Indignació: feu-vos enginyers industrials
Indignació: feu-vos enginyers industrials
Hola!
Indignació. És el que he sentit avui.
Anava tot panxacontent a fer-me la meva última matrícula abans del projecte de final de carrera, quan m'he trobat al projector de l'entrada de la meva universitat tot gran "Diploma en Tecnologies Ferroviàries" o quelcom semblant. He flipat. Jo pensant que era un màster o cosa per l'estil i no, és el mateix que he fet jo ("Diploma en Transports i Vehicles") però totalment restringit al món ferroviari. És a dir, alhora que fas la carrera d'enginyeria industrial, et fas un erudit tècnic en el món ferroviari.
Què passa? Que comença l'any que ve (quan estic fent el projecte) i que hauria d'haver començat la carrera tres anys més tard del que vaig fer per haver-lo cursat.
En fi, els qui voleu dedicar-vos al món ferroviari ja ho sabeu. Veniu a industrials i feu el diploma. Us ho recomano.
Salut!
Indignació. És el que he sentit avui.
Anava tot panxacontent a fer-me la meva última matrícula abans del projecte de final de carrera, quan m'he trobat al projector de l'entrada de la meva universitat tot gran "Diploma en Tecnologies Ferroviàries" o quelcom semblant. He flipat. Jo pensant que era un màster o cosa per l'estil i no, és el mateix que he fet jo ("Diploma en Transports i Vehicles") però totalment restringit al món ferroviari. És a dir, alhora que fas la carrera d'enginyeria industrial, et fas un erudit tècnic en el món ferroviari.
Què passa? Que comença l'any que ve (quan estic fent el projecte) i que hauria d'haver començat la carrera tres anys més tard del que vaig fer per haver-lo cursat.
En fi, els qui voleu dedicar-vos al món ferroviari ja ho sabeu. Veniu a industrials i feu el diploma. Us ho recomano.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ostres, això ha de fer molta ràbia!
A més, com volen reformar el sistema universitari, i reduïr o allargar llicenciatures, o jo que sé, perquè ha arribat un moment en que no m'entero de res, a saber quines especialitats més fan. Si surt una sobre metro, m'hi llenço de cap, ara que he acabat Biblioteconomia i Documentació!!!!!!
A més, com volen reformar el sistema universitari, i reduïr o allargar llicenciatures, o jo que sé, perquè ha arribat un moment en que no m'entero de res, a saber quines especialitats més fan. Si surt una sobre metro, m'hi llenço de cap, ara que he acabat Biblioteconomia i Documentació!!!!!!
- wefer
- Administrador
Re: Indignació: feu-vos enginyers industrials
Home, suposo que el pots cursar igualment una vegada acabis el que estàs fent, i et convalidaran assignatures, no?JaMiRo! wrote:Què passa? Que comença l'any que ve (quan estic fent el projecte) i que hauria d'haver començat la carrera tres anys més tard del que vaig fer per haver-lo cursat.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Cosetes...
Hola!
Sigui com sigui, me n'alegro. Fins ara, a part de les especialitzacions clàssiques (química, electrònica, electricitat, mecànica, transports i vehicles, etc.) només existia el diploma en automoció. Amb el nou diploma ferroviari, es fa justicia. Per cert jo a la revista de la universitat sempre havia criticat el favoritisme cap a la indústria automobilística que es fa a la meva escola.
Salut!
No foto . Si véns ho podries fer; com que series tècnic, caldria que fèssis quart i cinquè, i escollir les optatives i lliure elecció que fan que obtinguis aquest gran diploma.Jordilar wrote:Que a mi m'aniria molt be i crec que hi puc entrar. Ara mateix estic fent el primer curs en enginyeria tecnica industrial especialitat en electronica, no si si hi podria entrar....
No, ja m'he quedat sense crèdits. Només em resta el projecte després de l'estiu.wefer wrote:Home, suposo que el pots cursar igualment una vegada acabis el que estàs fent, i et convalidaran assignatures, no?
Sigui com sigui, me n'alegro. Fins ara, a part de les especialitzacions clàssiques (química, electrònica, electricitat, mecànica, transports i vehicles, etc.) només existia el diploma en automoció. Amb el nou diploma ferroviari, es fa justicia. Per cert jo a la revista de la universitat sempre havia criticat el favoritisme cap a la indústria automobilística que es fa a la meva escola.
Salut!
Correcte!
Correcte, a la UPC. Concretament, a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona.metring wrote:Pregunta: a quina universitat has cursat els teus estudis? A la UPC?
- faristol
- N8
PER RABIA EL QUE EM VA PASSAR A MI
Amb 15 Anys tenia molt clar que volia treballar en algo relacionat amb el tren, i alhora no em feia molta gracia fer la mili de verd amb una arma etc.. etc..
Doncs vaig fer la sol.lictud per fer la mili voluntaria a ferrocarrils i vaig anar a una escola on et preparaven, algú s'enrecorda de RENF'OS?
Si eren tres anys pero a Barcelona i amb passi pernocta i amb moltes possibilitats despres de treballar en algo ferroviari.
Doncs be quan tocava fer els examens i tot el tramit per ser acceptat, va i treuen una llei per la que nomes podrien fer la mili a ferrocacrrils els fills de ferroviaris i poc despres treuen el de fer la mili als ferrocarrils, vaja una put..... al final la vaig fer obligada.
T'entenc Jamiro aquestes coses fan rabia, finalment vaig treballar de periodista sense titol set anys i ara em dedico a la microelectronica industrial, vaja molt ferroviari no es.
Son coses de la vida.
Amb 15 Anys tenia molt clar que volia treballar en algo relacionat amb el tren, i alhora no em feia molta gracia fer la mili de verd amb una arma etc.. etc..
Doncs vaig fer la sol.lictud per fer la mili voluntaria a ferrocarrils i vaig anar a una escola on et preparaven, algú s'enrecorda de RENF'OS?
Si eren tres anys pero a Barcelona i amb passi pernocta i amb moltes possibilitats despres de treballar en algo ferroviari.
Doncs be quan tocava fer els examens i tot el tramit per ser acceptat, va i treuen una llei per la que nomes podrien fer la mili a ferrocacrrils els fills de ferroviaris i poc despres treuen el de fer la mili als ferrocarrils, vaja una put..... al final la vaig fer obligada.
T'entenc Jamiro aquestes coses fan rabia, finalment vaig treballar de periodista sense titol set anys i ara em dedico a la microelectronica industrial, vaja molt ferroviari no es.
Son coses de la vida.
El meu cas va ser a la inversa, ja que vaig descobrir la carrera que m'agradava (informàtica) pocs mesos abans de matricular-me, quan ja estava convençut de que faria telecos!
Escolta, si acabes de cap d'alguna biblioteca de la Diputació, ens podries muntar una col.lecció ferroviària... Però poseu-vos seriosos i que cap malparit no pugui ROBAR un exemplar d'"El tren de Sarrià" del Salmerón, com va passar a la Vapor Vell!metring wrote:he acabat Biblioteconomia i Documentació
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Vergonyós!!!!! A més, les biblioteques no poden fer gran cosa, en cas de furts de llibresPlatanito wrote:Escolta, si acabes de cap d'alguna biblioteca de la Diputació, ens podries muntar una col.lecció ferroviària... Però poseu-vos seriosos i que cap malparit no pugui ROBAR un exemplar d'"El tren de Sarrià" del Salmerón, com va passar a la Vapor Vell!metring wrote:he acabat Biblioteconomia i Documentació
Però si que estaria bé que a una tinguessin una col·lecció especial sobre transport públic, ja que, si us heu fixat, a cada biblioteca de la Diputació, hi ha un fons especial. Per exemple, a Vapor Vell, sobre música, a Can Casacuberta (Badalona), sobre il·lusionisme, etc.
- Mortadel·lo
- N9
Tornant al tema, perquè coi aquí no es fà això? Aquí ni diplomes ni històries vàries...De fet, aquí la Industrial s'enfoca sobretot cap a l'estudi d'estructures i materials, i pel que sé hi ha molt poques referències al món del ferrocarril i alguna que altra al món del automobilisme...
A mi em va passar quelcom similar. Jo anava convençut que faria Informàtica de Sistemes, però 3 mesos abans de la sele van fer les xerrades a la UdG i em vaig passar a SoftPlatanito wrote:El meu cas va ser a la inversa, ja que vaig descobrir la carrera que m'agradava (informàtica) pocs mesos abans de matricular-me, quan ja estava convençut de que faria telecos!
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jo vaig fer just el contrari que tu! Estava convençut que faria Informàtica però uns mesos abans vaig decidir canviar a Telecomunicacions,Platanito wrote:El meu cas va ser a la inversa, ja que vaig descobrir la carrera que m'agradava (informàtica) pocs mesos abans de matricular-me, quan ja estava convençut de que faria telecos!
Missatge 500!!!
- Trenscat
- N10
Jo vaig començar amb la idea de fer Enginyeria d'Obres Públiques especialitzat en Transports i així he acabat. De fet des de dimecres passat que sóc Enginyer!!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Felicitats!!! Jo porto dos anys essent de primerTrenscat wrote:Jo vaig començar amb la idea de fer Enginyeria d'Obres Públiques especialitzat en Transports i així he acabat. De fet des de dimecres passat que sóc Enginyer!!
Jo també...
Jo també vaig fer dos anys de primer i després no vaig tornar a repetir cap any sencer (però sí alguna que altra assignatura ). Diuen que primer sempre costa...aarongilp wrote:Felicitats!!! Jo porto dos anys essent de primer
Re: Jo també...
Uooooo!!! M'has donat esperances!!! De moment, a falta de dos exàmens pendents de corregir, aquest any els he aprovat tots Així que ja veurem si això va bé o no...JaMiRo! wrote:Jo també vaig fer dos anys de primer i després no vaig tornar a repetir cap any sencer (però sí alguna que altra assignatura ). Diuen que primer sempre costa...aarongilp wrote:Felicitats!!! Jo porto dos anys essent de primer
- Trenscat
- N10
Jo prefereixo no dir quants anys he trigat a fer la carrera però no t'amoinis si duus dos anys de primer per res del món Aaron
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir