Doncs quan a casa es van enterar de que repetia...la que em va caure...de fet, ara per ara només tinc 12 crèdits aprovats l'any passat (6 de lliure elecció per tractar-se d'una assignatura de mínims) i 4.5 d'aquest quadrimestre...així que ja veuremTrenscat wrote:Jo prefereixo no dir quants anys he trigat a fer la carrera però no t'amoinis si duus dos anys de primer per res del món Aaron
Indignació: feu-vos enginyers industrials
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
-
- N10
S'ha de tenir en compte, a més, la quantitat de temps que ha perdut fent enginyeria fotogràfica friqui. En algunes, jo vaig ser el professor. Nota: Excel.lent sense radiotelefonia.Trenscat wrote:Jo prefereixo no dir quants anys he trigat a fer la carrera però no t'amoinis si duus dos anys de primer per res del món Aaron
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Envia'm un privat sobre Biblioteconima i Documentació...explica'm algo
metring wrote:Ostres, això ha de fer molta ràbia!
A més, com volen reformar el sistema universitari, i reduïr o allargar llicenciatures, o jo que sé, perquè ha arribat un moment en que no m'entero de res, a saber quines especialitats més fan. Si surt una sobre metro, m'hi llenço de cap, ara que he acabat Biblioteconomia i Documentació!!!!!!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- EUKibo
- N9
Jo dubtava entre aeronautica i obres publiques, a mi m'agradaria gestionar transports, estil centre de control de TMB o a Sant Cugat crec que FGC controla els desviaments i tal, pero com que aeronautica es mes "exclusiu" i tambe pots gestionar el transport aeri i a mes que esta en bastanta expansio, pues mira, he acabat alla... XD Per aixo els meus viatges amb R2 tots els dies a Castelldefels a tragar avaries RENFE jajaja Pero de vegades m'ho plantejo que m'agraden mes els trens... Pero esque si no hi havia enginyeria ferroviaria...
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Mortadel·lo
- N9
:festametring wrote:Doncs 2on de Biblioteconomia, Deu n'hi do la gent que triga 2 anys o més en treurese'l!!!orique wrote:Gràcies!Jordilar wrote:S'ha de un superdotat ( intel·lectualment )
Salut,
M'imagino que el nivell d'exigència de la UB no és el mateix que el de la UPC...
ES PELIGROSO ASOMARSE
El bon enginyer repeteix primer...
El buen ingeniero repite primero.
És un dit de l'Escola d'Enginyers Industrials de Barcelona. Jo el subscric.
És un dit de l'Escola d'Enginyers Industrials de Barcelona. Jo el subscric.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Apa, doncs jo sóc el millor enginyer, ja que he repetit primer i tinc el projecte per fer Fora conyes, però avui m'han donat la nota d'una assignatura del primer quadrimestre i he tret la cinquena millor nota de 132 matriculats No nem pas malament, no
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir