TREN DE LA L-3 SERIE 300 ANY 1924
- BCN Término
- N5
- Posts: 128
- Joined: Sunday 09/04/2006 23:44
- Location: Allà ón ja no hi queda cap 1000
Home, serveixi o no aquesta manguera per alimentar al tren, que no ho se, titllar aquest sistema de "presa de corrent aerea" no em sembla correcte, i més tenint en compte que les pinces alimenten directament al frotador del tercer carril, i que aixó que veiem no es cap catenària.
Sigui com sigui, la mesura de seguretat per evitar accidents als tallers i cotxeres es força curiosa.
Salutacions.
BCN Término.
Alex Reyes.
Sigui com sigui, la mesura de seguretat per evitar accidents als tallers i cotxeres es força curiosa.
Salutacions.
BCN Término.
Alex Reyes.
Torno a treure a la llum aquest fil, sense anim de crear mes polemica, unicament, per curiositat, adjunt una foto publicada a la web de j mora, on es pot veure el curios sistema de presa de corrent als Tallers de Sta Eulalia per la serie 400, també s'observen els frotadors sense cap contacte amb tercer rail
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- BCN Término
- N5
- Posts: 128
- Joined: Sunday 09/04/2006 23:44
- Location: Allà ón ja no hi queda cap 1000
També sense ànim de cap polèmica.
Si bé veig clarament que no hi ha tercer carril, el que no veig es el curiós sitema d´alimentació. L´unica cosa que aprecio son tuberies, probablement per evacuar les aigües pluvials de la coberta de les cotxeres.
EDITO:
En canvi en aquesta altra foto (http://cv.uoc.es/~jmora/modelos/img_metro/s400_20.jpg), que es veuen els cables que es pinçaven als frotadors del tercer carril per moure el material dins la cotxera.
Salutacions.
BCN Término.
Alex Reyes.
Si bé veig clarament que no hi ha tercer carril, el que no veig es el curiós sitema d´alimentació. L´unica cosa que aprecio son tuberies, probablement per evacuar les aigües pluvials de la coberta de les cotxeres.
EDITO:
En canvi en aquesta altra foto (http://cv.uoc.es/~jmora/modelos/img_metro/s400_20.jpg), que es veuen els cables que es pinçaven als frotadors del tercer carril per moure el material dins la cotxera.
Salutacions.
BCN Término.
Alex Reyes.
A Can Boixeres...
Si bé el 99'99% dels empleats de dissabte de la cotxera desconeixen la seva existència (la del 100 i el tramvia conservats a Can Boixeres)...Jordilar wrote:Está, pero a una nau a part construida expressament per ell. Per que surti d'aquella nau, la nau s'ha de desmontar. A dins també hi ha un tranvia de caballs.
Falta de frikisme metrero o bé bons dissimuladors?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
SIENTO NO PODER ENVIAROS LA FOTO, YA QUE NO ME LO PERMITE.
SI PODEIS AYUDARME AL RESPECTO OS LO AGRADECERIA, O ALGUNA DIRECCION DE CORREO Y OS LA HAGO LLEGAR PARA QUE LA PODAIS INTRODUCIR.
RESPECTO A LA INFORMACION LA TENGO DE BUENA MANO, YA QUE MI ABUELO FUE MOTORISTA 42 AÑOS EN LA LINEA 1....
AUN RECUERDA COSAS!!!
SI PODEIS AYUDARME AL RESPECTO OS LO AGRADECERIA, O ALGUNA DIRECCION DE CORREO Y OS LA HAGO LLEGAR PARA QUE LA PODAIS INTRODUCIR.
RESPECTO A LA INFORMACION LA TENGO DE BUENA MANO, YA QUE MI ABUELO FUE MOTORISTA 42 AÑOS EN LA LINEA 1....
AUN RECUERDA COSAS!!!