Nous tramvies a França
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Doncs desterrem també els semàfors, senyals de trànsit i fanals. Em sona molt a allò del "tramvia que estorba el trànsit privat" (Jordi Superstar dixit).EUKibo wrote:Home, tampoc es que sigui bonica la catenaria... A mes estorba a la vista, tapa el paisatge, a mes que els pals ocupen espai i molesten molt
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ja em diràs tu el que molesta un fil (que és la catenària). A A Coruña, per exemple, els pals de la catenària es fan servir de faroles, molt ben adornades, i ja "no molesta"...EUKibo wrote:Home, tampoc es que sigui bonica la catenaria... A mes estorba a la vista, tapa el paisatge, a mes que els pals ocupen espai i molesten molt
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
No siguem ara uns "radicals tramviaires". Tots hem vist que a certs punts de les dues xarxes de tramvies de Barcelona alguns desastres amb la col·locació dels pals que subjecten la catenària. Per exemple, la rotonda de Montesa. D'acord que és un punt complexe, amb dos desviaments, però queda bastant atapeït de pals tot allò.
Està clar que si no hi hagués pals ni catenària, doncs seria millor. Com que no és possible, ja que aquest sistema no es pot fer servir en amb aquests tramvies, trobo que el millor és minimitzar-ne l'impacte. El que comenta l'aarongilp és un exemple d'això: fer servir els pals de catenària com a faroles.
Està clar que si no hi hagués pals ni catenària, doncs seria millor. Com que no és possible, ja que aquest sistema no es pot fer servir en amb aquests tramvies, trobo que el millor és minimitzar-ne l'impacte. El que comenta l'aarongilp és un exemple d'això: fer servir els pals de catenària com a faroles.
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
http://www.trams-in-france.net/reload.h ... ellier.htm
Si et pot ser útil és una pàgina força interessant.
La conclusió és que fins el 2012 no està prevista la inauguració de la tercera línia.
Si et pot ser útil és una pàgina força interessant.
La conclusió és que fins el 2012 no està prevista la inauguració de la tercera línia.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
-
- N5
- Posts: 82
- Joined: Friday 15/06/2007 18:36
- Location: L´Hospitalet.
A un nùmero de la revista Hobbytren de fa un parell d´anys o mès (de quan es va inaugurar aquesta xarxa), deien que no era res mès que una versió moderna posada al día del que ja uutilitzaven els tramvíes de la xarxa antiga fa dècades.
De tota manera, recodar que a Sevillal els nous tramvíes tambè funcionen amb tercer riell pel casc antica., i els Washington anaven amb tercer carril allà ala capital USA al seu moment.....
De tota manera, recodar que a Sevillal els nous tramvíes tambè funcionen amb tercer riell pel casc antica., i els Washington anaven amb tercer carril allà ala capital USA al seu moment.....
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
A Sevilla NO van ni aniran amb tercer rail en cap moment. En el tram de davant de la catedral funcionaran amb bateries, per tant no hi haurà catenària, però de moment i fins que no arribin els tramvies encarregats, la xarxa fnciona amb tramvies amb catenària.hospitalenc wrote: De tota manera, recodar que a Sevilla els nous tramvíes també funcionen amb tercer rail pel casc antic., i els Washington anaven amb tercer carril allà a la capital USA al seu moment.....
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges