Seguiment en directe 1000 i 1100 a la línia 5

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

com vaig dir en un altre topic, el tren que es trova a la via de desguaç de Boixeres es el 1139-1157-r1415 que estava retirat al triangle, que es on el van pintar, i com es lògic, no crec que el vagin a netejar per desguaçar-lo. Aprofito per dir-vos que a Vilapicina ja es trova el seu germà de L5 1121-R1406-1123 esperant que li treguin les dues coses que encara es poden aprofitar i reunir-se al seu germà al mes enllà. :'(
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

A Vilapicina també els trinxen?? Pensava que no hauria lloc allà per fer-ho.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

a Vilapicina els desguaçen (desmunten equips útils) i a boixeres els trinxen.
Jordilar

Post by Jordilar »

Aleshores, en algun moment del dia es te transportar el cadàver de Vilapiscina a Can Boixeres i a més remolcat per alguna altra cosa...quin tren ho deu fer?

Salut,
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

doncs el mes lògic es que el remolqui un altre 1000.
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Encara que sembli cruel, no hi altre manera, tambe hi han fotos de 1000's remolcant el primer 5000 que va arribar a Vilapicina, son maquines que fan el servei i quan ja no el fan com es vol doncs es llenÇen, aixi es la societat avui en dia, la tecnologia i els avenÇos arreconen el mes vell d'una forma molt mes rapida que abans, aixo juntament amb una exigencia mes gran dels usuaris, justificada o no, fan la resta.

Per cert, ningu sap si han cambiat d'opinió en quan a la destrucció de tots els 1000's?
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

El LLOP wrote:a Vilapicina els desguaçen (desmunten equips útils) i a boixeres els trinxen.
I quins equips són útils per aprofitar? S'usa alguna cosa en sèries noves?
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Els fluorescents :D
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

metring wrote:
El LLOP wrote:a Vilapicina els desguaçen (desmunten equips útils) i a boixeres els trinxen.
I quins equips són útils per aprofitar? S'usa alguna cosa en sèries noves?
Segons s'explica en aquest altre fil, podrien servir alguns cargols per subjectar les bateries... :x
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

xD xD xD xD xD xD xD xD
O directament, posar les bateries del 1000 als 5000 :) :)
Jordilar

Post by Jordilar »

S'aprofiten, sobretot, els equips del ATP i ATO com a recambis pels 1100.

Salut,
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Jordilar wrote:S'aprofiten, sobretot, els equips del ATP i ATO com a recambis pels 1100.

Salut,
aixó no es correcte ja que l'ATP de L4 i el de la L5 son diferents. No sé si s'aprofiten coses, pel que es desmonta son els convertidors nous (tipus S3000) que es van muntar fa un temps a algunes unitats i els convertidors d'aire condicionat dels remolcs. També es desmunten els pantògrafs, però de fet el 1100 que hi ha a Boixeres hi han deixat fins i tot les ràdios.
Jordilar

Post by Jordilar »

Gràcies per la correció. Suposu que quan es desguassin els 1100 aleshores si que totes aquestes coses aniran a mar, no :'( ?

Salut,
alex86bcn
N5
N5
Posts: 111
Joined: Tuesday 13/06/2006 3:56
Location: Pels voltants d'Hospital Clinic

Post by alex86bcn »

Avistats dos 1000's aquesta tarda cap a les 7:30 entre Cornella centre i Can Boixeras circulant cap a cornella. No he pogut agafar els num de serie (bastant inutil ara ja...encara que si no m'ekivoco actualment circulen els motors 1088 y 1069) pero anaven amb torn 520 521.

Val a dir que per anar fins a Pubilla Cases (es que avui he fet una mini excursio metro-bus-renfe-metro) he agafat el 1000 amb torn 521, i cada cop que pujo a un mil em ve al cap el mateix pensament..."potser aquest es l'ultim viatge que faig en un mil :'("

Un altre apunt, es que al corredor de la muerte no m'ha semblat veure cap tren, nomes un munt de ferralla...una altra victima...potser el 1000 de que parlaveu recentment :'(
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

alex86bcn wrote:Avistats dos 1000's aquesta tarda cap a les 7:30 entre Cornella centre i Can Boixeras circulant cap a cornella. No he pogut agafar els num de serie (bastant inutil ara ja...encara que si no m'ekivoco actualment circulen els motors 1088 y 1069) pero anaven amb torn 520 521.

Val a dir que per anar fins a Pubilla Cases (es que avui he fet una mini excursio metro-bus-renfe-metro) he agafat el 1000 amb torn 521, i cada cop que pujo a un mil em ve al cap el mateix pensament..."potser aquest es l'ultim viatge que faig en un mil :'("

Un altre apunt, es que al corredor de la muerte no m'ha semblat veure cap tren, nomes un munt de ferralla...una altra victima...potser el 1000 de que parlaveu recentment :'(
Torn 520: (Horta)1065-1066-R1317-1067-1068(Cornellà)
Torn 521: (Horta)1085-1086-R1322-1087-1088(Cornellà)

Per cert, jo també he passat per Can Boixeres (a bord d'un 5000) i tampoc he vist cap 1000 per allà.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Jo cap allà les 4,55 i 5 de la tarda n'he vist un entre Etença i Sants direcció Horta,no he pogut veure la numeració,ja que anava dins d'un 5000,i anava al vago de cua al costat de la cabina.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

alex86bcn wrote: Un altre apunt, es que al corredor de la muerte no m'ha semblat veure cap tren, nomes un munt de ferralla...una altra victima...potser el 1000 de que parlaveu recentment
Era un 1100 Danone.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

En principi tinc bones notícies :P . M'han informat que hi ha previst conservar una unitat (cotxe motor a + cotxe motor b) de la sèrie 1000. Aquesta notícia s'ha de pendre amb molta cura, ja que parlem de TMB i ja sabem com les gasta, però la font es molt fiable. la unitat en qüestió serà la M1093-m1094. Repeteixo, s'ha d'agafar amb pinces perque el que avui es blanc, demà es negre. El que si es clar es que els 1300 estan condemnats i ben condemnats. >:(
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

Comprem un 1300 entre tots? :D


avui he pujat al M-1086-R-M-M
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

El LLOP wrote:s'ha d'agafar amb pinces perque el que avui es blanc, demà es negre.
...o grafitejat!

(Perdó per l'humor graf... negre!)
El LLOP wrote:El que si es clar es que els 1300 estan condemnats i ben condemnats. >:(
Això ja m'ho esperava. El que és realment preocupant és que TMB encara es podria plantejar guardar un 1400, cotxes que haurien d'haver sigut desguaçats el mateix dia que sortien de la fàbrica!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”