Retards, avaries i deficiències a FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
entfe001
N10
N10

Re: S55 es passa la Bonanova by the face

Post by entfe001 »

andr3u wrote:després hem anat tot el camí amb els indicadors amb una estació de retard, fins que l'ha actualitzat a Valldoreix. Jo pensava que la senyalització interior anava tota automàtica!
En una ocasió vaig viatjar en un S2 de Sabadell Rambla a Barcelona programat com si fes el trajecte invers. El resultat va ser, si més no, divertit: Sabadell Estació va passar a ser Provença, l'Autònoma era Muntaner, Sant Cugat s'havia transformat en el Baixador de Vallvidrera... El maquinista ho va arreglar a l'estació de la Floresta: irònicament, l'única estació que la megafonia encertà.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Ahir no funcionava del tot bé un enclavament mecànic d'FGC, i per tant avui han vingut tècnics d'ADIF a resoldre-ho.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Ferry1ac1
N8
N8

no sé si ve al cas o què però....

Post by Ferry1ac1 »

no sé si ve al cas o què però us adjunto un enllaç al Youtube on tal i com us podeu imaginar trobareu un excel·lent video de Graffitis als FGC. Tal i com van vestits es pot suposar que és l'estiu i per la data en que va ser penjat també.

Algú té notícies sobre alguna detenció a FGC per graffitis?

http://www.youtube.com/watch?v=-T4-IPULv1s&NR

P.D: si els videos de Graffitis a trens em fan ràbia aquest m'ha provocat un atac de nervis!
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Albert wrote:Les estacions de Sants i Plaça Catalunya de Renfe són una trampa mortal en cas que passi alguna cosa. Tot i suposant que les validadores s'obririen automàticament en cas d'emergència, l'accés des de les andanes al vestíbul és fatal en aquestes dues estacions.
I Sant Andreu Comtal, i Passeig de Gràcia, i Badalona, i Castelldefels.....??? El problema que té RENFE es que no té una estació en males condicions es que per normativa d'empresa les tenen totes en condicions inhumanes.

Referent a les validadores de sortida us explico una anecdota meva. A les 5h30 entro a Passeig de Gràcia per esperar el primer tren del dia, les validadores estaven desactivades (portes obertes i no accepta bitllet). El problema ve al baixar a Clot!! Em demanen el bitllet les validadores de sortida!!! Fico el bitllet i obviament (obvi a RENFE) me'l denega. En aquest cas el que s'ha de fer es comunicarte amb el cap d'estacio, pico al boto i ningu em contesta, miro cap a la finestreta I NO HI HAVIA CAP TREBALLADOR DE RENFE!!! (Al metro per raons de minima seguretat hi ha minim una persona per estacio) Llavors ja em direu el que havia de fer, totes les sortides "legals" esgotades. Com que li tenia ganes a RENFE vaig intentar reventar una porta (¬¬ pero anaven molt dures) i al final vaig haver de demanar a un senyor que passaria darrere d'ell pel que em passava. Son uns incompetents els de la RENFE!!! els han d'incinerar a tots!!!

(Per cert parlant amb companys que no paguen RENFE si el dia anterior ha donat mal servei (XD es a dir no paguen mai) es veu que a Clot hi ha una de les validadores de sortida que s'obre sense ficarhi bitllet, ho dic per si us trobeu en aquesta situació)
Albert
N7
N7

Post by Albert »

EUKibo wrote:Referent a les validadores de sortida us explico una anecdota meva. A les 5h30 entro a Passeig de Gràcia per esperar el primer tren del dia, les validadores estaven desactivades (portes obertes i no accepta bitllet).
Jo recordo haver agafat l'últim tren cap a Martorell a Sants, i les validadores també eren obertes. La diferència és que allà sí que permetia passar-hi el bitllet malgrat tenir "via lliure" per a passar.
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Trobo que s'ha d'obligar als operadors a que si volen tenir oberta una estació tinguin com a mínim una persona treballant-hi. A més a la RENFE on no hi ha cap sistema de seguretat (sortides d'emergencia, cameres de vigilancia, agents de seguretat competents, escales i andanes amples....) A més que a RENFE hi ha sobresaturació i encara hi ha mes perill i a sobre no tenen personal! Nomes fan que treure pasta de Rodalies Barcelona per finançar la selecció de handbol, que se'n vagin a la m!
mikado
N9
N9

Post by mikado »

EUKibo wrote:Trobo que s'ha d'obligar als operadors a que si volen tenir oberta una estació tinguin com a mínim una persona treballant-hi. A més a la RENFE on no hi ha cap sistema de seguretat (sortides d'emergencia, cameres de vigilancia, agents de seguretat competents, escales i andanes amples....) A més que a RENFE hi ha sobresaturació i encara hi ha mes perill i a sobre no tenen personal! Nomes fan que treure pasta de Rodalies Barcelona per finançar la selecció de handbol, que se'n vagin a la m!
A FGC passa el mateix, a Sant Josep no hi ha presència física alguna. Si tens cap problema amb les MAES o qualsevol altre cosa clickes al botonet i ja t'enviaran algú. Així doncs no és només la denostada RENFE la que desatén les seves estacions , FGC també ho fa.
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Pues molt malament, pero esque a RENFE al botonet no t'aten ningu, si encara fiquen botonets i t'aten algu a distancia... o si es en alguna estacio nomes... (que igualment no hauria de ser, pero encara..) pero esque a RENFE es a TOTES les estacions on no hi ha ningu! O encara tambe el que fan a TMB, que quan ja es hora baixa (no punta) deixen de vegades un dels dos vestibuls que algunes estaions tenen (tipus El Maresme-Forum) buit. Pero esque a RENFE es exagerat!!!
Mako448
N10
N10

Re: no sé si ve al cas o què però....

Post by Mako448 »

Ferry1ac1 wrote:no sé si ve al cas o què però us adjunto un enllaç al Youtube on tal i com us podeu imaginar trobareu un excel·lent video de Graffitis als FGC. Tal i com van vestits es pot suposar que és l'estiu i per la data en que va ser penjat també.

P.D: si els videos de Graffitis a trens em fan ràbia aquest m'ha provocat un atac de nervis!
Sé que aquí no és pot insultar a ningú,però veient el vídeo m'ha entrat ganes de fer-lo,i ho sento peró em vull desfogar-me,aquests que han gragfitejat una 112 són uns fills de la grandissima p***.
Quan faran algún sistema per aturar aixó?Per qué no posen mès seguretat?Perqué el sistema de seguretat funciona tant malament,perqué el maquinista no mirà i directament arrenca el tren i els deixa amb un pas de nas a aquests pallosos.
I mirà per on,segur que això és La Floresta andana direcció Sabadell i Terrassa,és a dir,on no n'hi han barreres tàrifaries.
Ojalà ús fiquin a la presó,fills de la grandissima p***,pareu de fastidiar els viatgers,els trens i pinteu casa vostra o el vostre cotxe,peró deixeu els serveis pùblics en pau,que són de tots,no vostres.Sí és de tots,mireu el que feu,aixó és una vergonya absoluta!!!!!!!!!!!!!!!!!i em fa enrabiar molt :evil: :evil: :evil:
Els busca la policia a aquests pallasos?On és la seguretat?
PD:Disculpeu pels insults,que quedi clar que tots els insults va dirigits als pocavergonyes que grafitejjen aquestes 112,peró no ho he pogut evitar.
OJALÀ ELS FIQUIN A LA PRESÓ AQUESTS IMBÈCILS!!!
Per cert,pregunto;podien modificar els sistemes de seguretat en el tren?,no és tindria que fer algo per desactivar-lo desde la cabina?És a dir,si activen el sistema i el conductor mira i veu grafiters,desactivar-lo i anarse'n,així els grafiters és quedarien amb un pas de nas,tant costa fer aixó?
Jordilar

Post by Jordilar »

Si hagués sigut el maquinista o algun usuari, hagués sortit a matar-los amb un extintor.
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Jordilar wrote:Si hagués sigut el maquinista o algun usuari, hagués sortit a matar-los amb un extintor.
Ja sé que és molt heavy, però si el conductor s'adona dels energúmens aquests, quan entra a l'estació amb sprays i tal, podria no fer parada i saltarse-la.

Amb el N-15 jo com a passatger ho he vist dues vegades a la zona de bars de la Rambla Marina (prop Cornellà). Al conductor l'avisen per ràdio que algun company seu ha tingut problemes a la parada amb un grup i se la passa de llarg, ja veus als energumens corrents derrera l'autobus i donant cops als vidres.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

FGC és una de les empreses més serioses en el seguiment i persecució de grafiters.
Malgrat tot, hi ha situacions molt delicades de perseguir al moment, però mitjançant les càmeres d'estacions es poden fer moltes coses.
No hi ha dubte que FGC és l'empresa on menys grafits es veuen i no és casualitat.
Mako448 wrote:
Ferry1ac1 wrote:no sé si ve al cas o què però us adjunto un enllaç al Youtube on tal i com us podeu imaginar trobareu un excel·lent video de Graffitis als FGC. Tal i com van vestits es pot suposar que és l'estiu i per la data en que va ser penjat també.

Sé que aquí no és pot insultar a ningú,però veient el vídeo m'ha entrat ganes de fer-lo,i ho sento peró em vull desfogar-me,aquests que han gragfitejat una 112 són uns fills de la grandissima p***.
Quan faran algún sistema per aturar aixó?Per qué no posen mès seguretat?Perqué el sistema de seguretat funciona tant malament,perqué el maquinista no mirà i directament arrenca el tren i els deixa amb un pas de nas a aquests pallosos.
I mirà per on,segur que això és La Floresta andana direcció Sabadell i Terrassa,és a dir,on no n'hi han barreres tàrifaries.
Ojalà ús fiquin a la presó,fills de la grandissima p***,pareu de fastidiar els viatgers,els trens i pinteu casa vostra o el vostre cotxe,peró deixeu els serveis pùblics en pau,que són de tots,no vostres.Sí és de tots,mireu el que feu,aixó és una vergonya absoluta!!!!!!!!!!!!!!!!!i em fa enrabiar molt :evil: :evil: :evil:
Els busca la policia a aquests pallasos?On és la seguretat?
PD:Disculpeu pels insults,que quedi clar que tots els insults va dirigits als pocavergonyes que grafitejjen aquestes 112,peró no ho he pogut evitar.
OJALÀ ELS FIQUIN A LA PRESÓ AQUESTS IMBÈCILS!!!
Per cert,pregunto;podien modificar els sistemes de seguretat en el tren?,no és tindria que fer algo per desactivar-lo desde la cabina?És a dir,si activen el sistema i el conductor mira i veu grafiters,desactivar-lo i anarse'n,així els grafiters és quedarien amb un pas de nas,tant costa fer aixó?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

Mako448 wrote:
Ferry1ac1 wrote: el maquinista no mirà i directament arrenca el tren i els deixa amb un pas de nas a aquests pallosos.
Si el motorista arrenca(anul.lant el sistema de seguretat, que es pot fer) i algun d'aquests desgraciats es fa mal, a l'agent se li cau el pel però ben caigut; m'estic referint a pressó com a mínim i aixó es cert.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

El LLOP wrote:
Mako448 wrote:
Ferry1ac1 wrote: el maquinista no mirà i directament arrenca el tren i els deixa amb un pas de nas a aquests pallosos.
Si el motorista arrenca(anul.lant el sistema de seguretat, que es pot fer) i algun d'aquests desgraciats es fa mal, a l'agent se li cau el pel però ben caigut; m'estic referint a pressó com a mínim i aixó es cert.
A vegades no sé ni que he escrit.
Volia dir si mirà als que grafitejen el tren i per deixar-los amb un pam de nas,arrenca el tren a tota pastilla i llestos.I que és pugui desconectar el sistema de seguretat directament des de la cabina ,per així quan el veu l'activen,mirà per la finestra i veu els grafiters,i desactivi l'alarma des de la cabina i se'n vagi el tren deixant-los amb un pam de nas als pocavergonyes aquestos dels grafiters.
Albert
N7
N7

Post by Albert »

Una pregunta que em ve al cap... Aquesta palanca que accionen al comepnçament, per a impedir al maquinista tancar portes, només es pot col·locar bé amb la "clau" aquella que tenen els empleats de FGC? Ho dic perque si sóc com a Renfe, qualsevol viatger pot posar-la bé de nou i ja està...
Jordilar

Post by Jordilar »

Crec que no. Aleshores sí que algun passatjer al haver tornat a posar el seu lloc la palanca el tren hagués pogut arrencar.

Ara, es de suposar que el desconeixement dels viatjers o potser la indiferencia han impedit aquesta situació. Fixeu-vos que ningú no mou ni un dit per que aquests per que se'n vagin a pendre pel cul aquests primats

Salut,
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

he demanat al Youtube que retirin el video... perque sembla un video dibulgatiu perque encara es faci mes... S'haurien (com tots dieu) trobar sistemes molt mes efectius per sancionar i evitar aixo, malgrat que el sistema pot i HA DE MILLORAR, cal destacar que almenys al metro i sembla que a FGC intenten no tenir trens grafitejats circulant per no cridar encara mes grafiteros, no com a RENFE que sempre en veus algun... (es diu que es per la falta de material) Pues aixo, que s'han d'endurir penes i fer pagar a aquests gamberros! Que no nomes fan el dany que fan, a mi em molesta molt que molts cops a la RENFE no pots mirar per la finestra perque esta grafitejada!!!
oscar440
N8
N8
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Post by oscar440 »

Lo primer de tot, comdemnar aquests actes vandàlics com són els grafiters (algú tindrà el pebrots de dir que això és art). No entenc com es permet difondre aquest tipus de videos pel Youtube, opino com Eukibo que s´hauria de retirar també.

Lo segon, com això és un fil sobre inseguretat al metro, parlaré del que m´ha passat aquets matí quan anava a treballar, a la boca de metro de Joanic (L-4). Anava a validar la targeta, quan un individu magrebí (em dóna igual que sigui magrebí, xinès, o el que sigui, nomès relato el fet), es coloca darrera meu amb la intenció de passar gratis per la màquina aprofitant el meu bitllet...Jo li dic: "¿A dónde te crees que vas?" El pallo, em respon: "pasa, pasa". I el pallo entra de franc amb el meu bitllet. "Eres una mierda", li dic jo. Jo tinc els pebrots per enfrentar-me a aquest pallús, encara que no veig personal de seguretat. Això és el que m´agradaria saber, on és el personal de seguretat en aquests casos. Ara em dono compte de que potser no ho he fet bé, ja que aquest pallo s´em podia haver rebotat, però francament és que no ho he pensat he actuat sense pensar davant la sensació d´impotència que es sent davant d´aquestes situacions, en la que sembla que aquests fills de... viatgen gratis a la teva costa i tu has de callar i callar. És una vergonya. Ara he posat una reclamació a Atenció al Client de pl.Universitat, relatant també el fet i demanant més seguretat. Imagino que d´aquí a dos o tres mesos em respondran amb excuses barates i amb allò del "ánimo de colaboración que debemos en esta empresa a nuestros clientes". Amén.

Salutacions.
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Com bé dius, pensant en fred, potser hauries reaccionat de manera diferent. Com que a mi també la sang em bull de tant en tant, és ben possible que hagués fet el mateix que tu.

I pel que fa a la reclamació, també tinc la mateixa sensació que tu. Als que posem interès perquè un servei públic sigui digne i funcioni bé, tot són bones intencions per part nostra i bones paraules per part de l'empresa, però d'aquí no passa. Uns (els usuaris compromesos) perquè no poden fer-hi més i altres (l'empresa) perquè no hi posen voluntat.

Però pel que fa a mi, com que sóc un corcó i un tossut, no penso afluixar. Encara no perdo l'esperança de que la insistència tindrà els seus fruits, sobre tot si cada dia som més que actuem així.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Aquests del Youtube... No han retirat el video! Censuren els videos amb petits indicis erotics que no fa mal a ningu i videos de divulgacio vandalica i que generen que la gent delinqueixi mes els deixen, o encara pitjor eliminen videos de famosos pk tenen pasta i videos que realment han de treure els deixen...
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”