Primícia! Avistat un tren sèrie 130 a la via 5 de Sants
- Trenscat
- N10
Primícia! Avistat un tren sèrie 130 a la via 5 de Sants
Doncs això. Un company de feina, molt aficionat als trens i que per tant segur que no s'ha equivocat, m'ha dit que a les 15:30 ha vist entrar un tren de la sèrie 130 a la via 5 de Sants. Així que sembla que el "patito" o "zapatito" ja ha visitat Catalunya
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Són els nous trens de AV d'ample variable formats a partir de branques de talgo VII a les quals s'els hi han acoplat dues motrius en els extrems formant així un automotor. De fet és quelcom semblant als trens AV de la serie 102 (d'aqui vé el sobrenom de "patito").EUKibo wrote:Quin tren es aquest? teniu fotos?
T'adjunto una foto extreta de la pàgina web de http://www.Tranvia.org feta per N'Alonso Gascón Martín.
Salutacions
- Attachments
-
- patito130bien.jpg (179.2 KiB) Viewed 3418 times
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
-
- N5
Re: Primícia! Avistat un tren sèrie 130 a la via 5 de Sants
Quins són «Trenscat» els trens de la sèrie 130? No tens cap foto tu que tot ho fotografies?Trenscat wrote:Doncs això. Un company de feina, molt aficionat als trens i que per tant segur que no s'ha equivocat, m'ha dit que a les 15:30 ha vist entrar un tren de la sèrie 130 a la via 5 de Sants. Així que sembla que el "patito" o "zapatito" ja ha visitat Catalunya
Salutacions!
Galderic
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
Carat! Té més pinta de TALGO bord que d'un TGV aquest tren! Ostres quina cosa més rara!neroon wrote:Són els nous trens de AV d'ample variable formats a partir de branques de talgo VII a les quals s'els hi han acoplat dues motrius en els extrems formant així un automotor. De fet és quelcom semblant als trens AV de la serie 102 (d'aqui vé el sobrenom de "patito").EUKibo wrote:Quin tren es aquest? teniu fotos?
T'adjunto una foto extreta de la pàgina web de http://www.Tranvia.org feta per N'Alonso Gascón Martín.
Salutacions
Galderic
Mercès «aarongilp». Carat! Té més pinta de TALGO bord que d'un TGV aquest tren! Ostres quina cosa més rara! I quan representa que ha de posar-se en servei i on?aarongilp wrote:Més amunt hi ha una foto, penjada per l'amic neroon...
Galderic
ummmm...aarongilp wrote:Lo digo porque se dijo que las ramas 130 tardarían cerca de 2 minutos en hacer el pase, mientras que una rama 120 tarda aproximadamente 15-20 segundos...
no tenia esa noticia. pero me parece raro , ya que la composición no tiene porque detenerse por el cambiador.
Evidentemente el s.130 tiene que tardar el doble que el s.120 , ya que mide casi el doble aproximadamente en longitud.
Re: Primícia! Avistat un tren sèrie 130 a la via 5 de Sants
Doncs... aquest mateix tren és el que jo vaig veure passar el mateix dia 9 i més o menys a aquesta hora que dius tu, per l'estació del Clot.Trenscat wrote:Doncs això. Un company de feina, molt aficionat als trens i que per tant segur que no s'ha equivocat, m'ha dit que a les 15:30 ha vist entrar un tren de la sèrie 130 a la via 5 de Sants. Així que sembla que el "patito" o "zapatito" ja ha visitat Catalunya