Collection Pratique. Informations billet

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Collection Pratique. Informations billet

Post by liniadelRipollés »

Curiós això que la SNCF es dediqui ara a les "collections". N'hi ha d'"Horaires" d"Informations"...

La de "Informations billet" m'ha arribat a l'anima. No veig la Renfe escrivint això:

"S'il est vrai la pluplart des voyages me font réver, il est une clé inévitable, un sésame obligatoire qui ouvre toutes les portes de ce paradis, le billet de train"
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Jordilar

Post by Jordilar »

Si algú es tan amable de traduir la frase...

Salut,
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Si és veritat que mentre viatjo molts cops somio, la clau necessària, una llavor obligatòria que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.

XD És mig poètic, no he fet traducció literal perque tindria encara menys sentit, crec que l'essència de la frase és el que us poso, si m'equivoco rectifiqueu, merci!!!!
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Sembla que és correcte, però aleshores no sé què vol dir en el sentit de que no entenc la frase tot i estar traduïda...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
josep t.
N1
N1

Post by josep t. »

aarongilp wrote:Sembla que és correcte, però aleshores no sé què vol dir en el sentit de que no entenc la frase tot i estar traduïda...
ve a dir que viatjar en tren ajuda a somniar
josep_serre
N9
N9

Re: Collection Pratique. Informations billet

Post by josep_serre »

Traducció aproximada.

Si és cert que la majoria de viatges em fan somiar, és una clau inevitable, un sèsam obligatori, que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.
liniadelRipollés wrote: "S'il est vrai la pluplart des voyages me font réver, il est une clé inévitable, un sésame obligatoire qui ouvre toutes les portes de ce paradis, le billet de train"
Last edited by josep_serre on Sunday 11/02/2007 20:22, edited 1 time in total.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Jordilar

Post by Jordilar »

Ve a dir que el bitllet es la clau del viatje, pel que m'heu dit.

Salut,
liniadelRipollés
N10
N10

Prèmioo!!! :D
Jordilar wrote:Ve a dir que el bitllet es la clau del viatje, pel que m'heu dit.

Salut,
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

josep_serre wrote:Si és cert que la majoria de viatges em fan somiar, és una clau inevitable, un sèsam obligatori, que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.
Aquesta seria una traducció literal, si, però està escrit en lírica jo crec la frase, el que ve a significar es que viatjar en un tren és quelcom que agrada, que relaxa, que ens fa sentir còmodes, somiar... i a aquest somni hi podem accedir amb un bitllet de tren.
liniadelRipollés
N10
N10

Prèmioo també....això del francès és fantàstic!

EUKibo wrote:
josep_serre wrote:Si és cert que la majoria de viatges em fan somiar, és una clau inevitable, un sèsam obligatori, que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.
Aquesta seria una traducció literal, si, però està escrit en lírica jo crec la frase, el que ve a significar es que viatjar en un tren és quelcom que agrada, que relaxa, que ens fa sentir còmodes, somiar... i a aquest somni hi podem accedir amb un bitllet de tren.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

liniadelRipollés wrote:Prèmioo!!! :D
Jordilar wrote:Ve a dir que el bitllet es la clau del viatje, pel que m'heu dit.

Salut,
Això vol dir, que o algú de la SNCF té sensibilitat per els bitllets, o bé que ja els teus chanchullus (:D) arriben més enllà dels Pirineus i de la Catalunya Nord...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

aarongilp wrote:
liniadelRipollés wrote:Prèmioo!!! :D

Salut,
Això vol dir, que o algú de la SNCF té sensibilitat per els bitllets, o bé que ja els teus chanchullus (:D) arriben més enllà dels Pirineus i de la Catalunya Nord...
O tambe pot dir que algú de la SNCF aquell dia va fumar herba XDDDD
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Més senzill que tot això: els francesos estimen i respecten el ferrocarril.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”