TREN DE LA L-3 SERIE 300 ANY 1924

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
User avatar
BCN Término
N5
N5
Posts: 128
Joined: Sunday 09/04/2006 23:44
Location: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Post by BCN Término »

Home, serveixi o no aquesta manguera per alimentar al tren, que no ho se, titllar aquest sistema de "presa de corrent aerea" no em sembla correcte, i més tenint en compte que les pinces alimenten directament al frotador del tercer carril, i que aixó que veiem no es cap catenària.

Sigui com sigui, la mesura de seguretat per evitar accidents als tallers i cotxeres es força curiosa.

Salutacions.

BCN Término.

Alex Reyes.
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Post by BRILL 18 »

Torno a treure a la llum aquest fil, sense anim de crear mes polemica, unicament, per curiositat, adjunt una foto publicada a la web de j mora, on es pot veure el curios sistema de presa de corrent als Tallers de Sta Eulalia per la serie 400, també s'observen els frotadors sense cap contacte amb tercer rail
Jordilar

Post by Jordilar »

Hi ha algo que no em cuadra: el peu de la foto diu que es Can Boixeres :?

Salut,
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Bastant estrany. Però hi ha una via d'ample ibèric allà, o no?
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Hi han dues possibilitats:
1) que hi ha un error i on diu Boixeres hauria de dir Sagrera
2) que de veritat sigui boixeres, de quan van portar els 400 a desguaçar, el que explicaria la falta del 3er. carril.
Jordilar

Post by Jordilar »

Em decanto per la possibilitat del error en el peu de foto, doncs els trens que es veuen estan en molt bon estat i a les cotxeres no hi havia 3r carrir per seguretat.

Salut,
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Jo diria que es un error del peu de foto, a can boixeres hi han vies de ample iberic? perque el tren sembla "encarrilat".
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

el 100 no està/havia estat a Can Boixeres?
ES PELIGROSO ASOMARSE
Jordilar

Post by Jordilar »

Está, pero a una nau a part construida expressament per ell. Per que surti d'aquella nau, la nau s'ha de desmontar. A dins també hi ha un tranvia de caballs.

Salut,
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Post by BRILL 18 »

No m'havia fixat en el peu de foto, pero crec que deu ser un error, son las cotxeres de Sta Eulalia ó Sagrera, totes les fotos que he vist dels 400 a Boxeres, estan evidentment per manda devia ample iberic fora de carril
Adjunto altre foto dels 400 a Boxeres, publicada a la WEB de J Mora
User avatar
BCN Término
N5
N5
Posts: 128
Joined: Sunday 09/04/2006 23:44
Location: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Post by BCN Término »

També sense ànim de cap polèmica.

Si bé veig clarament que no hi ha tercer carril, el que no veig es el curiós sitema d´alimentació. L´unica cosa que aprecio son tuberies, probablement per evacuar les aigües pluvials de la coberta de les cotxeres.

EDITO:

En canvi en aquesta altra foto (http://cv.uoc.es/~jmora/modelos/img_metro/s400_20.jpg), que es veuen els cables que es pinçaven als frotadors del tercer carril per moure el material dins la cotxera.

Salutacions.

BCN Término.

Alex Reyes.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

A Can Boixeres...

Post by JaMiRo! »

Jordilar wrote:Está, pero a una nau a part construida expressament per ell. Per que surti d'aquella nau, la nau s'ha de desmontar. A dins també hi ha un tranvia de caballs.
Si bé el 99'99% dels empleats de dissabte de la cotxera desconeixen la seva existència (la del 100 i el tramvia conservats a Can Boixeres)... :(

Falta de frikisme metrero o bé bons dissimuladors? :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
EDC
N3
N3
Posts: 27
Joined: Thursday 11/05/2006 21:15

Post by EDC »

RESPECTO A LA FOTO YO DIRIA QUE EL NUMERO EN CONCRETO NO ES UN 4 SINO UN 6, DE LA SERIE 600
EDC
N3
N3
Posts: 27
Joined: Thursday 11/05/2006 21:15

Post by EDC »

LA TOMA DE CORRIENTE LA TOMABAN DESDE ESA CAJA A TRAVES DE UNA CLAVIJA Y EL CABLE HACIA UNA LINEA AEREA.

LA PALANCA QUE SE VE ES UN COMMUTADOR DE 3 POSICIONES:
TUNEL, DESCONECTADO Y COCHERA
EDC
N3
N3
Posts: 27
Joined: Thursday 11/05/2006 21:15

Post by EDC »

SIENTO NO PODER ENVIAROS LA FOTO, YA QUE NO ME LO PERMITE.
SI PODEIS AYUDARME AL RESPECTO OS LO AGRADECERIA, O ALGUNA DIRECCION DE CORREO Y OS LA HAGO LLEGAR PARA QUE LA PODAIS INTRODUCIR.

RESPECTO A LA INFORMACION LA TENGO DE BUENA MANO, YA QUE MI ABUELO FUE MOTORISTA 42 AÑOS EN LA LINEA 1....

AUN RECUERDA COSAS!!!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Ostras, tantos años en la línea 1...la de cosas que tendrás para explicar!!!!
Para colgar la foto, cómo lo has intentado hacer?
EDC
N3
N3
Posts: 27
Joined: Thursday 11/05/2006 21:15

Post by EDC »

Me parece que no me lo permite por capacidad de foto, pero lo voy a intentar de nuevo.

Teneis que disculparme, soy nuevo en esto
Attachments
modif.JPG
modif.JPG (13.88 KiB) Viewed 5999 times
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Ahora si funciona! Debía ser eso, que la foto pesaba demasiado. Dices que es un 600? En esa perspectiva, cuesta un poco ver la serie, tienes alguna foto que se vea más trozo de tren?
Jordilar

Post by Jordilar »

Lo de la foto es un 400 en estado actual. De 600 no se conserva ni uno.

Un saludo.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Ni de quan es van aprofitar per FGC? :(
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”