront und Atlantikwall
- KRANTZ, Jürgen, Zauber der Eisenbahn
- GOTTWALDT, Alfred B., Reichsbahn-Album. 500 Bilder der Deutschen Eisenbahnen zwischen 1920 und 1940
- MÜLLER-URBAN, Kristiane & URBAN, Eberhard, Hessen für Eisenbahnfreunde
Ja sols em falta obrir una caixa on hi haurà mitja dotzena de llibres més.
Us poso aquí un parell de links, un d'una botiga mega-especialitzada sobre llibres de transports que hi ha a Londres, i que vaig descobrir fa uns anys: http://www.motorbooks.co.uk , i d'una botiga on-line, que té llibres de tot tipus, i a on s'hi troben coses difícils de trobar a d'altres: http://www.abebooks.com .
Si algú s'ho mira, que ho expliqui
victorcasta wrote:També agraïr a en Carles Salmerón, que em va comentar que estava pensant en reeditar els dos volums d'"El Metro de Barcelona", tot i que no sabia si actualitzats, o amb el mateix text que la primera edició.
Evidentment, hem de crear una plataforma (primer la votaríem a la "Zone d'Habitude" ) perquè es reeditin ACTUALITZATS
Ara, potser seria bo, per això, esperar un anyet, quan s'hagi aturat una mica l'avalanxa d'arribada de material mòbil que estem vivint; perquè, sinó, hauran acabat de sortir els llibres i ja estaran obsolets.
Fran-Ikarus wrote:
Ara, potser seria bo, per això, esperar un anyet, quan s'hagi aturat una mica l'avalanxa d'arribada de material mòbil que estem vivint; perquè, sinó, hauran acabat de sortir els llibres i ja estaran obsolets.
I si esperem uns cinc anyets, amb sort veurem concluses les obres de la línia 9 i els perllongaments de les altres...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.