Dubte sobre un intercanviador...
Dubte sobre un intercanviador...
Aquesta foto, publicada per un tal Tomas a Tranvia Portal, pel que es veu, correspon a l'estació de Sant Andreu Comtal de Barcelona. Algú em pot explicar, què hi fa un intercanviador d'ample aquí?
Va per ibèric. Totes les vies del complex de Sant Andreu són en ibèric, a excepció d'aquest mini tram. El que no recordo és com es resol aquest canvi de vies, però t'asseguro que va per ibèric i que rarament s'utilitza.
Edito: Veig que l'amic Jordilar se m'ha avançat...
Edito: Veig que l'amic Jordilar se m'ha avançat...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- genissimon
- N10
Al mateix portal Tranvía hi ha una foto de a448 molt aclaridora:
Tot i que a mí m'agrada més penjar l'enllaç a la galeria del Portal Tranvia.
A l'extrem dret de la imatge s'aprecia perfectament la via de tres carrils que entra a la nau de TALGO.
Suposo que una agulla deu servir per "separar" els trens d'ample ibèric dels d'ample normal quan surten de la nau.
Salut !!
Tot i que a mí m'agrada més penjar l'enllaç a la galeria del Portal Tranvia.
A l'extrem dret de la imatge s'aprecia perfectament la via de tres carrils que entra a la nau de TALGO.
Suposo que una agulla deu servir per "separar" els trens d'ample ibèric dels d'ample normal quan surten de la nau.
Salut !!
- genissimon
- N10
Per a verificar, a tallers, el correcte funcionament dels mecanismes de canvi d'ample dels trens.
Salut !!
Salut !!
express wrote:doncs jo encara no ho entenc. que fa un intercanviador a una zona on no hi ha ample internacional?? i per a que serveix aixo??? ( ja se que canvia d'ample internacional a iberic) pe`rò no entenc que fa aixó aqui.