Collection Pratique. Informations billet
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Collection Pratique. Informations billet
Curiós això que la SNCF es dediqui ara a les "collections". N'hi ha d'"Horaires" d"Informations"...
La de "Informations billet" m'ha arribat a l'anima. No veig la Renfe escrivint això:
"S'il est vrai la pluplart des voyages me font réver, il est une clé inévitable, un sésame obligatoire qui ouvre toutes les portes de ce paradis, le billet de train"
La de "Informations billet" m'ha arribat a l'anima. No veig la Renfe escrivint això:
"S'il est vrai la pluplart des voyages me font réver, il est une clé inévitable, un sésame obligatoire qui ouvre toutes les portes de ce paradis, le billet de train"
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- EUKibo
- N9
Si és veritat que mentre viatjo molts cops somio, la clau necessària, una llavor obligatòria que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.
XD És mig poètic, no he fet traducció literal perque tindria encara menys sentit, crec que l'essència de la frase és el que us poso, si m'equivoco rectifiqueu, merci!!!!
XD És mig poètic, no he fet traducció literal perque tindria encara menys sentit, crec que l'essència de la frase és el que us poso, si m'equivoco rectifiqueu, merci!!!!
-
- N9
Re: Collection Pratique. Informations billet
Traducció aproximada.
Si és cert que la majoria de viatges em fan somiar, és una clau inevitable, un sèsam obligatori, que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.
Si és cert que la majoria de viatges em fan somiar, és una clau inevitable, un sèsam obligatori, que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.
liniadelRipollés wrote: "S'il est vrai la pluplart des voyages me font réver, il est une clé inévitable, un sésame obligatoire qui ouvre toutes les portes de ce paradis, le billet de train"
Last edited by josep_serre on Sunday 11/02/2007 20:22, edited 1 time in total.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
- EUKibo
- N9
Aquesta seria una traducció literal, si, però està escrit en lírica jo crec la frase, el que ve a significar es que viatjar en un tren és quelcom que agrada, que relaxa, que ens fa sentir còmodes, somiar... i a aquest somni hi podem accedir amb un bitllet de tren.josep_serre wrote:Si és cert que la majoria de viatges em fan somiar, és una clau inevitable, un sèsam obligatori, que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.
-
- N10
Prèmioo també....això del francès és fantàstic!
EUKibo wrote:Aquesta seria una traducció literal, si, però està escrit en lírica jo crec la frase, el que ve a significar es que viatjar en un tren és quelcom que agrada, que relaxa, que ens fa sentir còmodes, somiar... i a aquest somni hi podem accedir amb un bitllet de tren.josep_serre wrote:Si és cert que la majoria de viatges em fan somiar, és una clau inevitable, un sèsam obligatori, que obre totes les portes d'aquest paradís, el bitllet de tren.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Això vol dir, que o algú de la SNCF té sensibilitat per els bitllets, o bé que ja els teus chanchullus (:D) arriben més enllà dels Pirineus i de la Catalunya Nord...liniadelRipollés wrote:Prèmioo!!!
Jordilar wrote:Ve a dir que el bitllet es la clau del viatje, pel que m'heu dit.
Salut,
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- EUKibo
- N9
O tambe pot dir que algú de la SNCF aquell dia va fumar herba XDDDDaarongilp wrote:Això vol dir, que o algú de la SNCF té sensibilitat per els bitllets, o bé que ja els teus chanchullus (:D) arriben més enllà dels Pirineus i de la Catalunya Nord...liniadelRipollés wrote:Prèmioo!!!
Jordilar wrote:Ve a dir que el bitllet es la clau del viatje, pel que m'heu dit.
Salut,